LEEDS - Barnsley

Started by Dennis, November 30, 2006, 19:12:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Yeboah

Håper noen kan finne ut hvorfor dette målet ble anullert. HELT uforståelig... :(

Kasin

Tapte hvertfall ikke, men jævlig bittert når man får et mål feilaktig annullert..

My heart is shaped like the Leeds United badge.

Sølvreven

Det blir for vankelig når vi hele tiden må jage etter en utligning. Får ikke ro i laget. Ser ut som at vi må mscore først for å klare å vinne kamper. Spiller best da

Go Leeds Go

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

raggen

hvorfor i helvete tar han ut blake ???? fy faen å skuffende dette var...
heath og ugo må ut. er helt hårreisende å se på de to når de møter hurtige spillere!!

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

ragnar

Nå er jo det positivt da at tp nykommere tegnet seg på scoringslisten.

hvordan kampen har vært, vet jeg ikke. Har vært på jobb og ikke fått med meg mye. Men det er viktigt å huske på at for tiden er Leeds et bunnlag og da, men det er sikkert noe positivt å konkludere med i denne kampen og. [8D]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Dennis

Huff og huff!

Takk linjemann, din forbanna pikk!

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Sheridan

jaja....dett var dett!
nå vil jeg avgårde å få en pose duggfriske tuborg!

baste

synd...men vi vil nok være ett bunnlag i ennå en stund, synes det virker som det sakte og sikkert går riktig vei..mer guts i dem.

Ferre

Takk forsvar og dommer for at dere har ødelagt helgen min!! En kamp hvor vi så absolutt fortjente tre poeng, men fikk bare ett. At målet blir annulert er for meg helt ufortåelig, forbanna drit dommer!!

Ã...hhhhh!......

-WE'LL BE BACK-

jarle

La oss ikke lure oss selv lenger!!!
Kamp etter kamp like frustrerende og dårlig...

Det trengs CASH og nye spillere... SORRY!!! Vi solgte det vi hadde av kvalitet i sommer og har ikke erstattet det.

Samtidig burde vi lenge før seriestart begynt å fornye forsvaret: Kelly Butler Gregan Crainey etc burde vært erstattet på det tidspunket.

Dette arbeidet må nå starte i Januar når vinduet åpner... Vi hadde 3-4 bra fotballspillere før sessongen startet. Bakke , Hulse, Healy, Blake... 2 av de er borte... Vi må få inn 4-6 kvalitetspillere på samme nivå som disse... Per nå har vi får mange fotballsparkere og ikke spillere... SORRY BUT TRUE!!!

Dennis

Et topplag hadde aldri i verden fått det målet annulert! Vi kan takke oss selv (forsvaret) for at vi ikke fikk tre, men dommer annulerer et mål uforståelig også. Derfor har han fullstendig ansvar han og! Vi hadde fortjent 3 poeng!

FAEN Nå skal jeg bli drita og se Stonegard i kveld!

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Svend Anders

ER DET MULIG!?!!

Dette var dypt urettferdig. For all del, man straffes for slurv bakover, men så stort overtak, så solid innsats, tempo i angrep og sjanser, hadde vi fortjent å vinne med god margin i dag!

I stedet annuleres scoringen for et eller annet som ikke kan skyldes annet enn at linjemannen fikk solstikk oppover sidelinja på Elland Road-matta.

Et RAN!

Svend,
som håper Leeds tar en grusom hevn neste helg...

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Runar

Så fort Killa er tilbake sammen med Frazer i baklinjen tror jeg at vi kommer til å kunne avgjøre slike kamper som i dag. Hele laget bærer preg av at vi ikke er gode i forsvar. Vi trenger noen forsterkninger, men føler at vi ikke trenger å ta i ot hvem som helst.

Ferre

Ble forbanna når den danske kommentatoren sa at 2-2 var fortjent, lagene hadde vært like gode. Er det mulig?! Han er nesten like inkompetent som dommeren.

-WE'LL BE BACK-

Robert H.

Jeg synes denne kampen var et lite skritt i riktig retning. Vi kjører tidvis over Barnsley, men midtforsvaret vårt er jo en "disaster waiting to happen". Ehiogu er antakeligvis den tregeste spilleren som noensinne har ikledd seg ei Leeds-drakt og Heath er et skikkelig vimsehue.

Annuleringen er helt uforståelig. Hadde det ikke vært for denne tror jeg de fleste her inne hadde vært rimelig fornøyd med dagens kamp. Per dags dato er vi simpelthen ikke bedre enn dette...

Svend Anders

quote:
Originally posted by jarle

La oss ikke lure oss selv lenger!!!
Kamp etter kamp like frustrerende og dårlig...

Det trengs CASH og nye spillere... SORRY!!! Vi solgte det vi hadde av kvalitet i sommer og har ikke erstattet det.

"Det vi hadde av kvalitet"?

En spiss som knapt spilte halvparten av kampene, og en midtbanespiller som ikke maktet å spille to kamper på rad på grunn av skade?

Og skal en klage på det, så får du vente til etter overgangsinduet i januar er over, synes jeg. Wise gjør det han kan med laget han har til rådighet, og personlig synes jeg gutta har hevet seg KLART siden for et par uker siden...

TTT!

Svend

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Sleivind

Noen som hører på radio og fått hørt noen intervjuer etter kampen? F.eks med Wise, Poyet eller kanskje linjedommeren?

Asbjørn

[V][V][V]

Forsvaret vårt er suspekt.
Det kan skyldes at de ikke er samspilt, men en "Graham" hadde klart å få iallefall "bra" sdkikk på ethvert forsvarsmannskap - vårt er en skandale.
Denne må du ta, Dennis.

(nye spillere er altså ikke nødvendigvis alltid løsningen, vi har to stk nye inn nå med like ille resultat...). Vi mååå klare å prestere bedre bakover med de vi har.

Fremover er det mye bra. Kandou ser ut som en spillertype ala det vi håpte at Beckford skulle bli.Han kan bli nyttig for oss. [:)]

Moore gjortde sine saker bra, Lewis var igjen "så dãr"...

Blake var igjen hjernen i laget vårt. Det så vi ikke minst når han måtte ut. Vi var hodeløse høns igjen da, fremover... Egentlig tenkte jeg positivt da han måtte ut (tidl. har han begynt å bli sliten på dette tidspunktet i kampen, tror ikke det i dag...).
Og så håpte jeg på en sulten Healy som ville spille seg inn igjen på laget (ala Fraz den stunden han spilte).
en nei, riktignok var ikke kambildet det beste for Healy, men likavel...

At vi møtte et bunnlag og ikke vant, er jo riktig nok. Men samtidig var dette et lokaloppgjør, og de er aldri lette å vinne.

Så, nei, vi får prøve igjen ved neste korsvei...

PS! Og Lars Eirik, jeg står på mitt til jeg ser det motsatte på LUTV til uken [:)] (husk at jeg ikke har de anti-Crainey-brillene på meg slik som du)

I ain't lookin' to block you up,  shock or knock or lock you up
Analyze you, categorize you,  finalize you or advertise you
AllI really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Er det denne Ekkiåg som skal være redningsmannen? Han er jo gudhjelpe meg tregere enn både Crainey, Butler og Gregan og like forvirret som Roque jr var i sin tid. Haugen i bua oppsummerte det vel greit: " Det så ut som han fikk drypp"...[xx(]

Westlake og Kandol( holdt i 70 min, burde vært tatt av banen) de meste positive idag, sammen med Blake selvfølgelig. Westlake har et stor potensiale og enorm arbeidskapasitet. Forøvrig en meget underholdene kamp som gikk i et frenetisk tempo i 90 minutter. Skjønner ikke helt dette med manglende kondisjon hos gutta. Var ikke synlig idag ihvertfall. Selv Blake løper jo maraton og gjør manns jobb defensivt. Skjønner ikke helt arbeidsfordelingen i det defensive arbeidet forresten. Synes Moore er den av de offensive spillerne som burde dekke høyresiden bakover, ikke playmakeren Robbie Blake...[8)]

Børsen: Stack 6 - Douglas 6, Heath 5, Ehiogu 5, Crainey 5 - * WESTLAKE 7, Derry 6, Lewis 6 - Blake 7 - Kandol 7, Moore 6

Jon R.
Jon R.

mads

skidt kamp, men vi sku jo ha vundet!!!!!!!!!! det er helt ufatteligt at det mål blev annuleret

Premier League i næste sæson!

Asbjørn

Annuleringen...

Tror det var dommeren som gjorde armbevegelser som tilsa at han (dvs linjedommeren) dømte på en dytt...

...og den dytten må ha kommet leeenge før kameraet zoomet inn foran mål. Ingenting der som tydet på noe ulovlig.

I ain't lookin' to block you up,  shock or knock or lock you up
Analyze you, categorize you,  finalize you or advertise you
AllI really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

samadhi

Første omgang i dag synes jeg er fryktelig dårlig fra begge lag. Kun spark og løp hele vegen, tviler på at noen av lagene hadde mer enn 4-5 trekk innad i laget hver gang de fikk ballen. Begge lag får sin første scoring som skyldes dårlig forsvarsarbeid ved Barnsley sin scoring og dårlig keeperpill ved Leeds sin scoring. Det andre målet til Barnsley er igjen dårlig forsvarspill mens Leeds scorer på en dødball.

I 2.omgang klarer jo Leeds å få ett bra trykk på Barnsley. Synes egentlig det fungerer sånn noenlunde fremover med Derry som hardttaklende defensivt og Westlake og Blake som begge var gode offensivt. Vi spiller vel egentlig 4-4-2, men siden Blake har en slags fri rolle og alltid vandrer innover på banen har vi svært få angrep på høyresiden.
På topp viser Kandol i småglimt at han har noe ved seg, selv om han minner meg utrolig mye om Beckford både i utseende og spillestil. Ian Moore gjør sikkert en bra jobb, men er totalt fraværende i det som blir skapt og jeg synes slett ikke han forsvarer en plass på laget.
Bakover har vi tydeligvis fått oss en ny Roque Junior i Ugo. Virker totalt ute av form og klarer aldri komme opp i situasjonene, det samme gjelder for Heath. Skal bli godt å få tilbake Killa bak der og la oss håpe han får en skikkelig makker også.

Hadde ikke sett Leeds siden tapet mot Wolves og det slo meg i dag at vi virkelig spiller på ett lavt nivå og det er ingenting som tyder på at vi skal opp i PL med det første. Bør først og fremst ha som mål å unngå nedrykk i år!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Ferre

Børs:

Stack 6 - God kamp. Sjanseløs på målene.
Douglas 6 - Klarte seg bra på backen, god både offensivt og defensivt!
Ugo 5 - God i duellene men sliter langs bakken.
Heath 4 - Bye bye...
Crainey 6 - Slet til tider med plasseringen, men synes han spilte en god kamp. Fantatisk god pasningsfot.
Moore 6 - Veldig god i 1. omgang, god innsats og til tider en stor trussel.
Derry 7 - God kamp av Derry, begynner å komme tilbake til god, gammel form. Hvorfor ble han byttet ut?
Westlake 7 - God sammen med Derry på midten. Synd han ikke scoret...
Lewis 6 - Til tider farlig, fint skudd i stolpen.
BLAKE 8 - Herlig spiller! Kreativ og teknisk brilliant. Er hjernen i vårt offensive spill.
Kandol 7 - Gjorde mye som var veldig bra, men var litt for ujevn. Vant nesten alt i luften! Pluss for mål.

Frazer - Godt innhopp. Skulle heller lagt inn i stedefor å skyte på slutten.
Healy og Carole - Utrettet lite på den lille tiden de fikk spille.

-WE'LL BE BACK-

Sleivind

quote:
Originally posted by Jon R

Er det denne Ekkiåg som skal være redningsmannen? Han er jo gudhjelpe meg tregere enn både Crainey, Butler og Gregan og like forvirret som Roque jr var i sin tid. Haugen i bua oppsummerte det vel greit: " Det så ut som han fikk drypp"...[xx(]

Westlake og Kandol( holdt i 70 min, burde vært tatt av banen) de meste positive idag, sammen med Blake selvfølgelig. Westlake har et stor potensiale og enorm arbeidskapasitet. Forøvrig en meget underholdene kamp som gikk i et frenetisk tempo i 90 minutter. Skjønner ikke helt dette med manglende kondisjon hos gutta. Var ikke synlig idag ihvertfall. Selv Blake løper jo maraton og gjør manns jobb defensivt. Skjønner ikke helt arbeidsfordelingen i det defensive arbeidet forresten. Synes Moore er den av de offensive spillerne som burde dekke høyresiden bakover, ikke playmakeren Robbie Blake...[8)]

Børsen: Stack 6 - Douglas 6, Heath 5, Ehiogu 4, Crainey 5 - * WESTLAKE 7, Derry 6, Lewis 6 - Blake 7 - Kandol 7, Moore 6

Jon R.

Lewis fortjener ikke en 6, var totalt fraværende i 2. omgang. Han er også særdeles dårlig i det defensive arbeidet. Crainey blir aleine gang på gang. Stack er igjen rufsete i mål. Eller ble jeg imponert over Kandol, sjøl om han ble sliten på slutten av kampen.

