LEEDS-DERBY

Started by Leeeeeeeeeeeeds, December 08, 2006, 20:42:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

Ja så begynner spenningen å melde sin ankomst, og spørsmålet kommer opp igjen.
Vinner vi eller ikke?
Tror vi får en slags ilddåp imorge mot Derby. Jeg er optimist som vanlig og tar medisinen min 16,00 norsk tid imorgen lørdag.
Men seier?,Ja jeg tror det. Mitt tips for kampen er 3-1 og 3 utrolig viktige poeng.
Lykke til alle sammen , !!
Vi Vinner, vi vinner .SELVFØLGELIG VINNER VI
SÃ...NN SOM DENNE GANG
http://www.youtube.com/watch?v=C9-NrMtapo4&mode=related&search=

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Bites Yer Legs

VI er veldig enige Leedsevik. Selvfølgelig VINNER VI. 3-1 yes, mark our words..

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

pedro

Kandol scorer ett mål, Blake to, Kandol blir utvist og vi vinner 3-2[:)]
Leedsomaniac

Dorigo`s left foot

Bet24 kommer antakeligvis til å vise kampen...

Leeds-Derby
CSHIP
09.12.2006

Auckland City-Al Ahly
FCWC
10.12.2006

Jeonbuk Motors-America
FCWC
11.12.2006

Velkommen til Players’ Lounge!
Her er plassen hvor loyale kunder vil få adgang til web TV med live sportsbegivenheter, blant alle UEFA Champions League kampene, daglige sportsbetting tilbud, eksperttips fra kjente spilleeksperter, gratis billetter til poker turneringer av høy kvalitet og mye, mye mere.

Vi sparker i gang vår Player Lounge med å tilby ALLE våres kunder gratis adgang til medlemsområdet de fire første ukene fremtil andre januar.

Dagens tilbud: Vinn et Bet24 poker chip set signert av Premier League profiler. Send en mail til playerslounge@bet24.com med ditt svar på følgende spørsmål:

Hvilke to engelske fotballklubber har Bet24 logo på draktene? Vi trekker ut en vinner i morgen som blir annonsert her i Players Lounge.

Jon R

Pedro, Stephen, Onkel Ø, Ole P, gand70 , m.fl. Det florerer jo med nykommere på forumet om dagen. Velkommen dere nye, som garantert ikke kan være såkalt medgangssupportere. [:)][:D]

Jon R.
Jon R.

Ferre

Blir en tøff kamp i morgen, men har en god følelse på seier. Syns gutta spilte bra sist kamp, og vi var bare marginer unna seier. Får vi skjerpet forsvaret og klarer å holde nullen, føler jeg at spillerne på topp skal klare å score et mål eller to. Nøkkelen blir å stå høyt med laget og være aggresiv i presset, slik at vi holder ballen lengst mulig unna forsvaret vårt! [:p]

-WE'LL BE BACK-

Ferre

Per-Stian

quote:
Originally posted by Ferre

Howson og Rose i troppen! Positivt.

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~940532,00.html

-WE'LL BE BACK-

Fantastisk gode nyheiter! Dette betyr vel at desse to veldi mykje omtalte talenta kanskje e i emminga av eit "break-through" på seniornivå[:)] Veit dei e unge, men la dei gjerne få sjansen for min del.

Eg trur kampen vert prega av lågt tempo og mykje stillingskrig. Håpar vi i d minste klarar uavgjort, men veit å bli skuffa, så eg held meg nokså nøktern. 1-1?

R - R

Flott! Tvilar paa at dei blir aa sjaa paa bana, men dei naermar seg i alle fall...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

samadhi

Går kampen på tv?

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

quote:
Originally posted by samadhi

Går kampen på tv?

marching on together,
derudaf forever...

http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5919&whichpage=6 [:)]

Jon R.
Jon R.

sindre12

er d noen som vet lage.Leeds vinner 3-0 Blake 2 og Lewis
Beckford 4 England!

SirOlsen

Dette blir nok en meget tøff kamp..

Men her er det og et par lyspunkter. Endelig ser det ut til at vi kan få vårt første glimt av Howson og Rose. Om de får noe særlig spilletid gjenstår jo å se, men at de får være med i troppen vil jeg da tro er med på å i det minste bygge litt på disse to unge spillernes selvfølelse og ambisjoner.  Nå er det jo forsåvit godt kjent at jeg har savnet at man har prøvd å få frem en og annen unggutten i laget igjen, og det er jo litt synd om det må være slik at "halve" stallen må være ute med skader/suspensjoner før de endelig slipper til. Men kjøper argumentet til Wise at han først vil skape en fast kjerne i laget sitt, og så ta steget videre.

Uansett gleder det meg at det nå ser ut til at unggutta kan se ut til å få en mulighet snart. Håper på at vi glimter til og tar Derby på senga. Anbefaler de som ikke har gjort det, å ta en titt på den linken som ligger i det første innlegget i denne tråden, som er et Leeds- Derby oppgjør fra tidligere. [:)] det var tider det... Kan vi greie en slik i dag? [:)]

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

baste

Håper og trur på LEEDS seier....og i samme slengen, så håper jeg som "forkynneren" at R-R får Norsk tastatur til dataen sin..eller en Norsk utgave av XP...hvor han nå enn måtte befinne seg...

Come on LEEDS--->>>> 3-0 takk

Killa

Flott med Howson og Rose i troppen ja, slik liker jeg!
Men er det noen av dere som har sett noen av de to i aksjon, og kan beskrive litt hva slags spillertyper de er?
Finnes det evt. videoklipp hvor man kan se disse talentene?
Venter i spenning på kampen i mårra, mens jeg sitter og kikker på Viasat Sport2 på en reprise fra Leeds-Milan fra CL i -00....

SirOlsen

quote:
Originally posted by Killa

Men er det noen av dere som har sett noen av de to i aksjon, og kan beskrive litt hva slags spillertyper de er?
Venter i spenning på kampen i mårra, mens jeg sitter og kikker på Viasat Sport2 på en reprise fra Leeds-Milan fra CL i -00....

Jeg kan vel ikke svare deg annet enn posisjoner (som de er i FM07)..
Howson er spiss
Rose er midtbanespiller.. mere eller mindre offensiv..

Ellers kjenner jeg ikke noe til dem.. og husk.. dette er det de er på spillet FM07 da.. kan jo avvike litt i virkeligheten [:)]

-SirOlsen-

Killa

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:
Originally posted by Killa

Jeg kan vel ikke svare deg annet enn posisjoner (som de er i FM07)..
Howson er piss
Rose er midtbanespiller.. mere eller mindre offensiv..

Ellers kjenner jeg ikke noe til dem.. og husk.. dette er det de er på spillet FM07 da.. kan jo avvike litt i virkeligheten [:)]

Takk for det (men jeg håper du mente SPISS og ikke PISS, hehe....
Det hadde i alle fall vært artig å få se disse gutta i mårra, sjøl om jeg tviler på det...
Hva forresten med Bayly, som debuterte i ligacupen tidligere i høst?
Hadde vært artig å visst HVOR store disse påståtte talentene er!
Men det får vi forhåpentlig vite om ikke lenge.

SirOlsen

Oi!.. sorry!.. mente selvfølgelig SPISS!.. s`en på dette tastaturet er ikke alltid helt til å stole på.. skal redigeres umiddelbart! [:)] beklager den!

-SirOlsen-

Killa

Den er grei Herr Forkynner!
Da satser vi på seier i mårra, det er på tide at laget viser seg fra sin beste side mot GOD motstand, synes du ikke?
Du verden som det hadde varmet med litt "real magic" fra Blake eller Lewis....

SirOlsen

Ja, jeg synes ærlig talt vi trofaste supportere nå fortjener å få se litt ekte Leeds-magic mot GOD motstand nå [:)].

Det er alt for lenge siden sist nå. Og jeg takker ikke nei til å få se Blake blomstre enda mere enn han har gjort til nå, og jeg tror nok ikke vi har sett hans beste enda og har mere skøy i vente fra den kanten.

Håper bare vi tetter igjen bak og kriger hardt og skaper fine sjangser med spektakulære avslutninger med uttelling.. jeg synes vi fortjener det nå. GO SUPER LEEDS! [:)]

-SirOlsen-

Lars E

Nei dette blir nok tap.

