Skrevet av Emne: Hayden Foxe på høyreback...  (Lest 3552 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Hayden Foxe på høyreback...
« på: Desember 10, 2006, 21:10:13 »
Hvorfor vil noen oss så vondt..? [xx(][xx(][:(][:(][xx(] Har hatt seriøse mareritt om denne fyren i natt, "out of position" selvfølgelig..[V]

Hvor er du Kelly? Kan ikkje huske at denne mannen har hatt et lengre skadeavbrekk ever. Så lite info det er rundt skaden gjør det enda merkeligere. Har Kelly uttalt seg sjøl siden han ble "skadet"?

Hvorfor må Frazer bevitne onden fra benken? Kanskje han bare er der for å fylle opp kvoten for "ikke-lånespillere"...?
Det må da finnes noen som kan spille back bedre enn Foxe i hele LUFC.. Madden? Darville? Gylfi for faen!!? Tror Kells med brukket ankel eller fot kunne gjort en tryggere opptreden enn Foxe.. Han hadde da såfall klart å holde seg på backen sin..

Hvorfor gjør diverse Leeds-managere valg som er så åpebart idiotiske for oss supportere? Tenker feks. på Foxe på høyrebacken. Eller Gregan/Butler i midtfosvaret med Killer flyttet ut på v-back i playoff-finalen i fjor?

Wise, du kan da umulig mene at Foxe gjør en godkjent jobb på backen???!!?!?!



[B)][B)][B)]

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Tom S

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #1 på: Desember 10, 2006, 21:18:49 »
Ja, det er tragisk å sjå Foxe på høgrebacken. Det er faktisk så ille at Crainey framstår som ein fotballspiller i forhold.

Einaste grunnen for at ikkje Fraze får spille når Kells er skadet må vere at han pga langt skadeavbrekk ikkje er i form til å holde 90 minutter.

Please Wisey, lat oss slippe å sjå Foxe på høgrebacken neste kamp. La Fraze få spille, eller aller helst ein skadefri kells.

Men, det er viktig å notere seg at Leeds sin svake forestilling igår ikkje går på enkeltspiller, men på laget som enhet og manglande samhandling.
Men, selvfølgelig det er ein god start å spille med sine beste spillere...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Jon R

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #2 på: Desember 11, 2006, 00:36:49 »
En ting er å spille med spillere ute av posisjon for man er "tvunget" til det, men Frazer må være død og begravet som fotballspiller hvis han vurderes som en dårligere høyre back enn Hayden Foxe. [:0]

Jon R.
Jon R.

lojosang

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #3 på: Desember 11, 2006, 00:54:09 »
En ting som er helt sikkert i hvert fall at Hayden Foxe ikke har noe i backposisjonen å gjøre. Og han er der jo forsåvidt aldri heller ikke, så sånn sett er det kanskje greitt.

Hent inn hun som spiller back på damelaget, hvis Frazer ikke holder 90 minutter ennå.

Et ørlite tegn på forbedring så jeg dog i sist kamp også. Heath traff på TO HELE taklinger!

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Sheridan

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #4 på: Desember 11, 2006, 01:24:31 »
I det hele tatt se en spiller som Foxe i Leeds drakt er en lidelse i seg selv.


Henning

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #5 på: Desember 11, 2006, 02:09:01 »
Hjelper heller ikkje Foxe at Leeds spelar utan høgreving....

Henning.

SirOlsen

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #6 på: Desember 11, 2006, 04:33:33 »
Høyreback + Foxe = Katastrofe..

Fanken altså.. nå som faktisk Crainey av alle begynner å vise seg fra sitt "bedre jeg" om dagen (ja, jeg har vært en av de som har hylt om å få Crainey vekk!), så skal vi åpne høyredøra vår...

Få inn FRAZER! Og få Kelly frisk fort som F***!! [}:)]

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

AndyMathie

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #7 på: Desember 11, 2006, 06:14:33 »
Om Frazer får sjansen kommer ikke Kelly tilbake. Så la Frazer spille han er en kanon bra høyre back. Kanskje den nest beste i ligaen etter vår godeste Kelly.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

SirOlsen

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #8 på: Desember 11, 2006, 07:12:47 »
Jeg og mener å huke at Frazer har vært blant våre mest habile høyrebacker siste årene.. forutenom Kelly da.

Men å sette bestemora mi på høyrebacken er bedre enn Foxe der åpenbart... og det burde si sitt.. Bæstis spiller ikke engang fotball! [:o]

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

lojosang

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #9 på: Desember 11, 2006, 17:49:16 »
"Mener å huske?" Mannen har jo knapt nok spilt i posisjonen de siste to årene? Kjønt når du sier "blant våre mest habile" har du jo rett. Vi har bare to, og Frazer er den nest beste [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

larss

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #10 på: Desember 11, 2006, 22:59:59 »
Med Fox på H.Back så sier det vel det meste om Leeds United.
Ifølge Wise så var han fornøyd med kampen (Offisial site ) bortsett fra en periode i 1. omgang,håper at han var feilsitert.

LarsS,som er sikker på at vi reiser oss.
LarsS

Dennis

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #11 på: Desember 12, 2006, 00:55:40 »
"Frazer er en kanon bra høyre back? Kanskje den beste i ligaen etter Kelly?"
"Frazer blant våre mest habile høyrebacker?"

Hvordan kan dere si det? Han har jo nesten ikke spilt kamper! Han har enkelte innhopp på høyrekant, som ikke har vært særlig å skryte av... Man kan jo ikke si at han er ligaens nest beste back, når han ikke danker ut Foxe engang.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

MrK

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #12 på: Desember 12, 2006, 01:28:26 »
Frazer har muligens potensiale til å bli en ok høyre back - men han får jo ikke spille. Siden vi allikevel taper omtrent det som er mulig så hvorfor ikke prøve han ut i mer enn 15 min i slengen?

Av alle dårlige beslutninger som taes så er bruken av Frazer noe av det verste - og joda Bakke er savnet og spørsmålet til slutt er om vi sparer oss ned en divisjon?

har forøvrig til gode å se en brukbar signing av lånespillerne!

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Jon R

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #13 på: Desember 12, 2006, 01:41:47 »
quote:
Originally posted by MrK
Av alle dårlige beslutninger som taes så er bruken av Frazer noe av det verste - og joda Bakke er savnet og spørsmålet til slutt er om vi sparer oss ned en divisjon?



Bakke har vært savnet siden omtrent 2002. Det var vel på den tiden han gikk seg bort på skadestuen. Hvis du ikke har fått det med deg, så er han skadet igjen. [:0] Max-10-kamper-pr-år-Eirik Bakke hadde neppe vært redningsmannen. Skal man snakke om en savnet spiller er vel Rob Hulse den første som kommer meg ihug. Sammen med Gary Kelly selvfølgelig, siden det var høyrebacken vi snakket om her.  [8)]

Jon R.
Jon R.

MrK

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #14 på: Desember 12, 2006, 01:52:20 »
.........I know - men poenget mitt var vel helst at vi har kvittet oss med kvalitet - Bakke, Hulse, Walton...............og noe tidligere, Carson, Lennon m.fl. og de er blitt erstattet med medioker spillere som faktisk og krever lønn..........

Forøvrig - er jeg den første her på forumet som ikke holder meg til saken?

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #15 på: Desember 12, 2006, 01:58:08 »
Når Frazer blir vurdert som frisk nok t å vere på benken, bør han absolutt snart få sjansen på høgrebacken. Om han e Kelly sin naturlege arvtakar veit eg ikkje, han har trass alt ikkje fått prøve seg så veldi mykje i posisjonen endå. Men gi han for all del den sjansen!!!

MrK

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #16 på: Desember 12, 2006, 01:59:59 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Når Frazer blir vurdert som frisk nok t å vere på benken, bør han absolutt snart få sjansen på høgrebacken. Om han e Kelly sin naturlege arvtakar veit eg ikkje, han har trass alt ikkje fått prøve seg så veldi mykje i posisjonen endå. Men gi han for all del den sjansen!!!



Nå snakker vi!
Artig at vi er enige om noe[:D]

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #17 på: Desember 12, 2006, 02:16:37 »
quote:
Originally posted by MrK

quote:
Originally posted by Per-Stian

Når Frazer blir vurdert som frisk nok t å vere på benken, bør han absolutt snart få sjansen på høgrebacken. Om han e Kelly sin naturlege arvtakar veit eg ikkje, han har trass alt ikkje fått prøve seg så veldi mykje i posisjonen endå. Men gi han for all del den sjansen!!!



Nå snakker vi!
Artig at vi er enige om noe[:D]



Ikkje fanden, eg trekk tilbake d eg sa om Frazer[:D]
PS! Ha d kjekt på Krattemøtet imåra.

