Nei Nå Er Det Nok!

Started by Mats-, December 21, 2006, 02:13:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mats-

Gutta, hva er det som skjer her? Post på post, topic på topic, graver vi oss ned i all elendigheten. Hva er dette? Det er lov å gråte sine modige tårer, det gjør alle nå, men dette er å gå for langt.

Folk som sier " Gidder ikke å følge med kampen, vi taper uansett" eller generell negativ dritt snakk får ta slutt nå. Heilt greit å være nedtrykkt, lei seg, sliten av alt etc. Men vi sitter ikke voksne folk her å avler opp elendighet. Vi må ta et tak i oss selv å bryte ned disse forsvarsmekanismene vi bærer på, der vi skal si at alt er svart og dømme alt til helvete.

Vi kan ikke gjøre noe med hvordan laget fremstiller seg selv, som noen uverdigehunder av og til. Men jeg er sikker på de jobber med saken, da får vi jobbe med det vi kan...nemlig oss selv. Skal vi fremstille oss selv som en gjeng suttrete sju åringer her? Det blir for dumt gutter! Nå må vi se å ta et tak dypt inn i oss selv.

Remember, misery loves company

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

Oggy

Jo, er jo stort sett enig i at vi må stå frem mer
og støtte laget i våre hjerter [:p]

Men vi er selvsagt ikke så rent lite
frustrert for tiden, det skal sies...
Vi skriker etter noen gode resultater,
og det håper jeg kommer jo før jo heller [:I]

Har en følelse av at en del av oss, (ihvertfall jeg) sliter litt
med at:

-  vår styreleder ikke jobber til det beste for klubben?
- vår manager ikke har kvalitetene som trengs?  
- vi har for mange lånespillere vi knapt nok vet navnet på?

Selv kan jeg ikke huske sist jeg slet med å ramse opp alle
spillerne i troppen, føler nå at lånespillerne til en viss
grad tar bort litt av identiteten med mitt kjære Leeds.
Men ting snur fort i fotball, dette kan da bare gå en vei -
nemlig oppover [:)]

Oggy

Lars E

Forever Leeds

RoarG

Kan nok være enig i at deppestemningen har tatt litt av på forumet. Kanskje ikke så rart med den dårligste tabellposisjonen på svært lang tid kombinert med en uggen følelse at folk i ledende stillinger ikke helt vet hva de driver med.
Men...5 seire i jula og du skal se Leedsfansen stråle like mye som sola på påskefjellet, og Wise/Poyet blir kanonisert som helgener. Fotball er nå en gang sånn - det er ikke langt mellom lyse og svarte stunder. (Nå snur jo sola snart og, så...)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Faktum er at en følger med enda mer når det går dårlig. Jeg ser faktisk ikke noen som helst grunn til å være optimistisk fordi dette av noen anses for å være politisk korrekt for en supporter. Situasjonen slik den er, slik Oggy ganske korrekt beskriver den, gir rett og slett ingen grunn til optimisme.

Men skulle vinden allikevel snu, da skal jeg love deg smil og lutter glede![:D]

Jon R

Selv gamle Skotte begynner å miste trua på dette her. Duoen Bates/ Wise ser ut til å få frem det verste i oss supportere. Allikevel vet vi at med en seier eller to på rappen, begynner Leeds folket å fable om play-off igjen. [:D]

Jon R.
Jon R.

Mats-

Det er forskjell mellom å barbere seg og skjære av seg haka Håvard...

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

Tom S

Klart det er mykje frustrasjon som skal ut når vi presterer så dårleg som Leeds United gjer per dags dato, heilt frå spillere til ledelse og til supportere.
Det er lov.

Det kjem alltid ein kamp og den vinn vi, trur eg....

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

SirOlsen

Det kommer til å gå som det kommer til å gå...

O`Jul med din glede!...

Jeg ønsker meg sånn dame som Linn M. Thune til jul! Gjerne innpakket i Leeds-drakt! [:D]
-SirOlsen-

RoarG

Det er naturlig,dvs. biologisk, at vonde ting føles sterkere enn gode ting. En lystopplevelse får man etter å ha oppnådd et gode, mens smerte (ulystopplevelser) kan potensielt bringe stor skade og responsen vil være å unngå den uønskete stimulusen. Derfor må de virke sterkere på individet enn lystfølelser. Man må huske at vi supportere har ingen innvirkning på vår egen skjebne, som jo er avhengig av lagets innsats. Følgelig vil aggresjonen rette seg mot de personene som direkte kan innvirke på den, når de ikke gjør jobben så bra som vi ønsker og håper. Det er m.a.o. maktesløsheten vår som gjør oss så sure. Forøvrig fremsetter Hornby en interessant tese i "Tribunefeber": at fotballfans søker underholdning gjennom smerte (ganske ulik all annen underholdning). Han bygger det på to forhold: de fleste lags supportere vil gå gjennom livet uten å vinne noe gjevt trofe, dvs. gleden inntreffer så og si aldri. Under kamp observerte han allerede som guttunge at normaltilstanden hos en fotballsupporter er bittert raseri uansett hva stillingen er, og at de fleste rundt han HATET å være der. Likevel kom de samme trynene tilbake kamp etter kamp, uke etter uke, år etter år, og de var like innbitte. Fotball er tydeligvis det fenomenet i dagens samfunn hvor folk faktisk kan ta ut hele følelsesspekteret sitt. Og akkurat nå går det bedritent med Leeds og vi syter og klager, men til lørdag banker vi selvsagt Hull 5-0, ingen tvil om den saken, og kimen til en ny æra er i gang, og fansen vil gå av skaftet med svulmende kjærligheteserklæringer til klubben i sitt hjerte - inntil neste sure tap.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Hadde det bare vært noe som helst positivt som skjedde så skulle vi vel kasta oss på bølgen alle mann. Og da tenker jeg ikke på at vi bare taper med 0-1 i stedet for 0-5. Eller at Tore Andre Flo og Stan Collymore skal danne spisspar.

Sheridan

Lee Chapman dere!!!!?
Hva med å gi han noen fotballsko i julegave!
Sikkert like greit det som Stan og Flo!

Bye

De derre nye signingene som er lina opp,ser dere..det blir bra,vett...det mååå det.[:I]
Trønder i Bergen!

SirOlsen

Jada, det kommer til å bli heeeelt knæsjt! [:D]

O`Jul med din glede!...

Jeg ønsker meg sånn dame som Linn M. Thune til jul! Gjerne innpakket i Leeds-drakt! [:D]
-SirOlsen-