Skrevet av Emne: Handleliste til deg, Wise  (Lest 3993 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Handleliste til deg, Wise
« på: Januar 04, 2007, 06:35:02 »
I og med at det ser ut som om du skal handle 10-15 spillere i januar, så har du her min liste. Så kjære Wise, hvis du leser dette ser du min julegaveliste for 2007.

1. Lee Hendrie - Tilgjengelig, god, kvalitet i CCC.

2. Dominic Matteo - Leeds-sjel, stopper som vi trenger

3. Jimmy Hasselbaink - Kanskje ikke mulig, men prøv deg.

4. Kieran Richardson - Verste svaret Fergie kan gi er NEI.

5. Stelios Giannakoupolous - Hent han på lån fra Bolton

6. Gary Speed - Kom hjem og berg oss.

7. Danny Murphy - Bedre å få spille enn å sitte på tribunen

8. Richard Wright - Null spilletid der han er.

9. Dave Kitson - Øst inn for Reading i denne ligaen tidligere

10. Stephan Henchoz - Tro hvorfor han ikke spiller noe som helst

11. Niclas Jensen - God back uten spilletid

12. Peter Whittingham - Skadet? Spiller ihvertfall ikke.

13. Iain Hume - Stort potensiale. Stor utvikling i Leicester

14. Pat Kisnorbo - Solid stopper, 4 mål i år.

15. John Sheridan - Spillende manager [:)]
« Siste redigering: Januar 04, 2007, 06:36:16 av kato »
 

Espen J

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #1 på: Januar 04, 2007, 06:38:50 »
Enig i Richard Wright ihvertfall... Også 3 øverste på lista!!!
 

tentamen

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #2 på: Januar 04, 2007, 06:48:03 »
Barry Ferguson burde også ha vore på lista, han er komt på kant med manageren
 

mads

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #3 på: Januar 04, 2007, 06:55:09 »
1. Lee Hendrie - Tilgjengelig, god, kvalitet i CCC.
mulig på lån
2. Dominic Matteo - Leeds-sjel, stopper som vi trenger
meget mulig
3. Jimmy Hasselbaink - Kanskje ikke mulig, men prøv deg.
ingen chance
4. Kieran Richardson - Verste svaret Fergie kan gi er NEI.
ingen chance
5. Stelios Giannakoupolous - Hent han på lån fra Bolton
ingen chance
6. Gary Speed - Kom hjem og berg oss.
ingen chance
7. Danny Murphy - Bedre å få spille enn å sitte på tribunen
ingen chance
8. Richard Wright - Null spilletid der han er.
meget mulig
9. Dave Kitson - Øst inn for Reading i denne ligaen tidligere
meget mulig
10. Stephan Henchoz - Tro hvorfor han ikke spiller noe som helst
tror det ikke, blackburn bruger ham.
11. Niclas Jensen - God back uten spilletid
tager hjem til fck
12. Peter Whittingham - Skadet? Spiller ihvertfall ikke.
meget mulig
13. Iain Hume - Stort potensiale. Stor utvikling i Leicester
mulig, men vi skal betalte ret god penge
14. Pat Kisnorbo - Solid stopper, 4 mål i år.
mulig, men vi skal betalte ret god penge
15. John Sheridan - Spillende manager [:)]
haha

Premier League i næste sæson!
 

RoarG

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #4 på: Januar 04, 2007, 14:32:28 »
Fin liste det der. Kan bare bifalle den. Hva med Dickov på lån? Han har heller ikke særlig spilletid i City, og vi trenger en spiss med litt guts.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Papi

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #5 på: Januar 04, 2007, 15:14:37 »
Dei fleste på denne lista vil ruinere oss grunna for store lønnskrav, så enkelt er det!





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Bites Yer Legs

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #6 på: Januar 04, 2007, 15:30:27 »
Du drømmer kato...

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

lojosang

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #7 på: Januar 04, 2007, 16:04:06 »
Danny Mur4phy kommer nok ike. Lite filmpremiærer for kona å gå på i Yorkshire. [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Dennis

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #8 på: Januar 04, 2007, 16:57:27 »
Tror dessverre de fleste på lista di er urealistiske signinger for oss, kato. Selvsagt ville jeg hatt inn en god del av disse, men lønninger, overgangssummer, eller rett og slett for høye ambisjoner setter nok en stopper for flesteparten av dem!  [}:)]

- Dennis
Marching on together!

stefan

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #9 på: Januar 04, 2007, 18:22:33 »
for lite i kassa til det, men til sommeren hvis vi ikke rykker ned.. kieran richardzon er vel fra leeds?

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Dennis

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #10 på: Januar 04, 2007, 18:51:09 »
quote:
Originally posted by stefan

for lite i kassa til det, men til sommeren hvis vi ikke rykker ned.. kieran richardzon er vel fra leeds?

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine



Meget mulig, det samme er Micah Richards.

- Dennis
Marching on together!

