Wise - det blir for dumt!

Started by Chris Whyte, November 30, 2006, 20:10:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Chris Whyte

Dennis Wise gir ballguttene noe av skylden for tapet mot Burnley![xx(] http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~935797,00.html

For en stund siden var det banens bredde som fikk unngjelde. Det blir rett og slett for dumt. Etter min mening driter Wise ut hele klubben med slike uttalelser.

Når det er sagt, er jeg enig med dem som mener Wise fortjener mer tid før vi dømmer ham som manager. Men hittil har han ikke imponert meg på noe vis, verken med spillerinnlån, taktiske disposisjoner eller uttalelser.

MrK

.....det kan vel oppsummeres som feil fokus!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Oggy

Ja, hva blir det neste...

Mulig han har et poeng, men neppe grunnen til av
vi tapte igjen i går dette [V]
Oggy

ragnar

Noe jeg har lært av min lille fartstid som trener, er at det ikke nytter å skylde på uflaks eller eksterne omstendigheter når en taper. Uflaks kan det skyldes på, men dette pleier å jevne seg ut utover i en lang sesong. Feil fokus som noen nevnte.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Ferre

Han har et poeng, men det var nok ikke derfor vi tapte!

-WE'LL BE BACK-

Bites Yer Legs

For dumt? Neppe..

Er helt enig med Wise i det han sier, og syntes han tar opp noe som er essensielt. Multiballsystemet er noe gjennomført crap. Den jobben ballguttene gjør skal gjøres likt for begge lag ,borte som hjemme. Så høyt tempo som det er i moderne fotball, er det ingen tvil om at dette har en betydning for spillets gang. Tempoet senkes, forsvaret f¨r satt seg og omvendt, alt etter hvem som har "hjemmefordelen" av multiballsystemet. Skittent spill er det, og det frusterer meg enormt at det drives forskjellig for hjemme - og bortelag. Som Wise sier bør det komme en løsning på dette, dommerstaber i enkeltkamper er ubrukelige til å få has på dette tullet - som det meste annet. "scrappet" de siste fire minuttene ja?  - BIG FUC#### SUPRISE!!

Ja, dette med likebehandling bør også gjelde på Elland Road. Ser at Wise nevner at de brukte det i Swindon, men nevner ingenting om Leeds. Kanskje vi rett og slett ikkje orker...?

Han nevner vel heller ikkje at dette førte til poengtap som trådstarter påstår.. Dumt utspill og skam for klubben my ass, er fornøyd med at vi har en manager som sier i fra!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Leeeeeeeeeeeeds

Klart Dennis wise har et poeng!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

B-m

quote:
Originally posted by bites yer legs

For dumt? Neppe..

Er helt enig med Wise i det han sier, og syntes han tar opp noe som er essensielt. Multiballsystemet er noe gjennomført crap. Den jobben ballguttene gjør skal gjøres likt for begge lag ,borte som hjemme. Så høyt tempo som det er i moderne fotball, er det ingen tvil om at dette har en betydning for spillets gang. Tempoet senkes, forsvaret f¨r satt seg og omvendt, alt etter hvem som har "hjemmefordelen" av multiballsystemet. Skittent spill er det, og det frusterer meg enormt at det drives forskjellig for hjemme - og bortelag. Som Wise sier bør det komme en løsning på dette, dommerstaber i enkeltkamper er ubrukelige til å få has på dette tullet - som det meste annet. "scrappet" de siste fire minuttene ja?  - BIG FUC#### SUPRISE!!

Ja, dette med likebehandling bør også gjelde på Elland Road. Ser at Wise nevner at de brukte det i Swindon, men nevner ingenting om Leeds. Kanskje vi rett og slett ikkje orker...?

Han nevner vel heller ikkje at dette førte til poengtap som trådstarter påstår.. Dumt utspill og skam for klubben my ass, er fornøyd med at vi har en manager som sier i fra!!

Word!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Dennis

Helt enig i at det er viktig! Wise er sjefen...

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Karl Hot Shot

Rent verbalt (i slike post match interviews) synes jeg Dennis Wise har klart seg meget godt. Han er flink til å beskytte spillerne, og er samtidig ærlig i forklaringene.

Om Dennis Wise skal anklages for "å drite seg ut" i noe, må det gjelde laguttak og innlån av spillere. Matt Heath og Graham Stack er ikke bedre enn noen av de andre spillerne Leeds United hadde fra før på deres plasser. Kandol kan jeg ikke uttale meg bestemt om, siden jeg ikke har sett ham. Ehiogu har vært en god spiller, og bør være atskillig bedre enn Heath.

Mats-

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Rent verbalt (i slike post match interviews) synes jeg Dennis Wise har klart seg meget godt. Han er flink til å beskytte spillerne, og er samtidig ærlig i forklaringene.

Om Dennis Wise skal anklages for "å drite seg ut" i noe, må det gjelde laguttak og innlån av spillere. Matt Heath og Graham Stack er ikke bedre enn noen av de andre spillerne Leeds United hadde fra før på deres plasser. Kandol kan jeg ikke uttale meg bestemt om, siden jeg ikke har sett ham. Ehiogu har vært en god spiller, og bør være atskillig bedre enn Heath.

Game on man!

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

26Killa

han sier aldri noe om at det var grunnen til tapet!
GOdt poeng han har.

I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

SirOlsen

Mja, dumt og dumt.... det er jeg vel ikke enig i.. han gir jo ikke akkurat ballguttene skyld i noe tap. Men han bringer opp et viktig tema. Og jeg må si meg enig i det Wise uttaler rundt problemet.

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

MrK

tilsvarende hører vi ikke når vi, en sjelden gang (so far) vinner. da blir dette for  dumt
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

SirOlsen

Nei, det er sant.. men allikevel det er et tema som bør og må tas opp!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

R - R

quote:
Originally posted by Chris Whyte

Dennis Wise gir ballguttene noe av skylden for tapet mot Burnley![xx(] http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~935797,00.html

For en stund siden var det banens bredde som fikk unngjelde. Det blir rett og slett for dumt. Etter min mening driter Wise ut hele klubben med slike uttalelser.

Når det er sagt, er jeg enig med dem som mener Wise fortjener mer tid før vi dømmer ham som manager. Men hittil har han ikke imponert meg på noe vis, verken med spillerinnlån, taktiske disposisjoner eller uttalelser.

Kor les du at han gir ballgutane skulda for tapet? Trur vel heller det er enkelte som dummar seg ut ved aa opprette postar utan rot i verkelegheita...

Wise har til no faatt skryt for aa ha sagt veldig mykje rett og handla der etter (saa kan ein vere ueinig om alle valga har vore riktige). No har ikkje resultata vore dei heilt store, men vinn vi i morgon, har vi tross alt vunne 4 av dei siste 8, som er ei markant forbetring enn tidlegare resultat. Enn saa lenge maa vi klare oss med stallen vi har, men eg trur vi blir styrka i januar, som gjer at vi kan sjaa jamnare prestasjonar.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Bites Yer Legs

MrK:

Som det står i artikkelen, GJEWNTAR Wise sin kritikk av multiballsystemet. Eg vil derfor påstå at dette ikkje blir for dumt fordi det kommer etter (enda) et tap. Dette er noe Wise og andre på generellt basis irriterer seg grønn over, tidspunkt for uttalelsen er derfor irrelevant vil eg mene. Selvfølgelig har hendelsene i Burnley-kampen trigget frem uttalelsen, men selve standpunktet er Wise sitt uansett tid og resultat.

KEEP FIGHTING!!