Jon R

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #18 på: Desember 12, 2006, 04:58:30 »
quote:
Originally posted by MrK

Forøvrig - er jeg den første her på forumet som ikke holder meg til saken?



Det vil jeg nok tro ja. [8)]





























[:D]

Jon R.
Jon R.

SirOlsen

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #19 på: Desember 12, 2006, 08:26:38 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

"Frazer er en kanon bra høyre back? Kanskje den beste i ligaen etter Kelly?"
"Frazer blant våre mest habile høyrebacker?"

Hvordan kan dere si det? Han har jo nesten ikke spilt kamper! Han har enkelte innhopp på høyrekant, som ikke har vært særlig å skryte av... Man kan jo ikke si at han er ligaens nest beste back, når han ikke danker ut Foxe engang.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter


Jeg så i allefall et par kamper han spilte i i fjorårssesongen.. Da spilte han bra.. Spesiellt husker jeg godt en kamp han kom på scooringslisten, hvor jeg ble veldig imponert over ham..
-SirOlsen-

Runar

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #20 på: Desember 12, 2006, 15:23:16 »
Frazer har ihvertfall høyreback egenskaper - jeg har ment at han burde ha fått spilte der mye mer regelmessig siden nedrykket, men det har ikke skjedd...

Frazer er rask, offensiv og entusiastisk - på sitt beste ganske målfarlig! Han har helt andre kvaliteter som back enn Crainey og Foxe, men d er vel utelukkende positivt...

Come on Frazer!
 

samadhi

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #21 på: Desember 12, 2006, 15:46:24 »
Frazer eller Kelly på høyreback, Foxe og Killa i midtforsvaret, Westlake inn som den offensive drivkraften på midten, Douglas ut på høyrekant, Blake opp som spiss og suppler med litt ungdommelig kraft ala Rose og Howson. Tror det kunne gjort underverker i forgold til det vi så på lørdag...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

R - R

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #22 på: Desember 12, 2006, 19:06:28 »
Eg tvilar ikkje på at Frazer ville få spelt på backen om han var skadefri, men det er jo han aldri for tida! Trur Wise ser det dei fleste av oss gjer - Foxe er ingen hogreback. Men det verste ville vere å få Frazer tilbake på bana for han er klar. Forhåpentlegvis får vi både Frazer, Kelly og Killa snart tilbake. Ei backrekke med (frå venstre) med Frazer, Killa, Ugo/Foxe og Kelly ville vore mykje betre enn det vi per dags dato stiller med...

Enn så lenge skulle eg gjerne sett Madden blitt brukt på backen og flytta Foxe inn som midtstoppar i staden for Heath, men det verkar ikkje som Madden vil få sjansen. Uheldigvis.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: Desember 12, 2006, 19:07:51 av R - R »
- Rune

Will

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #23 på: Desember 12, 2006, 19:44:57 »
I fjor var Kelly meget viktig for leeds laget. Han kom da også på årets lag for the championship. Tror leeds må få i gang sidebackene sine, per dags dato får ikke vingen støtte i det hele tatt. Det er ekstra ille å se at Lewis må jobbe rævva av seg defensivt for å demme opp for Craineys svake defensive ferdigheter. Dette må da gå ut over hans offensive spill? Sliter jo seg ut defensivt pga svake crainey. Med Foxe og Crainey på laget har vi null offensiv kraft på sidebackene. Drømmer om å få se Richardson og Kelly på hver sin back. Ville fått masse offensiv vilje. Richardson ville tatt venstrebacken. Wise viser at han er en meget urutinert manager. Mangler en plan B. Ã… sette inn Carole på overtid mot Derby var bare latterlig! Skjerp deg Wise. Du eier jo ikke taktiske ferdigheter! Til hans forsvar er det ikke så mye å velge imellom. Men å låne inn en reserve fra Coventry....ærlig talt!!! Gleder meg til Januar. Se hva vår lille taktiske geni, Wise, finner på.

WG
WG

R - R

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #24 på: Desember 12, 2006, 21:03:46 »
quote:
Originally posted by Will

I fjor var Kelly meget viktig for leeds laget. Han kom da også på årets lag for the championship. Tror leeds må få i gang sidebackene sine, per dags dato får ikke vingen støtte i det hele tatt. Det er ekstra ille å se at Lewis må jobbe rævva av seg defensivt for å demme opp for Craineys svake defensive ferdigheter. Dette må da gå ut over hans offensive spill? Sliter jo seg ut defensivt pga svake crainey. Med Foxe og Crainey på laget har vi null offensiv kraft på sidebackene. Drømmer om å få se Richardson og Kelly på hver sin back. Ville fått masse offensiv vilje. Richardson ville tatt venstrebacken. Wise viser at han er en meget urutinert manager. Mangler en plan B. Ã… sette inn Carole på overtid mot Derby var bare latterlig! Skjerp deg Wise. Du eier jo ikke taktiske ferdigheter! Til hans forsvar er det ikke så mye å velge imellom. Men å låne inn en reserve fra Coventry....ærlig talt!!! Gleder meg til Januar. Se hva vår lille taktiske geni, Wise, finner på.

WG



Synst du tek fundamentalt feil på eit punkt her. Problemet er ikkje at Lewis jobbar ræva av seg defensivt. Problemet er at Lewis ikkje gjer det. Crainey er ingen stor spelar, og gjer mykje rart på bana. Men han får svært lite hjelp av Lewis på kanten, som gjer at Crainey til stadigheit får 2 mot 1 situasjonar på backen.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Henning

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #25 på: Desember 12, 2006, 21:32:49 »
Litt ueinig med deg her Rune. Som eg har skreve ein annan plass, får Crainey mykje meir hjelp enn Foxe gjer på høgrebacken. Har sett fleire gongar at Lewis spurtar tilbake for å hjelpe Crainey.
Om han gjer det nok i løpet av kampen kan sjølvsagt diskuterast, men då kjem ein kanskje inn på fysiske formen til spelarane, noko som er diskutert før.
Det er jo også eit spørsmål om kor masse ein ving skal jobbe tilbake, han skal jo bidra offansivt også.

Problemet til Crainey, er vel at han er like dårleg ein mot ein, som han er to mot ein.

Henning.

Tom S

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #26 på: Desember 12, 2006, 21:35:11 »
quote:
Originally posted by Henning

Problemet til Crainey, er vel at han er like dårleg ein mot ein, som han er to mot ein.

Henning.



Spot on!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

R - R

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #27 på: Desember 12, 2006, 22:58:53 »
quote:
Originally posted by Henning

Problemet til Crainey, er vel at han er like dårleg ein mot ein, som han er to mot ein.

Henning.



Hehe, godt poeng. For all del - eg meinar ikkje Crainey er god nok. Problemet er ikkje nodvendigvis Lewis heller. Vi har ikkje eit system for pressnivået vårt. Har lagt merke til uttallige gangar at spelarane ser på kvarandre og lurer på kven som skal stoyte. Spesielt tydeleg er det på hogrebacken, og ein ser Foxe ikkje er komfortabel på backen. Loysinga blir at ein eller anna rushar ut og blir eit lett bytte for ei enkel finte, eller så er det allereie for seint fordi spelaran har fått lagt inn upressa. Det verkar ikkje som det er ein plan over det heile, og det blir ikkje lettare når spelarar blir spelt ute av posisjon (Foxe). I mine auge er det heilt fundamentale feil som blir gjort. Vi må back to basics...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Henning

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #28 på: Desember 13, 2006, 02:01:10 »
Då er vi einige[:)]

RoarG

Re: Hayden Foxe på høyreback...
« Svar #29 på: Desember 13, 2006, 02:18:44 »
Helt enig med deg der. At Foxe ikke passer som høyreback må vel være åpenlyst for alle (t.o.m. for Wise?). Foxe's innsats på høyrebacken får meg til å tenke på Sweets slager "Fox on the run".
quote:
Originally posted by R - R

Eg tvilar ikkje på at Frazer ville få spelt på backen om han var skadefri, men det er jo han aldri for tida! Trur Wise ser det dei fleste av oss gjer - Foxe er ingen hogreback. Men det verste ville vere å få Frazer tilbake på bana for han er klar. Forhåpentlegvis får vi både Frazer, Kelly og Killa snart tilbake. Ei backrekke med (frå venstre) med Frazer, Killa, Ugo/Foxe og Kelly ville vore mykje betre enn det vi per dags dato stiller med...

Enn så lenge skulle eg gjerne sett Madden blitt brukt på backen og flytta Foxe inn som midtstoppar i staden for Heath, men det verkar ikkje som Madden vil få sjansen. Uheldigvis.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020