Main Menu

Thune

Started by Bremner, January 03, 2007, 01:12:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bremner

er ikke hun registrert på forumet? hadde vært morro og spurt om hvordan det gikk i frøken norge? :D
har det begynt forresten?

“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

Oggy

Oggy

Jon R

quote:
Originally posted by Bremner

er ikke hun registrert på forumet? hadde vært morro og spurt om hvordan det gikk i frøken norge? :D

Etter å ha lest nyttårsforsett-tråden, er det bare å håpe at hun ikke er registrert, Ole. [:I][xx(]

Jon R.
Jon R.

SirOlsen

Ã...hh, den jenta er bare helt.... mmmmm!!!! yammi! [:D]

NOEN MÃ... gjøre noe med GALSKAPEN som regjerer i Leeds Uniteds ledelse/eierskap om dagen så fort som overhodet mulig! DETTE GÃ...R BARE EN VEI OM INGEN TAR TIL VETT! [V]
-SirOlsen-

MooCow

Førr all del damao e jo heilt ok, men mao sei atte ein saog minst lika fine dame i Leeds shop'n i Leeds, me Leeds drakte pao [:P]

h.b

Hva eller hvem. Hva meg [:D]
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Bremner

Etter å ha lest nyttårsforsett-tråden, er det bare å håpe at hun ikke er registrert, Ole. [:I][xx(]

Jon R.

Oggy

Må være djevelsk masse flotte jenter i landet vårt.
Thune kom ikke med til kvartfinalen, dessverre [V]

http://froken.no/nyheter/froeken_norge_nytt/kvartfinalistene_er_klare__1
Oggy

SirOlsen

Samma det... Thune er min Miss Leeds United Supporters Club Of Scandinavia allikevel [:D]

*sukk, for ei forbaska fin dame!*
-SirOlsen-

Per-Stian

Dette har gått meg hus forbi, e vel litt seint å seie "lukke til" no... Syns stort sett alle tek seg godt ut i Leedsdrakt, eg. Den e jo blendande kvit og vakker. Fargen kan assosierast me uskuld, heilt t d kjem blodflekkar på den[:D]

MrK

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

NOEN MÃ... gjøre noe med GALSKAPEN som regjerer i Leeds Uniteds ledelse/eierskap om dagen så fort som overhodet mulig! DETTE GÃ...R BARE EN VEI OM INGEN TAR TIL VETT! [V]

faen nå er du ensporet[:o)]

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

SirOlsen

quote:
Originally posted by MrK

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

faen nå er du ensporet[:o)]

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"

Ensporet eller ikke ensporet... jeg liker det uansett [;)]
-SirOlsen-