Forever Leeds

Forever Leeds

SirOlsen

Lenge leve optimismen! [:D] Blir full pott for oss idag![:o)]

-SirOlsen-

SveinArve

quote:
Originally posted by Leedsvik

Vi Vinner, vi vinner .SELVFØLGELIG VINNER VI
SÃ...NN SOM DENNE GANG
http://www.youtube.com/watch?v=C9-NrMtapo4&mode=related&search=

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Se ho som feirer bak spillerne på Bowyer sitt seiersmål da. Går fullstendig bananas:)

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Leeeeeeeeeeeeds

Vi må bare håpe at folk får grunn til å juble idag.
Jeg tror i motsetning til mange andre her inne at det blir en forrykende
fotball kamp på Elland Road ikveld. Leeds kommer til å gå ut "with guns blazing"
Idag tar vi Elland Road tilbake og viser derbys"drenge" hvor skapet egentlig skal stå.
Leeds er et STORLAG, husk det gutter! Vi har opplevd øyeblikk med laget vårt,(positive),
som andre supportere bare kan drømme om.
Vi har også opplevd Enorme nedturer,nedturer som jeg tror flere storlag kommer til å
få oppleve, som har bare har gjort oss sterkere i troen på at Vi kommer tilbake.
Har aldri opplevd makan til entusiasme og fremtidsrettethet hos noen andre supporter unioner.
VI VET AT VI SKAL REISE OSS IGJEN ,EN GANG BLIR VI BEST IGJEN.
Ingen har sagt at det skjer imorgen, men det skjer.
Det er det som er så jævla deilig å vite,det er SÃ...NN jeg MÃ... tenke.
Synes allerede jeg ser fremgang hos laget og jeg er overbevist at vi tar steget videre idag.
Som sangen sier:
Here we go with Leeds United

We're gonna give the boys a hand

Stand up and sing for Leeds United

We are the greatest in the land

Chorus: Every day, we're all gonna say

- we love you Leeds, Leeds, Leeds

Everywhere we're gonna be there

-we love you Leeds, Leeds, Leeds

Marching On Together

We're gonna see you win

We are so proud, we shout it out loud!

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

We've been through it all together

And we've had our ups and downs

We're gonna stay with you forever

At least until the world stops going round

GLORY GLORY LEEDS UNITED

asLeeds

ja gutter og jenter, no nærmer det seg og nærvene kjem sigande... hjelpe da vist eg tar på meg 7-8 drakter idag=)=)?

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Dennis

Det blir tøft i dag! Derby er opprykksutfordrere, vi er snart nedrykksfavoritter.

Optimisten i meg sier seier, realisten sier knapt tap, pessimisten sier bank.

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Leeeeeeeeeeeeds

quote:
Originally posted by Asleeds

ja gutter og jenter, no nærmer det seg og nærvene kjem sigande... hjelpe da vist eg tar på meg 7-8 drakter idag=)=)?

ASLEEDS 4389

Allt hjelper, harelabb og rare ritualer. [:D]

GLORY GLORY LEEDS UNITED

jarle

OPPTUREN STARTER IDAG!!!... fremover blir det hvit jul... gløgg og mange 3-poengere...
Gutta har respekt for Wise-man og Gus... laget har mer motivasjon, mer krefter og mer selvtillitt...
Det er som Gus sa milimetere om å gjøre... Det ligger møkkalag langt foran oss på tabellen. Ikke faen om vi er så dårlige som tabellen tilsier. (mulig vi var det under KB siste uker)

Laget
Stack...
Frazier - Ugo - Heath/Foxe - Crainey
Carole - Douglas - Derry -Lewis
Blake
Kandol

offensiv lagoppstilling... 2 bra kantspillere... kriging på midten og Blake som herjer fritt rundt... Tresor... legger inn et par mål idag...

DEILIG!!!

SirOlsen

Ahhh, hør hør!!!..

Vanvittig herlige innlegg fra optimister her1 [:D] Blir så glad i hjertet mitt av å lese slike innlegg!.. Og gleden blir fullkommen når gutta på banen følger opp våre "håpløse" håp av optimisme! [:D]

-SirOlsen-

marve

Tar vi 3 poeng i dag så er vi virkelig på rett spor igjen ,meget vanskelig kamp som jeg tror vi taper ,blir egentlig vedig fornøyd hvis vi klarer uavgjort i dag også .