Ønskeliste....

Started by kjelvi, December 14, 2006, 18:06:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjelvi

På Forumet hagler det med ønsker, rykter, forslag og mer eller mindre ville ideer om hvem som bør signes i januar.

Mitt ønske er Hearts-kaptein Steven Pressley - populært kalt Elvis (selvsagt med det etternavnet).

Elvis røk uklar med manager og klubbeier for to uker siden - og har fått sin kontrakt kansellert. Han er fri til å gå til hvem han vil over nyttår.

En solid, erfaren og stabil midtstopper, som også kan gjøre grovarbeid på midtbanen. Internasjonal erfaring. En profil og hurra-gutt som også er en lederskikkelse utenfor banen. Konge i Edinburg - og respektert av alt fotballfolk i Skottland.

Redd for at vi ikke er attraktive nok for 33-åringen - verken sportslig eller økonomisk. Havner nok i Rangers eller Celtic, som begge er ville etter han.

Dette er mannen for oss. Tøffing og no-nonsens spiller som tar ansvar og som ikke er redd for å få møkk på trøya. Hadde kunne bidratt med trygghet og tyngde på banen - og med galskap og munterhet utenfor.

Men det blir nok bare med drømmen....

http://www.soccerbase.com/players_details.sd?playerid=6460
http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/06/12/13/SOCCER_Pressley.html

R - R

Som du nemner - er sterkt redd for at Leeds ikkje kan kjempe mot storklubbar i SPL og PL. Pressley har eit godt rykte, og ville ha vore ei stor forsterking for Leeds sjolv om han er 33 år.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Dennis

Jeg er enig i at det nok blir vanskelig å signe han, men alt avhenger av om han er lei Skottland og vil prøve seg i England. Toppklubbene Rangers og Celtic høstes stadig av middelmådige PL-klubber. Nå skal ikke jeg påstå at vi, som er en dårlig CCC-klubb, kan hente de samme typene, men det kan godt hende at noen ville blitt fristet til å komme til vår klubb, hvor de nok var sikret en plass i startelleveren!

Var ikke Stephen Crainey engang regnet som et stort skotsk venstrebacktalent? [8)]

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Peter7

Er han ikke det fremdeles?

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

R - R

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Jeg er enig i at det nok blir vanskelig å signe han, men alt avhenger av om han er lei Skottland og vil prøve seg i England. Toppklubbene Rangers og Celtic høstes stadig av middelmådige PL-klubber. Nå skal ikke jeg påstå at vi, som er en dårlig CCC-klubb, kan hente de samme typene, men det kan godt hende at noen ville blitt fristet til å komme til vår klubb, hvor de nok var sikret en plass i startelleveren!

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter

Personleg trur eg han kjem til å signe for Celtic. Han har aldri vunne SPL, og har nyleg sagt det er noko som fristar han. Så det blir antakelegvis Celtic eller ein av middelhavsfararane i PL.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune