LEEDS - Barnsley

Started by Dennis, November 30, 2006, 19:12:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sølvreven

Faen nå var jeg sikker på at kampen var tapt. Herlig å få den rett før pause.- Nå kjører vi over dem i andre omgang.

Go Leeds Go

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

raggen

herlig nå rett før pause. men dette forsvarsspillet vi fører hører hjemme i 3 divisjon. er tragisk å se på. RETT OG SLETT!!! ellers så synes jeg blake har vært toneangivende og moore jobber og sliter

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Robert H.

Underholdende om ikke annet dette her. Dette burde vi klare å ro i land, men med vårt forsvar er det umulig å være sikker på noe som helst!

Ferre

Vi spiller veldig bra fotball, er det suverent beste laget!! Hadde det ikke vært for det inkompetente forsvaret vårt hadde vi ledet 2-0. Midtbanen og spissene er veldige gode, Kandol startet bra men ble litt tam etter hvert. Dette skal bli seier hvis vi ikke driter oss ut der bake igjen. Håper å se Healy i stedefor Kandol i løpet av 2. omgang.

-WE'LL BE BACK-

Sheridan

Innstillingen er det ingenting i veien med.
Her kriges det i kjent Wise-ånd over hele linja. Akkurat det gleder!
Lettkjøpte baklengsmål, desverre.

Leedsulf

Kanon med utligning like før pause. Strålende cross av Westlake der.
Det må jo være en drøm for motstanderenes spisser å møte dette forsvaret vårt. Èn enkel skuddfinte på bedriftslagsnivå, og vips så ligger Heath og spreller, og Crainey er på vei opp på tribunen.
Forsvarsspillet på 0-1 er heller ikke mye å skryte av.

Men jeg har likevel tro på seier. Tipper 3-2, etter at Healy har kommet inn mot slutten.

Ferre

Klare Wise å få orden på forsvarsspillet fremover tror jeg ikke at vi skal bekymre oss så mye for nedrykk.

-WE'LL BE BACK-

pale

Det er godt å høre at innsatsen er tilbake i laget.
Vi har såpass kvalitet i stallen at vi bør klare oss greit framover da.

Vi avgjør dette i 2. omg.

Asbjørn

Tjaha... Hva skal man si...

Forsvaret
Ille ille ille... Vil legge til at på 1-2 var det Heath som stoppet opp pg vaivet etter offside, og det var Heath som solgte seg da både han/Crainey slengte seg for å blokkere skudd. At nærmeste mann (Craney) gjør det, kan forsvares... At nr 2 (Heath) gjør det, kan ikke forsvares...

Men fremover gjør vi det bra mot dette bunnlaget. Men da må "avgjørende pasning" være bedre. Ellers er jeg fornøyd fremover.

Jeg har ennå et berettiget håp om seier [:)]

I ain't lookin' to block you up,  shock or knock or lock you up
Analyze you, categorize you,  finalize you or advertise you
AllI really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sleivind

Andre målet til Barnsley hadde lett vært ungått om forsvaret vårt hadde vært pittelittegranne samspilt. Heath og Crainey satte høyrevingen i offside, men det gjorde ikke Ugo og Douglas.

SirOlsen

Vi begynner å bli ganske bra fremme nå.. Blake er en spiller vi har enorme krefter i.. herregud jeg fortsetter å bli imponert over hva som bor i den mannen.. og hvor lite han har fått sjangs til å vise fram det før..

Men forsvaret vårt er krise!.. Heath er en skandale!!.. Crainey.. tja, blir vel feil å klandre han ene og alene for det siste målet, men han burde ha gjort det langt bedre der!.. Men Heath er jo katastrofe der!... hva i helsikes er det forsvaret vårt holder med?!... Dette må det røskes hardt i!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

jarle

Orden på FORSVARET får vi når vi bruker cash i JANUAR... du kan ikke lage LAKS av MORT...  
Nei vi må kjøpe en back eller to og to klasse midtstoppere....

Jeg håper på Matteo som en av de... kan dekke både back og midten... + en klasse stopper til...
Da har vi kanskje Frazier - Kelly - Matteo - Killa - Matteo - Ugho og velge mellom...
Frazier - Ugho - Killa - Matteo ser vel ok ut???

Ferre

En ting er sikkert at Heath må bort fra denne klubben snarest! Gleder meg til Killa er tilbake...

-WE'LL BE BACK-

Jon R

Til dere som hetser Crainey: Ser dere ikke de mange offensive bidragene hans? Krem pasninger og flotte overlaps. Dessuten rydder han opp endel bakover også. det er ikke venstre baack i verden som hadde prestert godt når du hele tiden får to mot enm situasjoner mot deg og harmedspillere i backrekka som ikke kan offside regelen. [xx(]

Jon R.
Jon R.

johbjork

Virket litt tammere nå - håper hjemmelaget ikke er fornøyd med uavgjort.  Det er ikke godt nok mot bunnlag (selv om vi er et selv..)