Stack 5
Douglas 6, Ugo 4, Heath 5, Crainey 6
Blake 7, Derry 6, Westlake 7, Lewis 5
Moore 6, Kandol 7

jarle

5 baklengs mot KANON laget Barnsley på en mnd... JA ting er virkelig positivt om dagen!!!

STIKK fingern i jorda for faen... Vi er jo latterlige... VI ER LEEDS for faen... Ja til å være et bedriftslag er VI OK...MEN VI ER LEEDS og DETTE HOLDER IKKE... VI  MÃ... VINNE HJEMME MOT BUNNLAG!!!

MEN Ingen fan med respekt for seg selv kan være særlig fornøyd... JEG har ikke nevnt et ord om WISE eller noen annen,,, JEG bare poengter 5 mål i ræva mot det fantastiske laget Barnsley og et poeng... Hadde vi tatt 6 mot de hadde vi vært oppe av sumpa og Barsnley langt nede i den... MEN NEI let´s face it  vi holder ikke mål, og det MÃ... KJØPES inn NYE SPILLERE!!!

Merkelig at alle andre lag som vi liker å sammenligne oss med i divisjonen over, ikke handler inn gammel søppel ved enhver anledning som oss...reserve spiller fra antatt dårligere lag... MERKELIG hvis det er det som er suksess formelen...

KANSKJE vi skal anbefale noen av våre B-lagspillere til WENGER...

raggen

så sant så sant.. spillere må inn og håper wise tar inn ei god blanding av rutine(ikke avdankete toppspillere uten fart) og yngre sultne spillere...

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

jarle

Jeg ser for meg følgende...
En meget god og rutinert keeper som kan gjøre forsvaret trygt og godt med dirigering etc. (hva var feil med Sully???)
Frazier/ Kelly er ok
Midstoppere Killa . Ugo + 2 nye
NY BACK PLEASE!!! Crainey som back up!
Midtbane: Carole - Douglas- Derry - Nicholls - Westlake - Lewis bør være bra NOK...
Angrep: Blake - Healy - Kandol - Beckford - Moore - Creswell bør også være bra nok...

En keeper og tre forsvarspillere bør ikke koste skjorta... Selg yachten i Monaco Bates... bruk cash på noe fornuftig!!!
SÃ... konklusjon legg PENGA i å FA et vanntett forsvar!!! Per idag fremstår vi som LATTERLIG der bak... Statistikk lyver ikke...se på antall innslipte mål!!! f**king hell fortsetter det i dette tempo så ja!!!

SirOlsen

Helt uforståelig at vi fikk det målet annulert...

Det kostet oss 3 sårt tiltrengte poeng idag gitt... forbannade møkkamenn!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

B-m

quote:
Originally posted by jarle

5 baklengs mot KANON laget Barnsley på en mnd... JA ting er virkelig positivt om dagen!!!

STIKK fingern i jorda for faen... Vi er jo latterlige... VI ER LEEDS for faen... Ja til å være et bedriftslag er VI OK...MEN VI ER LEEDS og DETTE HOLDER IKKE... VI  MÃ... VINNE HJEMME MOT BUNNLAG!!!

MEN Ingen fan med respekt for seg selv kan være særlig fornøyd... JEG har ikke nevnt et ord om WISE eller noen annen,,, JEG bare poengter 5 mål i ræva mot det fantastiske laget Barnsley og et poeng... Hadde vi tatt 6 mot de hadde vi vært oppe av sumpa og Barsnley langt nede i den... MEN NEI let´s face it  vi holder ikke mål, og det MÃ... KJØPES inn NYE SPILLERE!!!

Merkelig at alle andre lag som vi liker å sammenligne oss med i divisjonen over, ikke handler inn gammel søppel ved enhver anledning som oss...reserve spiller fra antatt dårligere lag... MERKELIG hvis det er det som er suksess formelen...

KANSKJE vi skal anbefale noen av våre B-lagspillere til WENGER...

Tror de fleste her inne stakk fingeren i jorda for noen måneder siden (og noen 3 år siden).

Vi taper ihvertfall ikke hver kamp med 4 mål lengre.

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

SirOlsen

Ja, jeg må si meg enig i poenget B-m bringer på banen her... vi tar får i det minste ett poeng, kontra stortap som vi led av tidligere.. idag er det rett og slett uflaks at vi får et mål anullert og ikke 3 poeng med oss fra kampen.

Så vi må da være ærlige nok til å kunne si at laget vårt er blitt noe bedre siden sesongåpningen som startet som det værste i Leeds-manns minne!..Og vi taper ikke med 4 mål.. vi greier i det minste uavgjort og får ett poeng..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-