LEEDS-SHEFFIELD W 3MARS

Started by asLeeds, January 05, 2007, 16:11:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Per-Stian

Vil berre minne dåkke reisande om at Kaiser Chiefs held konsertar 2.,3. og 4.mars i Shepherds Bush Empire, London. Dersom dåkke reiser via London/Stansted bør ein slik konsert vurderast på d sterkaste. Har sett dei live 3 gonger alt, og d e berre eit eventyr!

Leeeeeeeeeeeeds

Jeg reiser sannsynligvis med to andre her fra Nord. Gleder meg igjen!!!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Kickthemdown

Jøss sykt med folk som skal over akkurat denne helgen da! Har planlagt en tur for meg og madammen over denne helgen. Til Manchester på torsdagen, tilbake mandag...  [:)] Ingenting er bestilt ennå men det går mot tur!!

Mvh

Alta

ToreLA

Jeg klarte å snike til meg en Englandstur etter et fantastisk skudd fra midtbanen i pausen av en lokalkamp. Igår fikk jeg vite at premien min blir Leeds - Sheff Wed 3. mars! Gleder meg. Mulig jeg må reise alene, så jeg satser på å treffe på noen andre OEFere...

Jon R

quote:
Originally posted by ToreLA

Jeg klarte å snike til meg en Englandstur etter et fantastisk skudd fra midtbanen i pausen av en lokalkamp. Igår fikk jeg vite at premien min blir Leeds - Sheff Wed 3. mars! Gleder meg. Mulig jeg må reise alene, så jeg satser på å treffe på noen andre OEFere...

Da blir vi en gjeng, Tore. [:)]

Jon R.
Jon R.

ToreLA

Det høres bra ut! Det ser ut som jeg også får med en kamerat som er Leedsfan.

tori_no

Jeg tar med kona og et nabopar til Wednesday kampen. Reiser fra Sola fredagen, via Amsterdam til Bradford.
Dette blir debuten på Elland Road.
Flott at mange reiser over.

Noen tips om kamper vi kan gå på i nærheten av Leeds? Non-league lag på søndagen f.eks.?

Hva med billetter til kampen? bør vi kjøpe på forhånd? hvor bør vi sette oss(husk at det skal være med 2 koner...)

raffa

revie north stand

rune rafdal
rune rafdal

knut_eknes

Blir sannsynligvis samme kampen på meg og no. Tar med meg far. Artig med så mangen nordmenn!

knut_eknes

Stryk siste. Blir fredags kamp mot preston den 30 mars. Satser på å se en kamp lørdagen og, noen tips?

Jon R

quote:
Originally posted by knut_eknes

Stryk siste. Blir fredags kamp mot preston den 30 mars. Satser på å se en kamp lørdagen og, noen tips?

Lag en egen Preston tråd, så blir det litt mer oversiktlig, knut. [:)]

Jon R.
Jon R.

knut_eknes

Du har rett Jon. Syntes jeg bare skulle informere deg om at du desverre ikke får gleden av mitt nærvær 3. mars :-)

Jon R

Det var selvfølgelig leit. Jo flere jo bedre.  [:)]

Jon R.
Jon R.

Jon R

Det nærmer seg tiden for avreise. Skal vi avtale og møtes hos Lorimer hele bunten noen timer før kick off? [:p]

Jon R.
Jon R.

ToreLA

Jeg (og forhåpentligvis en kamerat) stiller nok, om jeg får en liten forklaring på hvor det ligger....?

asLeeds

ajaja, da nærmer seg!! me stiller minimum 8 stk fra Stord hos Lorimer før kamp!! gleder meg til å helsa på andre fra forum'et!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

rastafari

Jeg stiller hos Lorimer. Ankommer Leeds med tod ca 11 og tenkte å ta taxi til Lorimer. Håpet å ta en pub-stopp til på veien til ER. Antar at jeg blir alene ta mine "reisevenner" nok stopper på pub i byen for å se det totalt uinteresante Lpool-Scum.
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

ToreLA

Ja, er det ingen som kan forklare meg sånn ca hvor det er hen i Leeds? :)

Har aldri vært på Commercial...

asLeeds

finn andre nordmenn Tore. eller hiv deg i 1 taxi,da kjem du garangtert fram.

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

pesi

Ser ikke bort i fra at jeg også tar med meg far å broderen bort, bestiller nok i dag!!!

Marching On Together
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

rastafari

F...  Jeg sliter med å få kjøpt billetter. Telefonnummeret som oppgis får jeg bare beskjed er ukjent nummer (på norsk). Jada, jeg bruker 0044 foran og har også tatt bort første nullen (forsøkt begge deler).
Har også forsøkt å kjøpe online, men der får jeg feilmelding på. Jada, har prøvd 2 helt forskjellige. Så nå setter jeg min lit til at en eller annen på ticket@ hjelper meg.

Noen andre tips????

Karl Hot Shot

Du kan bestille billet via faksmaskinen, og Leeds United Ticket Office kan nås på Fax no. 0044 113 367 6055.

Ellers kommer det ikke til å bli fullt på Elland Road lørdag 3. mars, selv om det er lokaloppgjør mot Sheffield Wednesday. Kapasiteten er tross alt 40 289 på Elland Road. Mot QPR var det 29 500 innenfor veggene der, og det var med sterkt reduserte priser. Mot Sheffield Wednesday er det "på'n igjen" med vanlige priser. Jeg betalte for eksempel £36.00 for å få sitte på John Charles Upper.

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by Jon R

Det nærmer seg tiden for avreise. Skal vi avtale og møtes hos Lorimer hele bunten noen timer før kick off? [:p]

Jon R.

Jeg dukker opp hos Lorimer ca. kl. 12.00 den lørdagen (Skal til Shrewsbury kvelden før for å se en match i League Two, og er ikke på plass på hotellet i Leeds før ca. kl. 02.00, så jeg trenger tid til å sove ut).

Var det ikke du, Jon R, som drømte om å få drikke øl med Karl "Hot Shot" en eller annen gang?

Jon R

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by Jon R

Jon R.

Jeg dukker opp hos Lorimer ca. kl. 12.00 den lørdagen (Skal til Shrewsbury kvelden før for å se en match i League Two, og er ikke på plass på hotellet i Leeds før ca. kl. 02.00, så jeg trenger tid til å sove ut).

Var det ikke du, Jon R, som drømte om å få drikke øl med Karl "Hot Shot" en eller annen gang?

HER SKAL DRIKKES!!!!!!!!!![:p]

Og krangles.  [:D]

Jon R.
Jon R.

pesi

Da var billettene bestillt me fly og hotell, vi stiller også opp hos Lorimer!!!

Marching On Together
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

rastafari

Puh, da var min billett fikset også (ble plutselig alene da 4 billetter åpenbarte seg for Lpool-Scum). Henter billetten på ER og møter hos PeterL.

Jon R

Kun timer igjen til flyet går. Håper at alle OEFere som befinner seg i Leeds på lørdag, møter opp hos Lorimer før kampen. [:)]

Jon R.
Jon R.

Lids

God tur alle sammen, skal tenke på dere her jeg ligger med beinet høyt. [:)]

Thomas
Thomas

asLeeds

dette skal bli gøy. reiser fra BERGEN 1620 I mårra!!!snakkes hos Lorimer=)=)=)=)

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

asLeeds

legger ut tlf nr her med tanke på eventuelt treff,sted ,tid osv..
ASLE RAFDAL  48082023

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO   LEEDS!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES