LEEDS - Barnsley

Started by Dennis, November 30, 2006, 19:12:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SirOlsen

Hallo...!  De er vel ikke så gærne der borte i England at de setter Douglas på høyreback?!! [:o]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Stephenjazz

Leeds vinner 4-0 og utspiller Barnsley så det holder
Det blir aldri umoderne å vinne

GeirO

Bruk ungdommen, bruker ofte å gå bra!
MOT

raggen

har satt en høvding på leeds i morgen.. sååå stor tro har jeg på seier. pleier aldri å tippe når leeds er involvert men nå til odds 1.85(sikkert bedre odds andre plasser) så kunne jeg ikke la være. dette er en kamp vi må vinne, rett og slett så enkelt. for MIN del og ALLE andre leeds suppoerters del.

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

KeyserSoze

Jeg veit ikke jeg Øisten. Det var jo Douglas som ble satt ned når Foxe ble utvist, så da får men vel tro at han var den Wise mener var best skikket av spillerne på banen/benken. Og hvem har vi egentlig som ikke var på banen/benken i den matchen? Killa er vel alternativet, men nå spørs det på om han blir klar da..

auren

Tror faktisk Douglas er et bedre alternativ på høyrebacken enn Foxe. Han har passe fart, har stor løpsmaskin og er en god takler, dog han ble en rundingsbøye i forkant av Burnleys ledermål på tirsdag. Hva med å gi unge Simon Madden en sjanse?

auren, som også har tro på seier i morgen. Det MÃ... jo bare bli seier..

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

Ikke bare leeds som har skadeproblemer

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=169730
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Dennis

Huff, det unner jeg ingen, ikke engang tidligere United-folk.

Men, uten å spøke, hva gjør han på en nattklubb natt til fredag, med kamp lørdag? Mannen var vel skadet fra før, men likevel? Er det slike tilstander i Leeds-leiren også, er det ingen tvil hvorfor vi ligger der vi ligger på tabissen.

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

B-m

quote:
Originally posted by auren

Tror faktisk Douglas er et bedre alternativ på høyrebacken enn Foxe. Han har passe fart, har stor løpsmaskin og er en god takler, dog han ble en rundingsbøye i forkant av Burnleys ledermål på tirsdag. Hva med å gi unge Simon Madden en sjanse?

Leeds
Till
I
Die!

Er positiv til Douglas på back og Carole på høyrekant.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

KeyserSoze

Skal uansett godt gjøres å prestere dårligere enn Foxe på backen. Hadde vært spennende med Carole ja.

Ferre

Tror også Douglas kan fungere bra på backen, og Carole på vingen. Hadde jo også vært spennende hvis denne Madden fikk sjansen.

-WE'LL BE BACK-

Dennis

Men om vi flytter Dougey til backen, mister vi jo mye løpskraft på midtbanen. Ville heller satsa på han der, og gitt Madden sjansen. Vi trenger løpskraft som skal kjøre over midtbanen til Barnsley!

Proud to be LEEDS!
Marching on together!

Runar

Frazer då...`?

Vet at han har vært skadet, men han står jo alltid oppført i troppen som www.leedstoday.net presenterer

Per-Stian

Håpar intenst på at Kelly e klar frå skade. Dersom han framleis må kvile ryggen sin, bør ein skadefri Frazer ta plassen utan tvil. Eg vil ikkje ha Dougie på høgreback, han høyrer heime på midten, og der treng vi han sårt. Tykkjer vidare at Moore/Blake bør få fornya tillit i lag på topp, Healy får vere "super-sub".

Tom S

Denne kampen er faen så viktig!

I den posisjonen vi ligger per idag med League One faretruande nær er det kun ein ting som gjelder; berge plassen.
Derfor må lagene rundt oss på tabellen slåes!

Har ein veldig dårlig følelse for denne kampen og er redd vi må nøye oss med eit poeng i dette lokalderbyet.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Dennis

quote:
Originally posted by Tom S

Og dermed er eg heilt ueinig med Wisey:
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1736607,00.html

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Mind-play, min venn! Det er jo ikke annet enn taktisk spill. Selvfølgelig veit han hvor viktig kampen er for både Leeds og Barnsley. Vi er nødt til å vinne, men han vil vel ikke legge altfor mye press på gutta. Vi har ikke rykka ned med tap, men da vil det se ekstremt stygt ut!