Kickthemdown

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #11 på: Januar 04, 2007, 19:11:26 »
Dave kitson hadde spilt fast for Reading om han ikke hatt en langtidsskade som har holdt han utemfor hele denne sesongen sålangt.. [8)]

Dennis

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #12 på: Januar 04, 2007, 21:38:48 »
http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=5491&PHPSESSID=79a2d53bbdeb20e9fa840bce80f7c7bc

Det er lov å drømme! Skjønner at dette selvsagt ikke er oss, da!

- Dennis
Marching on together!

Kickthemdown

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #13 på: Januar 04, 2007, 21:43:07 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=5491&PHPSESSID=79a2d53bbdeb20e9fa840bce80f7c7bc

Det er lov å drømme! Skjønner at dette selvsagt ikke er oss, da!

- Dennis

Hadde passet perfekt inn i Arsenal.

Killa

Benjamin

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #14 på: Januar 04, 2007, 22:17:11 »
hey nicklas jensen er ikke udsandsynlig..!! dk´s landstræner har sagt at han skal have spilletid NU ellers ryger han af landsholdet..! solid og teknisk god venstre bak.! men tvivler lidt på om wise overhoved kigger i de retninger som vi ønsker.. sys han virker lidt for snævresynet..

ONLY ONE UNITED!!!
ONLY ONE UNITED!!!

Jon R

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #15 på: Januar 04, 2007, 23:00:29 »
Knall liste kato, om enn noe urelastiske navn som feks grådig-petter Jimmy Floyd.
 
Topp pri blant de realistiske burde være:

Richard  Wright ( han er GOD, vi må ha en keeper til),

Lee Hendrie ( Stoke med og uten var to forskjellige lag, kan brukes både sentralt og på flanken)

Gary Speed. ( holder fortsatt et vannvittig bra nivå, er nesten aldri skadet, er play makeren vi savner, kan brukes "overalt" på banen,  konge på hodet, sympatiserer fortsatt med Leeds)

Jon R.
Jon R.

Sheridan

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #16 på: Januar 05, 2007, 02:09:20 »
quote:
Originally posted by Jon R

Knall liste kato, om enn noe urelastiske navn som feks grådig-petter Jimmy Floyd.
 
Topp pri blant de realistiske burde være:

Richard  Wright ( han er GOD, vi må ha en keeper til),

Lee Hendrie ( Stoke med og uten var to forskjellige lag, kan brukes både sentralt og på flanken)

Gary Speed. ( holder fortsatt et vannvittig bra nivå, er nesten aldri skadet, er play makeren vi savner, kan brukes "overalt" på banen,  konge på hodet, sympatiserer fortsatt med Leeds)

Jon R.




Tror du ikke Dennis ville hentet Gary - hvis vi hadde muligheten til det? Champions League frsiter nok mer en Championship. Mannen holder fremdeles ett utrolig godt nivå. Sså var det dette med lønna da. Nei vær realistiske gutter!


Runar

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #17 på: Januar 05, 2007, 02:34:44 »
Et problem når Wise skal hente spillere nå framfor når KB skulle hente spillere i sommer er forventnigene til Leeds...

Leeds var forventet til å være i toppstriden i sommer, og da kunne vi tiltrukket oss bedre spillere som(selv om det bare kunne være på lån):

Chopra - Newcastle
David Jones - Man Utd
Chris Eagles - Man Utd
Lee Martin - Man Utd
P. Beardsley - Man Utd
N. Bendtner - Arsenal
S. Larsson - Arsenal
A. Stokes - Arsenal
A. Lupillio - Arsenal

Men siden det ikke ble forsterket i sommer og KB`s regime tok slutt har vi blitt tvunget til å hente spillere som Kandol, Heath og gud vet hva.... Dette er i stor grad pga av vår liga posisjon, spillere kjenner igjen en sportslig krise når de ser en og ingen utsetter seg vel for det frivillig.

Vanstyret som har preget klubben siden mars 2000 (den dagen Brian Kidd ble hovedtrener) har ennå ikke tatt slutt. Det Forsatte under TV, ble verre under PR og for min del toppet det seg under KB, hva som er neste steg ned er vanskelig å spå, men det lukter League One.
 

Jon R

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #18 på: Januar 05, 2007, 04:06:23 »
quote:
Originally posted by Runar

Et problem når Wise skal hente spillere nå framfor når KB skulle hente spillere i sommer er forventnigene til Leeds...

Leeds var forventet til å være i toppstriden i sommer, og da kunne vi tiltrukket oss bedre spillere som(selv om det bare kunne være på lån):

Chopra - Newcastle
David Jones - Man Utd
Chris Eagles - Man Utd
Lee Martin - Man Utd
P. Beardsley - Man Utd
N. Bendtner - Arsenal
S. Larsson - Arsenal
A. Stokes - Arsenal
A. Lupillio - Arsenal

Men siden det ikke ble forsterket i sommer og KB`s regime tok slutt har vi blitt tvunget til å hente spillere som Kandol, Heath og gud vet hva.... Dette er i stor grad pga av vår liga posisjon, spillere kjenner igjen en sportslig krise når de ser en og ingen utsetter seg vel for det frivillig.

