Skrevet av Emne: Ekstremt kritisk periode!  (Lest 2449 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Ekstremt kritisk periode!
« på: Desember 14, 2006, 02:41:08 »
Vi går inn i en tøff periode, med hele fem kamper over de neste sytten dagene. Mye av skjebnen for resten av sesongen kan bli bestemt i disse kampene. Leeds har et lag som sliter fysisk, så vel som psykisk og jeg er veldig spent på om laget besitter kondisjonen som skal til for å takle harde kamper, mot tøffe motstandere, i tillegg til om vi klarer å reise oss, ved eventuelle tap.

Lør 16 - b - Ipswich 1-0 TAP
Lør 23 - h - Hull 0-0 UAVGJORT
Tir 26 - b - Sunderland 2-0 TAP
Lør 30 - b - Stoke 3-1 TAP
Man 1 - h - Coventry 2-1 SEIER

Liker ikke helt å spå i poeng, men jeg skal si meg tålelig fornøyd om vi slår Hull og tar poeng mot Coventry og Ipswich. Vi er ikke heldig som møter formlagene Sunderland, som fort kan kjempe vårt uorganiserte lag i senk, og Stoke, som rir høyt på sine lånesoldater på midtbanen. Synd at vi ikke møter sistnevnte, da de har måttet sende disse spillerne hjem, men sånn er det nå engang. [}:)]

Vi er langt i fra noe slagsterkt mannskap om dagen og jeg har lite tro på mange poeng i en periode der de tøffe motstanderne kommer så tett. Ser på det som ekstremt viktig å slå bunnkollega Hull! Taper vi for Sunderland og Stoke, trenger ikke det å bety all verden, ettersom de kjemper i en annen del av tabellen enn oss. [8)]

Ser på dette som et absolutt minimum:
Ipswich - U T
Hull - S U
Sunderland - T
Stoke - T
Coventry - U S

5 poeng av 15 mulige bør ikke være altfor svakt for et lag i vår ende av tabellen. Selvsagt vil det ha mye å si hva de andre lagene foretar seg, og uansett håper jeg vi tar flere poeng enn nevnt. Håper i alle fall vi tar såpass mange, for tar vi ferre, trur jeg fort vi kan ligge godt under streken og lenger bak sikker plass, når vi skriver 2007. [xx(]

Uansett spennende å se hva Ken Bates foretar seg i januar!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
« Siste redigering: Januar 03, 2007, 04:44:10 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Jon R

Re: Ekstremt kritisk periode!
« Svar #1 på: Desember 14, 2006, 03:31:41 »
Kondisjonen blir neppe noe problem. Det er Wise sine disposisjoner, sammen med det som skjer opp i hodet på gutta, som blir det utslagsgivende her. Fortsetter vi med Stack i mål, Foxe på høyre back og Heath som stopper, er jeg redd det blir minimum 10 baklengs og magert med poeng.

Håper vi starter med dette offensive laget mot Ipswich ( forutsetter da at Kelly og Kilgallon ikke er tilgjengelige) :  Warner - Frazer, Foxe, Ugo, Crainey -  Westlake, Derry, Lewis - Howson - Blake, Kandol

innb: Stack, Healy, Douglas, Rose, Nicholls

Jon R.
Jon R.

GeirO

Re: Ekstremt kritisk periode!
« Svar #2 på: Desember 14, 2006, 13:19:22 »
I de tre bortekampene ser jeg ingen poeng. I de to hjemmekampene mot Hull og Coventry kan vi kjempe om poeng på en god dag!

Tro hvis jeg hadde sett meg skrevet disse ordene for fem år siden. Hadde fått sjokk......
MOT

asLeeds

Re: Ekstremt kritisk periode!
« Svar #3 på: Desember 14, 2006, 14:15:29 »
eg satser på 8 poeng på desse 5 kampane[:p]

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

rd1

Re: Ekstremt kritisk periode!
« Svar #4 på: Desember 14, 2006, 16:49:15 »
Vi må ta ca 30 poeng til og totalt ha 50 poeng for å overleve. I praksis betyr dette at vi må ta 1,25 poeng i snitt fremover for å berge plassen.

På de neste kampene bør vi ta 6-7 poeng for å ligge likt med skjema til 50 poeng, som en skøytekommentator ville sagt..

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Ferre

Re: Ekstremt kritisk periode!
« Svar #5 på: Desember 14, 2006, 19:01:15 »
Blir en veldig viktig periode ja, har dessverre en dårlig følelse...

-WE'LL BE BACK-

Eirik_B

Eirik

Tom S

Re: Ekstremt kritisk periode!
« Svar #7 på: Desember 17, 2006, 00:07:06 »
Det kan fort bli ei trist jul dette her!

Hull må sendast heim med null i sekken på lisjejulafta, ellers vert eg redd...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

marve

Re: Ekstremt kritisk periode!
« Svar #8 på: Desember 17, 2006, 00:15:14 »
quote:
Originally posted by Tom S

Det kan fort bli ei trist jul dette her!

Hull må sendast heim med null i sekken på lisjejulafta, ellers vert eg redd...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!


ER REDD NÃ… JEG .
 

Volda69

Re: Ekstremt kritisk periode!
« Svar #9 på: Desember 17, 2006, 00:17:16 »
Serien er halvspelt. Dette ser ikkje bra ut i det heile tatt!! Eg er glad om me overlever Championship denne sesongen.

MOT
MOT

Mats-

  • Gjest
Re: Ekstremt kritisk periode!
« Svar #10 på: Desember 17, 2006, 06:16:13 »
Dette går bare ikke gutter, pakke oss selv full av elendighet, tårer og andre myke substanser som er i ansiktsregionen. Vi må stå på, tenke positivt, å tenke negativt til sommeren, ja, det blir for dumt.

Alle får prøve å være snille i jula, be en hel del for klubben, kanskje nissen kommer med en litt sen januarspakke med en to - tre klassespillere? Noe skjer gutter, etter så mange år med elendighet er dette bunnen.

For å sittere en kjent sitat " Det er bare i nedoverbakke det går oppover". Vi skal ikke ned en divisjon til, vi skal kjempe oss ut av dette. Nå, akkurat NÃ… sier jeg dere, det er nok! Nå snur det, ikke mer tap på tap på tap, nå blir det poeng og det er ikke snakk om nedrykk!

" We Love you Leeds, Leeds, Leeds"



--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]
« Siste redigering: Desember 17, 2006, 06:31:22 av Mats- »

stefan

Re: Ekstremt kritisk periode!
« Svar #11 på: Desember 17, 2006, 11:18:30 »
For første gang i år har  jeg faktisk følelsen av at vi kommer til å rykke ned. Vi er ikke for god til å rykke ned, selv om vi leeds...desverre ikke....MOT

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Peter7

Re: Ekstremt kritisk periode!
« Svar #12 på: Desember 17, 2006, 16:40:36 »
Leeds rykker ikke ned, men heller ikke opp - denne sesongen.

Regner med Wise tar ansvar og setter seg selv og Gus opp i lagoppstillingen de neste kampene, dette kan jo ikke bli stort verre - verdt et forsøk??

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

soumoh

Re: Ekstremt kritisk periode!
« Svar #13 på: Desember 17, 2006, 17:28:45 »
Vi taper mot Hull er jeg redd.

We'll be back.
We'll be back.

Dennis

Re: Ekstremt kritisk periode!
« Svar #14 på: Januar 03, 2007, 04:46:20 »
4 poeng av 15 mulige, det er litt lite, spesielt med tanke på hvordan de andre bunnlagene gjorde det. Ã… ikke slå Hull hjemme, var svakt, mens seieren over Coventry var en gledelig start på året!

Satte 5 poeng som noe jeg mente var et minimum, så 4 må jeg si var skuffende!

- Dennis
Marching on together!

Mats-

  • Gjest
Re: Ekstremt kritisk periode!
« Svar #15 på: Januar 03, 2007, 15:00:41 »
Ekstremt bra tippa Kaizer [:D]


Leeds Since 1996

rd1

Re: Ekstremt kritisk periode!
« Svar #16 på: Januar 05, 2007, 17:28:36 »
kun 4 av 15 poeng i julen gir oss 24 totalt. For å nå 50 poeng (=overlevelse i CCC), må vi nå ta 1,36 poeng i snitt pr kamp utover..

I praksis betyr dette 7 seiere, 5 uavgjort og 7 tap på de siste 19 kampene.. Burde være mulig, men blir tøffere og tøffere..

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"