Allways Leeds !
Always Leeds !

jarle

Sier litt om hvordan coach Blackwell var... Blake som er vår klart beste benket og ute i kulda... HERLIG hva!!! Like bra som Venables som foretrakk en hviss elendig Australier foran vår alles kjære franske midtbane terrier...
Eller Bakke som heller ikke fikk tillitt...

EN MANAGERS oppgave er som en direktør eller leder i et firma: han kan ikke gjøre all jobben selv, men han må få det beste ut av alle, være en menneskekjenner og motivator... IKKE omvendt som har vært tilfelle i Leeds altor lenge... under levering av alle på alle plan...

Nå kjemper vi for hverandre igjen det er et minimumskrav!! Få forsvaret på plass blir neste viktige steg!!! Offensive fibre og kvalitet har vi i massevis på dette nivået!!

Mitt lag for opprykk

?
Frazier - Ugho - Killa - Matteo
Douglas - Nicholls - Derry - Lewis
Blake - Kandol

Yeboah

FAEN AS... Kanke Lewis SKYTE på det frisparket??? Huff..

johbjork

NYldelig Kandol/Westlake kombinasjon der.   Keeperen nådde den såvidt.

Allways Leeds !
Always Leeds !

Dennis

quote:
Originally posted by Jon R

Til dere som hetser Crainey: Ser dere ikke de mange offensive bidragene hans? Krem pasninger og flotte overlaps. Dessuten rydder han opp endel bakover også. det er ikke venstre baack i verden som hadde prestert godt når du hele tiden får to mot enm situasjoner mot deg og harmedspillere i backrekka som ikke kan offside regelen. [xx(]

Jon R.

Du har rett i det, men når du stadig gjør fatale feil i egen boks, så veier du mer enn opp mot det i negativ forstand. Men han er det beste alternativet per dags dato. Jeg håper Parker er god nok når han kommer hjem...

Heath for eksempel, er like dårlig da, ingen tvil om det. Men jeg er sikker på at alle mann hadde vært ti ganger bedre om vi hadde vært i andre enden av tabellen. Vel selvfølgelig måtte de jo det, men du skjønner hva jeg mener [:)]

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Yeboah

åååååå hvorfor gjøres det så mange Tufte feil? hehe

johbjork

Derry gjorde det rette med den taklingen, selv om han fikk kort.  Hadde blitt livsfarlig overgang.

Allways Leeds !
Always Leeds !

Lars E

quote:
Originally posted by Asbjørn

Tjaha... Hva skal man si...

Forsvaret
Ille ille ille... Vil legge til at på 1-2 var det Heath som stoppet opp pg vaivet etter offside, og det var Heath som solgte seg da både han/Crainey slengte seg for å blokkere skudd. At nærmeste mann (Craney) gjør det, kan forsvares... At nr 2 (Heath) gjør det, kan ikke forsvares...

Men fremover gjør vi det bra mot dette bunnlaget. Men da må "avgjørende pasning" være bedre. Ellers er jeg fornøyd fremover.

Jeg har ennå et berettiget håp om seier [:)]

I ain't lookin' to block you up,  shock or knock or lock you up
Analyze you, categorize you,  finalize you or advertise you
AllI really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan

Ehm du bør se målet igjen Asbjørn. Crainey slenger seg ikke. Først går Heath ned  for å blokkere så løper Crainey rett forbi.[V] Vims 1 og Vims 2[xx(] Så lenge de to spiller der bak forblir vi et bunnlag.

Forever Leeds

Forever Leeds

Sleivind

Kendol imponerer faktisk! Stor, sterk også er han faktisk brukbar med ballen!

Sleivind

Også må vi få tak i en annen keeper enn Stack, han er håpløs!

trosetti

Kan noen forklare spillerne at korte cornere ikke fungerer!? Se bare på Liverpool. Makan!

Jogging is for people who aren`t intelligent enough to watch television!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

johbjork

Hørte dere den: "så er det vanskelig sol for Crainey - vanskelig med avstandsbedømmelsen".  Jeg synes han er for passiv i mange situasjoner. Men har en del gode igangsettinger.

Allways Leeds !
Always Leeds !

Robert H.

Ehiogu virker akkurat like ukonsentrert og lite "sharp" som Roque Junior i sin tid. Ikke bra for blodtrykket dette her!

Thomas

Sølvreven

Bra at de tar ut Derry. Han spiller på kanten til å få et nytt gult kort. Og er det noe vi ikke trenger nå, så er det et rødt kort. Blir spennende å se hvordan formen til Frazer er.

Go Leeds Go

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Robert H.

Westlake er en herlig fighter med mange gode taklinger.