Vanstyret som har preget klubben siden mars 2000 (den dagen Brian Kidd ble hovedtrener) har ennå ikke tatt slutt. Det Forsatte under TV, ble verre under PR og for min del toppet det seg under KB, hva som er neste steg ned er vanskelig å spå, men det lukter League One.



Jeg har ventet på lista di, Runar:-). Hvordan ser den ut idag da, med de nye realitetene? [8)]

Jon R.
Jon R.

Fripp

  • Gjest
Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #19 på: Januar 05, 2007, 04:53:32 »
Jason Koumas er den spilleren jeg tror vil løse mye av kreativiteten på midtbanen vår. Hadde vært en  kjempe signing.

Eriksen55

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #20 på: Januar 05, 2007, 05:48:33 »
vær litt realistiske a.. selvfølgelig vil wise også ha dem,men tror dem kjenner markedet litt bedre enn oss her inne! kato du tar jo helt av:) Jeg ønsker meg Carew, strømstad..kanskje også kim kallstrøm samt beckham, han sliter jo litt i real! like sansynelig som 90% av de på din liste. Men for all del, lov å drømme så vått mann bare vill :)

Runar

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #21 på: Januar 05, 2007, 08:58:34 »
Hehehe JonR - Har sendt liste til leeds de siste somrene uten at den har blitt fulgt opp....Skal en finne spillere til dagens stall er jeg redd det måtte blitt en fulltids jobb og ikke noe en gjør fra en hybel et sted i norge... Men jeg vet at alle Man Utd lånespillerne er kommet tilbake nå i januar så jeg vill jo helst begynt der... Men utover det har jeg vel ingen kommentar (sjelden vare) - Skal innrømme at jeg er svak for Lee Trundle i Swansea, men han blir vel for dyr.
 

Runar

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #22 på: Januar 05, 2007, 08:59:38 »
Foresten så vill jeg rette meg selv...det var vel i mars i 2001 Brian Kidd ble hovedtrener
 

Bye

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #23 på: Januar 05, 2007, 13:27:18 »
For å følge opp Fripp; Det må da bli trangt på midtbanen til W.B.A. nå som Koren har signert? Skulle tro noen ble lei seg og ville bytte klubb før den 31..;)
Trønder i Bergen!

ragnar

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #24 på: Januar 05, 2007, 15:21:35 »
Leeds trenger jo fortsatt litt kreativitet på midtbanen. Er spennende og hva som skjer med Healy og Killa. Håper vi kan beholde begge to.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

B-m

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #25 på: Januar 05, 2007, 21:04:02 »
quote:
Originally posted by ragnar

Leeds trenger jo fortsatt litt kreativitet på midtbanen. Er spennende og hva som skjer med Healy og Killa. Håper vi kan beholde begge to.

*Champions of CCC 06/07*



Vi trenger midtbanespillere sårt! Håper noe av cashen(om vi har?!?!) går til dette. 1-2 litt større signeringer bør være øverst på listen.
Skuffende med ifill, men ryktes om at han er feit og lat.

Er urovekkende at vi bare har signert 30 år +(unntak Heath), men uten penger er det ikke lett. Kanskje vi først nå ser arbeidet Blackwell la ned (uten å rippe opp i dette).
Vet ikke helt, men ser ikke for meg at Wise er den som legger sjela i kontorarbeid og på telefonen. Tror Wise baserer seg for det meste på kontakter og enkle løsninger....:0 Man får ikke inntrykk at han har noen større plan, mye virker tilfeldig. Kanskje han er mannen til å klare karre oss over streken, men er han mannen for promotion / fremtiden??

Men jeg gidder ikke kritisere, antar han har noen ess i ermet. *krysser fingrene*

« Siste redigering: Januar 05, 2007, 21:04:58 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kato

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #26 på: Januar 07, 2007, 02:12:16 »
Så scoret Kisnorbo sitt 5. mål for sesongen i dag. Strålende av en midtstopper. Løp og kjøp. Han er relativt ukjent, veldig god etter det jeg har sett. Koster sikkert ikke skjorta. Og løser trøblet bak.
« Siste redigering: Januar 07, 2007, 02:12:40 av kato »
 

Bremner

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #27 på: Januar 07, 2007, 02:18:42 »
han var på prøvespill hos oss for 4-5 sesonger siden eller noe..


             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

RoarG

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #28 på: Januar 07, 2007, 02:25:30 »
Hvor spiller denne Kisnorbo?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Re: Handleliste til deg, Wise
« Svar #29 på: Januar 07, 2007, 03:00:14 »
quote:
Originally posted by RoarG

Hvor spiller denne Kisnorbo?



Kisen spiller sannsynligvis norpå. [8)]

Jon R.
Jon R.