Skrevet av Emne: Kjapp analyse=nedrykk!  (Lest 1862 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

peacock

Kjapp analyse=nedrykk!
« på: Desember 23, 2006, 21:28:46 »
Av de kampene jeg har sett i år (begynner å bli en del), så møtte vi i dag divisjonens desidert dårligste lag. Hull var totalt tannløse, og maktet svært sjelden å sette vårt elendige forsvar under press. Ja, vi er dårlige bak. Med to trege sluggere av noen stoppere, og to sidebacker med sin styrke offensivt, er det nesten et under at vi holder nullen. Dette vil IKKE gå bra mot bedre motstand![V]

Når vi ikke slår Hull, hvilket lag skal vi da slå? Vi eier ballen og kommer til mange innlegg, men i boksen er det håpløst. Denne Kandol virker veldig lite skolert, og Blake blir veldig dyp i sin rolle. Vi har vært best offensivt med Blake bak to spisser; det må da Wise ha sett[?] Healy? Ingen blir målscorer ved å utelukkende befinne seg langs høyre krittstrek!
Howson? Tja.....overtent, umoden, enkelte gode touch, men for tidlig å dømme. Skal unggutter heve oss må de få flere sjanser. Hiv innpå både Howson, Rose og Bayly, spør du meg! Vel, jeg har jo ikke sett de i aksjon, men de kan umulig være dårligere enn de som spiller jevnlig!




« Siste redigering: Desember 23, 2006, 23:19:41 av peacock »

Leeds04

Re: Kjapp analyse=nedrykk!
« Svar #1 på: Desember 23, 2006, 22:28:48 »
Tap, Tap, uavgjort! Da kan det umulig bli annet enn seier i neste match...[:D]

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Yeboah

Re: Kjapp analyse=nedrykk!
« Svar #2 på: Desember 23, 2006, 23:07:01 »
"Howson? Tja.....overtent, umoden, enkelte gode touch, men for tidlig å dømme. Skal unggutter heve oss må de få flere sjanser. Hiv innpå både Howson, Rose og Bavly, spør du meg! Vel, jeg har jo ikke sett de i aksjon, men de kan umulig være dårligere enn de som spiller jevnlig!"

Akkurat nå på sittende rumpe vet ikke jeg hvilke posisjoner Rose og Bavly spiller i, men om en av de er spiss, så hiv'n innpå. Kandol er jo så utrolig ELENDIG... Taltentløs... Blir flau av å se på han. Vi må da ha noen unggutter som kan score litt? :)

sindre12

Re: Kjapp analyse=nedrykk!
« Svar #3 på: Desember 24, 2006, 00:23:22 »
jeg synes kansje unge stoppere sko få en sjans jeg foretrekker disse unguttene: Rose,Howson,Vermooten,Rotherty,Beckford.:D
                       

                      Come on we are Leeds!        Sindre
Beckford 4 England!

peacock

Re: Kjapp analyse=nedrykk!
« Svar #4 på: Desember 24, 2006, 01:56:49 »
"jeg synes kansje unge stoppere sko få en sjans jeg"

Og i vår stall heter disse stopperne?

Leeds04

Re: Kjapp analyse=nedrykk!
« Svar #5 på: Desember 24, 2006, 03:07:14 »
Grinete i dag peacock?


"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Kickthemdown

Re: Kjapp analyse=nedrykk!
« Svar #6 på: Desember 24, 2006, 03:08:03 »
I dag ?? Hehehe [:D][:D][:D] Dagens...

Killa

Runar

Re: Kjapp analyse=nedrykk!
« Svar #7 på: Desember 24, 2006, 03:19:18 »
Kampen i dag er den første jeg har sett siden Sheff Wed kampen i august. Vet ærlig talt ikke hvor jeg skal begynne når jeg skal oppsummere/analysere dagens kamp/situasjon.