Proud to be LEEDS!
Marching on together!

Per-Stian

Eg vil nesten gå så langt som å seie at dette e ein "vinn elle forsvinn"-kamp, elle eit "vere elle ikkje-vere".

Kven ska vi hamle opp me i dei resterande 26 kampane om vi ikkje klarar å slå tabell- og Yorkshirenabo Barnsley?!?!

SirOlsen

Dette er nok mere et mind-play ja.. det skjønner vel de fleste av oss som spiller FootballManager2007 [:D]

Han ønsker vel av sine grunner å ikke legge alt for mye press på gutta. De har vel nok press på seg fra før når det gjelder å beholde plassene sine på laget skulle en tro..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Er lenge siden jeg har hatt en så god følelse før en kamp. Tror vi får se et offensivt Leeds lag, og forhåpentligvis mange mål...til hjemmelaget! [:)]

Jeg krever en oppmuntring i disse j**lige eksamenstider!

-WE'LL BE BACK-

R - R

Eg og har ei god kjensle for morgondagens kamp. Haapar paa flott angrepsfotball med Blake i fri utfoldelse. Berre forsvaret tettar igjen saa virkar det som vi kan skape ein del trobbel paa topp. Det beste hadde jo vore om baade Killa, Kelly, Nicholls og Cressy var tilbake, men trur vi maks faar sjaa ein av dei paa bana, kanskje to.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

SirOlsen

Mja, det mest spennende før fløyta går, blir vel å se hvem som starter... men jeg og har en god følelse for morgendagen...
Gleder meg til å iføre meg drakta og benke meg ned foran tv`en [:)]

Denne skal vi vinne karer! [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

larss

quote:
Originally posted by B-m

quote:
Originally posted by auren

Leeds
Till
I
Die!

Er positiv til Douglas på back og Carole på høyrekant.

Han skulle uansett ikke spille pga. karantene.
LarsS, som håper Killa blir klar.
LarsS

Leeeeeeeeeeeeds

Så er vi der igjen "folks".
Idag er jeg sikker på at vi vinner.(er jo optimist foran hver kamp), men idag er jeg sikker.
Vi har fortsatt rimelig kontakt med lagene foran, men vi MÃ... vinne idag for å opprettholde dette.
Jeg tror på en underholdende kamp med høyt tempo og 3 mål til Leeds.
Motstanderne får ingen.
Idag er det på tide å TA TILBAKE ELLAND ROAD. Vi må vinne på hjemmebane skal vi ha noen mulighet.
Er glad for at Foxe er suspendert, for noe større idioti enn det jeg så i forrige kamp skal man lete lenge etter.
Jeg er overbevist om at det røde kortet samt "shaky" spill av Ugo gjorde at vi tapte kampen.
Ugo er nok på banen idag og forhåpentligvis viser han bedre takter. Han KAN ihvertfall.
Så får vi bare håpe at tipset mitt slår til. Jeg Vil ønske dere alle LYKKE TIL, og må LEEDS vinne.
MARCHING ON TOGETHER

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

MacMurder

Stor fallhøyde idag. Idag bør, som andre har nevnt unge Madden få sin debut, isteden for å kjøre Blackwell varianten med spillere ute av posisjon. Med rutinerte Ugo inne i midtforsvaret bør det etter min mening være et ideelt tidspunkt å kjøre inn Madden.

jokern

Noen som vet om kampen i dag streames på nettet gjennom tvants eller noe sånt?

Sånn som med Southampton-kampen for noen uker siden...

Leeeeeeeeeeeeds

quote:
Originally posted by jokern

Noen som vet om kampen i dag streames på nettet gjennom tvants eller noe sånt?

Sånn som med Southampton-kampen for noen uker siden...

se linken om streaming

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

jarle

VI KNUSER BARNSLEY... tror på 3-4 mål + minimum... Det jeg så av Barnsley sist var skremmende dårlig... la gå vi var skremmende vi også... men jeg tror vi har tatt et par steg frem siden den gang...

GO SUPER LEEDS!!!

Ferre

Veldig spent på laget, og se hvordan forsvarsrekken blir.

-WE'LL BE BACK-

vidarlufc

er laget klart?

MARCHING ON TOGETHER
-vidarLUFC-
MARCHING ON TOGETHER
-vidarLUFC-