Skrevet av Emne: STOKE-LEEDS  (Lest 31309 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sølvreven

Re: STOKE-LEEDS
« Svar #270 på: Desember 31, 2006, 00:09:42 »
Tipper at vi mister et par stykker på mandagen. Hvis Bates i det hele tatt handler, så er det vel et par fra League 2. Og disse er noe vrakgods som blir hentet i panikk den siste helga overgangsvinduet er åpen. Kan ikke tenke meg at de klarer å overtale en eneste god spiller til å kommer til et bunnlag og i tillegg spille for en luselønn.

Better dead than red.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Eirik

Re: STOKE-LEEDS
« Svar #271 på: Desember 31, 2006, 00:32:06 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Noen som forstår hvorfor det satses på kort-cornere?



Ja, takke meg til den tiden vi ofret en mann, gjerne Lennon, til å holde ballen høyt i været foran enhver dødball! Da hadde vi i hverfall et visst underholdningselement hver gang vi fikk frispark. Korte cornere er jo bare trist! [B)]
 

stefan

Re: STOKE-LEEDS
« Svar #272 på: Desember 31, 2006, 00:37:50 »
rykker vi ned i Ã…r så tar jeg skjegget mitt...

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Bremner

Re: STOKE-LEEDS
« Svar #273 på: Desember 31, 2006, 00:39:59 »
Bør vel først og fremst hente en sentral midtbanespiller og en spiss. For vi har jo ingen som evner på topp


             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

Leeeeeeeeeeeeds

Re: STOKE-LEEDS
« Svar #274 på: Desember 31, 2006, 00:58:52 »
quote:
Originally posted by Bremner

Bør vel først og fremst hente en sentral midtbanespiller og en spiss. For vi har jo ingen som evner på topp


             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)


Helt enig. Vi har for øyeblikket INGEN goalgettere og INGEN kreative midtbanespillere

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Benjamin

Re: STOKE-LEEDS
« Svar #275 på: Desember 31, 2006, 00:59:07 »
hey er ny og fra danmark og som jeg skrev i vores danske forum så :
måske wise skulle kigge nede i league one og se efter forstærkininger for jeg tvivler på der er andre der gider til leeds for tiden.. en billy sharp i scuonthorp har lavet 16 kasser i 24 kamp..! en mulighed vi behøver ikke stjerner nu! men folk der bare vil spille fodbold til blodet står ud i fede stråler!! og kæmper til sidste dråbe! vi skal bare have nogle der laver kasser og en sindsyg bulldog i forsvaret og på def-midt og et par hurtige driblere på kanten så kan vi godt skrabe det sidste hjem..!


ONLY ONE UNITED!!!
ONLY ONE UNITED!!!

Leeeeeeeeeeeeds

Re: STOKE-LEEDS
« Svar #276 på: Desember 31, 2006, 01:00:56 »
quote:
Originally posted by Benjamin

hey er ny og fra danmark og som jeg skrev i vores danske forum så :
måske wise skulle kigge nede i league one og se efter forstærkininger for jeg tvivler på der er andre der gider til leeds for tiden.. en billy sharp i scuonthorp har lavet 16 kasser i 24 kamp..! en mulighed vi behøver ikke stjerner nu! men folk der bare vil spille fodbold til blodet står ud i fede stråler!! og kæmper til sidste dråbe! vi skal bare have nogle der laver kasser og en sindsyg bulldog i forsvaret og på def-midt og et par hurtige driblere på kanten så kan vi godt skrabe det sidste hjem..!


ONLY ONE UNITED!!!

Godt sagt

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD