Hva f..n er det Wise tenker på

Started by h.b, December 30, 2006, 00:04:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=315842
Killa til S.U i bytte med Chris Lucketti og David Unsworth. Hvis dette er slike spillere Wise jakter på,men er redd dette stemmer
Da må dette være et kramaktig forsøk fra Wise på å legges inn på et sinnsykasylum.Håper dette bare er dratt ut av løse luften. da vil ikke Wise være fredet mere fra min side.

Ferre

Er foreløplig bare et rykte, og vi får håpe det forblir slik. Men blir ikke lenger overrasket over at slike ting skjer i klubben vår

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Ja, det hadde jo vært topp om det skjedde! [:p]
(NOT!)

Men forhåpentligvis er bare dette nok et ondsinnet rykte, som vi ikke har sett nok av enda heller..

O`Jul med din glede!...

Jeg ønsker meg sånn dame som Linn M. Thune til jul! Gjerne innpakket i Leeds-drakt! [:D]
-SirOlsen-

h.b

Tviler om Wise er rett mann for å få Leeds opp og tilbake til Premier League.Personlig mener jeg at ansettelsen av Wise bare var et desperat forsøk fra Bates på å redde litt ære. Han følte at presset var såpass stort fra fansen på å skaffe en manager at han valgte den lettvinteste veien og den biligste for ham rent personlig. Han valgte ikke i Leeds sitt beste.de lånene han hittil har gjort er katastrofale rent sporstlig

SirOlsen

Nei, Premier League er ikke innenfor rekkevidde nå om dagen i allefall... kanskje man kan snakke om opprykk neste sesong.. men da er jeg stygt redd for at vi ikke snakker om opprykk til PL, men til CCC :/

O`Jul med din glede!...

Jeg ønsker meg sånn dame som Linn M. Thune til jul! Gjerne innpakket i Leeds-drakt! [:D]
-SirOlsen-

h.b

Ikke frist meg med slike damer Øisten. Jeg er fus i alt vet du[:D]
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Budda

Faen altså. Blir så fortvilet. Hvis denne handelen skjer så skjønner jeg ikke noe. Da bør de forbanna idiotene pakke sakene sine og dra...
Endre

Sheridan

Må du roe deg ned hb, der er allerede en tråd om emnet.....dette er KUN spekulasjoner.

HåvardK

quote:
Originally posted by h.b

Tviler om Wise er rett mann for å få Leeds opp og tilbake til Premier League.Personlig mener jeg at ansettelsen av Wise bare var et desperat forsøk fra Bates på å redde litt ære. Han følte at presset var såpass stort fra fansen på å skaffe en manager at han valgte den lettvinteste veien og den biligste for ham rent personlig. Han valgte ikke i Leeds sitt beste.de lånene han hittil har gjort er katastrofale rent sporstlig

Sjelden jeg kan si meg så enig med deg som i dette, Håkon. Dessverre.

Jon R

Gidder ikke å kritisere på grunnlag av rykter. Det er nok av annet å ta tak i om dagen. [B)]

Jon R.
Jon R.