neste kamper

Started by Leppan, January 02, 2007, 19:27:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leppan

Sat 13  15:00     A   Birmingham     FLC                           
Sat 20    15:00    H   WBA    FLC                       
Tue 30    19:45    A   Hull City    FLC                       
February
Sat 3    15:00    A   Norwich City    FLC                       
Sat 10    15:00    H   Crystal Palace    FLC                       
Sat 17    15:00    A   Cardiff City    FLC                       
Tue 20    19:45    H   QPR    FLC    

Dette ser jo lovende ut....               

Glory years will come again!
Glory years will come again!

RoarG

Disse oppgjørene bør ikke skremme vannet av noen Leedsfans. Søplelag som Hull, Norwich og QPR bør enkelt elimineres. WBA, Palace og Birmingham blir vriene, og nå det sannelig på tide at Bluebirds får pellet av seg fjærene! Cardiff i PL? Pøh! Der er det Leeds som skal være. Håper at gutta gir jernet 17. februar og knuser disse novisene 3-0!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

ALLE oppgjør er tøffe  denne divisjonen! Minner om at prugelknabe Southend banket WBA 3-1 i går og at Hull slo formlaget Sheff W borte.
I utgangspunktet er det nesten hipp som happ om vi møter topp eller bunn. Hull borte anser jeg feks som en tøffere utfordring enn WBA hjemme. Det aller viktigste er at vi vinner 6 poengs kampene mot lagene som befinner under eller rett over oss på tabellen...  [:0]

Jon R.
Jon R.

Ferre

Dette er helt klart tøffe oppgjør, og det blir garantert ingen lett periode. Hvis vi klarer å komme oss over streken etter denne perioden føler jeg meg sikker på at vi klarer å beholde plassen i CCC.

-WE'LL BE BACK-

Einar

Så sant.
Birmingham borte anser jeg som en tilnærmet umulig oppgave, noe som gjør hjemmekampen mot WBA svært viktig. Der burde vi dog ha en mulighet ettersom WBA ikke akkurat har skremt vannet av mange i sine bortekamper så langt.
Hull borte blir tøft, det samme med Norwich.
Jeg tar det som et pluss om det er plukket inn mer enn 3 poeng før hjemmematchen mot Palace!

Jon R

Jeg så Bham hjemme mot Luton for noen dager siden, og jeg ble ikke skremt av det jeg så. Da utliknet de på overtid etter at duoen Vine/Feeney hadde herjet med forsvaret deres i annen omgang. Det er godt mulig de er på vei inn i en down periode. Tror faktisk vi kan slå dem på St Andrews på en god dag! [:p]

Jon R.
Jon R.

RoarG

Ingen lag i CCC er gode. Det bare good ol' Leeds som har devolvert på 4 år. Alle lag SKAL slåes, hjemme som borte!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020