Første problemet er jo selve organsiseringen. Hjemme ser det ut som om vi spiller 4-3-1-2 med offensive backer. Det er ikke i seg selv noe gale i det, men det er ganske vanskelig å se hva som er meningen vi skal få prøve å få til. De gangene vi er litt farlig er når vi klarer å vri spillet litt hurtig og få innlegg fra Lewis. Ellers er det når vi klarer å få Blake retvendt på motstanderens halvdel.

Vi klarer ikke utnytte de potensielle kvalitetene som er i laget: Ta f.eks Frazer Richardson. Det er ikke vanskelig å se at han har vært lenge ute. For med den farten så klarer han sjelden skape noe. Han har ikke noen spesielt god innleggsfot, men dersom han er en mot en så må han klare å sette fart forbi for å skape ubalanse. Han og laget generelt sett mangler flyt i avgjørende faser.

Jeg har lyst å skrive noe positivt om Dennis Wise valg å starte med Howson. Ikke gjorde ungutten noe spesielt bra kamp, men han har sikkert mer inne og vil sikkert vokse med oppgaven dersom han får flere muligheter. Gutten har litt tempo, løper endel, brukbare touch og jeg mistenker han for å ha et bra skudd bein. Med litt hell og trygghet så kunne han faktisk ha puttet en eller to ganger i løpet av kampen, og akkurat det gir meg håp. Jeg håper at han starter igjennom boxing day!

Skuffelsene er desverre flere en gledene i disse dager. Douglas og Westlake har jo strøm i begge beina, i tillegg til at de og de fleste på banen for Leeds er fotball dum. Det er mye avgrunnen til at ballen sjelden går den veien som hadde gjort at Leeds kunne skapt sjanser. Stopperne klarte jo seg greit i dag, men det var jo ikke det helt store prøvene de ble satt på. Ugo så ut til å bli mer komfortabel etterhvert i kampen, men jeg håper Killa finner formen igjen og kommer inn på laget.

På topp er ikke Kandol noe svar på noe som helst, jeg vet ikke hva det er med denne spilleren, men forløpig er han verken fugl eller fisk. Ikke rask, ikke skuddsterk, ikke vinner han mye i luften heller. Om han er bedre eller dårligere enn alternativene er vanskelig å vurdere, men det er klart at hvis Blake skal være 1 av 2 spisser så burde den andre ha litt ekstreme fysiske attributter - enten gjennom fart, eller styrke - helst begge deler.

Jeg har sagt det før og gjentar meg gjerne, jeg har litt nedrykksfølelsen som jeg hadde for 3 sesonger siden. Vi har forsatt mulighet til å snu det, men fram til januar så må vi karre til oss de poengene vi kan få. Januar blir avgjørende, da må spillere komme inn!

Vi trenger ikke så MANGE spillere, vi trenger kanskje 1 i hvertfall ledd i tillegg til en keeper. Hvis de spillerne kommer inn er av litt kvalitet så bør det holde, marginene er små. Se på Stoke med og uten Lee Hendrie.

Min ønske liste til i morgen(Januar)

1. Thomas Myhre (keeper)
2. Chris Eagles (høyrekant/indreløper
3. Jeremie Alliardier (Spiss)
4. Lee Martin (Kant/høyre/venstre)
 

raggen

Re: Kjapp analyse=nedrykk!
« Svar #8 på: Desember 24, 2006, 04:21:32 »
kandol spiller som ei overbetalt giddalaus stjerne... aldri sett makan.. send ham tilbake

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Mats-

  • Gjest
Re: Kjapp analyse=nedrykk!
« Svar #9 på: Desember 24, 2006, 06:15:34 »
gidder ikke alt dette negative tøv praten, noen av dere skaff litt optimisme til jeg har kommet tilbake etter nyåret.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

raggen

Re: Kjapp analyse=nedrykk!
« Svar #10 på: Desember 24, 2006, 12:16:57 »
skal være enige at det blir mye negativt og skitt kasting men kan ikke så mye annet når en ser hvordan laget vårt falller sammen.. kommer ALDRI til å ikke støtte Leeds fullt ut men er svært kritisk til hva som har skjedd og skjer med klubben

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!