Leeds - Hull

Started by Dennis, December 20, 2006, 21:21:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lars E

Vi taper nok igjen...[V]

Forever Leeds

Forever Leeds

Will

laget(forhåpentligvis) mot Hull

Sully

Richardson Killa Foxe Lewis

Douglas Derry Westlake Carole

Healy Blake

Gledelig at Richardson er tilbake i laget. Viktig med fart i laget. Midtbanen til leeds bekymrer meg, temposvak, carole har litt hurtighet i kroppen, men virker noe pinglete. Kunne tenkt meg lewis høyere opp på banen, men Crainey har jeg ikke lyst til å se spille i leeds drakta noe mer. Strengt sagt, men alvorlig talt, han må være en av de svakeste backene i divisjonen.

Healy scorer på straffe 1-0
Bridges utlikner til 1-1
Lewis scorer på frispark 2-1, vi vinner kampen!

WG
WG

Sølvreven

quote:
Originally posted by Leedsvik

History of the Leeds United v Hull City fixture

Leeds Utd. prepare to entertain Hull City at Elland Road at lunchtime on Saturday, with high hopes of improving on their excellent record against the opposition, having chalked up an impressive 12 wins out of 18 previous matches.

The most recent encounter between these two sides at Elland Road was less than a year ago, in December 2005, with Leeds Utd. running out comfortable 2-0 winners in a Championship match.

For a detailed analysis of the head-to-head between the two sides, click here

Recent encounters between the teams:
2005/2006   Sat 01 Apr   Hull City   1 - 0   Leeds Utd.   CHMP
2005/2006   Sat 31 Dec   Leeds Utd.   2-0   Hull City   CHMP
1989/1990   Sat 10 Feb   Leeds Utd.   4 - 3   Hull City   CHMP
1989/1990   Sat 16 Sep   Hull City   0 - 1   Leeds Utd.   CHMP
1988/1989   Tue 14 Mar   Hull City   1 - 2   Leeds Utd.   CHMP
1988/1989   Sat 29 Oct   Leeds Utd.   2 - 1   Hull City   CHMP
1987/1988   Sun 03 Jan   Hull City   3 - 1   Leeds Utd.   CHMP

Recent respective form guides

Leeds United have managed to pick up just two wins from their last six home games, losing three, The Whites's have scored 8 goals in these games, but conceded an alarming 9.

Hull City have an average recent record on the road, seeing them win just 1 and draw 2 of the last six. While the The Tigers have hit 6 goals, 11 have hit the back of the wrong net.

Leeds Utd. are stuck down in the relegation zone of Coca-Cola Championship with a return of just 20 points from their 23 games thus far. Hull City are stuck down in the relegation zone of Coca-Cola Championship with a return of just 20 points from their 23 games thus far.
Som dere ser gutter og piger.
Vi har ikke tapt mot Hull på LEEEEEEEENGE.
Måtte det bare fortsette

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com

2005/2006 Sat 01 Apr Hull City 1 - 0 Leeds Utd. CHMP
Tapte vel siste kamp i fjor?

Better dead than red.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Leeeeeeeeeeeeds

quote:
Originally posted by Sølvreven

quote:
Originally posted by Leedsvik

History of the Leeds United v Hull City fixture

Leeds Utd. prepare to entertain Hull City at Elland Road at lunchtime on Saturday, with high hopes of improving on their excellent record against the opposition, having chalked up an impressive 12 wins out of 18 previous matches.

The most recent encounter between these two sides at Elland Road was less than a year ago, in December 2005, with Leeds Utd. running out comfortable 2-0 winners in a Championship match.

For a detailed analysis of the head-to-head between the two sides, click here

Recent encounters between the teams:
2005/2006   Sat 01 Apr   Hull City   1 - 0   Leeds Utd.   CHMP
2005/2006   Sat 31 Dec   Leeds Utd.   2-0   Hull City   CHMP
1989/1990   Sat 10 Feb   Leeds Utd.   4 - 3   Hull City   CHMP
1989/1990   Sat 16 Sep   Hull City   0 - 1   Leeds Utd.   CHMP
1988/1989   Tue 14 Mar   Hull City   1 - 2   Leeds Utd.   CHMP
1988/1989   Sat 29 Oct   Leeds Utd.   2 - 1   Hull City   CHMP
1987/1988   Sun 03 Jan   Hull City   3 - 1   Leeds Utd.   CHMP

Recent respective form guides

Leeds United have managed to pick up just two wins from their last six home games, losing three, The Whites's have scored 8 goals in these games, but conceded an alarming 9.

Hull City have an average recent record on the road, seeing them win just 1 and draw 2 of the last six. While the The Tigers have hit 6 goals, 11 have hit the back of the wrong net.

Leeds Utd. are stuck down in the relegation zone of Coca-Cola Championship with a return of just 20 points from their 23 games thus far. Hull City are stuck down in the relegation zone of Coca-Cola Championship with a return of just 20 points from their 23 games thus far.
Som dere ser gutter og piger.
Vi har ikke tapt mot Hull på LEEEEEEEENGE.
Måtte det bare fortsette

GLORY GLORY LEEDS UNITED

2005/2006 Sat 01 Apr Hull City 1 - 0 Leeds Utd. CHMP
Tapte vel siste kamp i fjor?

Better dead than red.

slik går det når evnen til fortrengelse er SÃ...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã... stor:-)

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Leeeeeeeeeeeeds

BØNN FOR DAGEN

Så er dagen her.Rart med det.Våkna klokka 5 i morges og talte timer til kampstart. Fikk heldigvis sove igjen og sitter nå her halv ti og er MEGA spent igjen.
Herregud jeg håper at vi vinner idag. Jeg er ikke noe kristen person , men hvis det kan hjelpe så for all del.
Kjære GUD; la Leeds få 3 poeng idag, la oss få det på en måte som gjør at våre kjære"whites" kan gå inn i julen med hodet høyt hevet og med blikket fast festet på nye 3 poengere i tiden som kommer.
Jeg lover deg gud at jeg skal bli et MYE bedre menneske , jeg skal ikke hyle så mye på dommeren, jeg skal ikke kjefte så mye på Dennis Wise. Jeg skal ikke synes at Kandol er treg foran kassa(hvis han scorer), jeg skal ikke synes at motstanderlaget er noen motbydelige svin, og jeg lover deg Gud, jeg lover deg at jeg skal ikke drikke meg full i sinne og kjefte på alle i min umiddelbare nærhet i dag. Bare gi oss en seier.
Amen:-)

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Per-Stian

For første gong på mange år hadde eg ein god draum om vårt kjære lag. Eg drøymde at Ian Moore skåra sigersmålet me ein herleg hælklakk[:D]

Idag snur vi trenden, folkens! Marching on together

Sølvreven

Og kampen blir vist på TVN. I programmet står det riktignok at kampen skal vises direkte kl 16, men jeg regner med at den blir vist LIVE kl 13.  Første kampen som jeg får sett på over tre måneder, så jeg gruer meg som fanden.... Og så gleder jeg meg litt. Håper at vi får se et Leedslag med innsats og vilje til å VINNE. MOT.

Better dead than red.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Leeeeeeeeeeeeds

quote:

Og kampen blir vist på TVN. I programmet står det riktignok at kampen skal vises direkte kl 16, men jeg regner med at den blir vist LIVE kl 13.  Første kampen som jeg får sett på over tre måneder, så jeg gruer meg som fanden.... Og så gleder jeg meg litt. Håper at vi får se et Leedslag med innsats og vilje til å VINNE. MOT.

Better dead than red.

Så det er det som har gjort at vi spiller så dårlig. Takk og lov for at DU skal se kampen. Du skal se at vi vinner:-)

GLORY GLORY LEEDS UNITED

marve

Howson spiller fra start i dag .endelig spiller en av ung gutta .Får håpe han spiller en bra kamp .

Leedsulf

Warner - Frazer - Ugo - Heath - Lewis - Westlake - Derry - Douglas - Howson - Kandol - Blake

agehvitstein

Spennende med Howson, men frykter han skal spille "out of position" som høyre midtbane! Tror på seier i dag.

Thomas

Benken:
Sullivan  
Healy  
Carole  
Kilgallon

Bridges starter for Hull.  

DON REVIE

jarle

jarle

Takk...

da er det JUL gutter... Tror på en hvit hvit hvit JUl i år!!!!

WE ARE LEEEDS!!!

Lars E

quote:
Originally posted by agehvitstein

Spennende med Howson, men frykter han skal spille "out of position" som høyre midtbane! Tror på seier i dag.

Ser nå ut som han har lagt seg sentralt og Douglas på høyre. Fin ballvinning nå nettopp forresten, heia Howson!![:)]

Forever Leeds

Forever Leeds

Thomas

quote:

Better dead than red.

Er ingenting å se på TVN her i hvertfall..

DON REVIE

Fripp

Kampen går på sportN

dexter90

deilig å våkne opp til Leeds kamp på tv, på lille julaften:)

dexter90

Når var det sist Michael Bridges scorte i en kamp?

bjørnb

Når var det sist Leeds scorte i en kamp...

BjørnB
BjørnB

jokern

quote:
Originally posted by dexter90

Når var det sist Michael Bridges scorte i en kamp?

Det var vel i forrige serierunde mot Cardiff.

Mats-

Syns Kandol her hærlig

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

raggen

ER DET MULIG for et lag som leeds å skape så lite... ingenting er det jo noe tanke bak. eneste som får godkjent er Blake nok engang..

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Giske

Synes ikke dette var halvgærnt jeg.. har sett leeds mye dårligere før i år.. men framover er det jo ganske så spinkelt! Det er Blake som må gjøre det!

www.giskeil.no

GeirO

Leeds skuffer. En reell sjanse, headingen til Kandol. Synes Lewis er (som ofte før) Leeds' klart beste spiller. Har er både back og god ving samtidig. Den mannen kan løpe....
MOT

kjelvi

enig med drammens store fotballviter - ikke all verden av Leeds.
men 0-0 - og fortsatt muligheter.
ser ikke helt hvem som skal sørge for målet/-ene som trengs.

stefan

Synes vi slipper unna med slapt spill idag etter en halvspilt kamp. Takk og lov at hull er like rævva som oss. Ugo redder oss bak, hvor en taklingsky venstreback og en vinglete heath gjør sitt beste for å skape problemer for oss. midtbanene virker veldig rotete. westlake må stadig inn sentralt for å dekke for en anonym Derry og en litt utrygg Howson. Synes det sier litt at backene våre er de som skaper mest framover. kandol virker til tider god, men hadde jeg fått en femmer for hver pasning han møter så hadde jeg fortsatt ikke hatt råd til en kaffe.  Jeg vet dette virker veldig negativt,men gutta spiller for uorganisert, og uten selvtilit.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

stefan

Nårdet er sagt så må jeg si at jeg lukter 3 poeng nå..vi må bare for all del ikke slippe Hull inn i kampen igjen.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Alu69

På juleferie hos svigers i kristiansund.... hadde store planer om å slippe unna "gnålet" et par timer med LEEDS på pub, men det gikk til helv.....
Kjerringa, unger er ute og svinger kortet og jeg måtte være hjemme for å passe på minstegutten.... "Faen, nå gikk jeg glipp av den kampen og!" tenkte jeg.
Men hva ser jeg?? Kampern går jo på SportN, og den kanalen har jo svigers....jaaaa. Huset er nesten tomt og jeg får ha fjernkontrollen for meg selv!!!!!
Jeg tapte, men vant likevel!!!

Håper på LEEDS triumf, men er ikke mektig imponert.

God Jul alle mine trosfeller i LEEDSfamilien!!!!!!!!!!!!

Marching on together, we`re gonna see you win...

Andreas
Marching on together, we`re gonna see you win .......

Andreas V. Lunde
Medlem av Stord Whites