For stort press..............................?

Started by Promotion 2010, January 06, 2007, 16:59:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Jeg er så utrolig lei av uttalelser om Leeds-spillere om at de er utsatt for et så altfor stort press....

Er det ikke sånn at fotball er et spill, en lek eller noe som du får energi av å være opptatt med.
Disse bortskjemte, overbetalte og pinglete spillerne vi til enhver tid de seneste årene har hatt i stallen er visst stadig utsatt for press. Et umenneskelig press....

Siste mann ut er Tresor Kandol. Spilte vel bra i begynnelsen, men nå ser vi jo at han ikke makter dette nivået. Ny treårs-kontrakt har han fått, men vi ser vel at han ikke er en spiller som vil slå til på dette nivået.

Hvorfor blir Leeds-spillere pinglete når de står i fare for å ikke får ut sin astronomiske lønn (2004 - og nedrykk) eller når vi sliter i bånn av tabellen som nå. Tenk dere spillere som Healy og Blake, Kelly og Killa, Derry og Lewis. Her er seks spillere som ville gått inn på hvilket som helst lag i øvre del av tabellen. HVORFOR ORKER DE IKKE FOR LEEDS? Klubben med de beste treningsfasilitetene og kanskje den beste banen i ligaen, med 18.000 tilskuere.

Jeg blir så forbanna.............................[}:)]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Oggy

quote:
Originally posted by Promotion 07

Jeg er sæÃ,utrolig lei av uttalelser om Leeds-spillere om at de er utsatt for et sæÃ,altfor stort press....

Er det ikke s¡¦n at fotball er et spill, en lek eller noe som du f¡¦ energi av æÃ,våÃ'e opptatt med.
Disse bortskjemte, overbetalte og pinglete spillerne vi til enhver tid de seneste ¡¦ene har hatt i stallen er visst stadig utsatt for press. Et umenneskelig press....

Siste mann ut er Tresor Kandol. Spilte vel bra i begynnelsen, men næÃ,ser vi jo at han ikke makter dette niv¡¦t. Ny tre¡¦s-kontrakt har han f¡¦t, men vi ser vel at han ikke er en spiller som vil slæÃ,til pæÃ,dette niv¡¦t.

Hvorfor blir Leeds-spillere pinglete n¡¦ de st¡¦ i fare for æÃ,ikke f¡¦ ut sin astronomiske l¡¦n (2004 - og nedrykk) eller n¡¦ vi sliter i b¡¦n av tabellen som næÃ Tenk dere spillere som Healy og Blake, Kelly og Killa, Derry og Lewis. Her er seks spillere som ville g¡¦t inn pæÃ,hvilket som helst lag i ¡¦re del av tabellen. HVORFOR ORKER DE IKKE FOR LEEDS? Klubben med de beste treningsfasilitetene og kanskje den beste banen i ligaen, med 18.000 tilskuere.

Jeg blir sæÃ,forbanna.............................[}:)]

Bra, Pro.

Bedre at du får ut aggresjonen her, enn at du
banker kjerringa, vennenne dine eller bulker bilen
til fattern...
Oggy

Benjamin

jeg er fuldstændig enig 07! det er så forbanna:) at de klasse spillere vi har bare ikke fungere nu når vi virkelig HAR BRUG FOR DET!! men jeg sys det virker som om det starter oppe fra ledelsen der virker meget uklare i deres handlinger også har man en pittbul som headcoach og det kan umuligt værer den bedste cocktail..!? intet imod wise endnu han skal hjave chancen n¨år han nu har hentet forstærkninger men sys mere der skal ske noget i ledelsen..!

ONLY ONE UNITED!!!
ONLY ONE UNITED!!!

peacock

Er ikke helt enig i alle spillerne du ramser opp.
Kelly, Lewis og Blake er da våre 3 beste spillere denne sesongen; soleklart!

RoarG

Det er selvsagt en ledelsesoppgave å få individet til å yte det beste for kollektivet. Managerens oppgave, i tillegg til å ta ut de beste spillerne, som skal utføre opplegget hans, er å MOTIVERE individene til å yte det lille ekstra (eller få gull ut av gråstein som det så fint heter). Evnen til å motivere spillerne er selvsagt ekstra viktig i dårlige tider. Det er altså her man kan kritisere Wise: han har med noen unntak arvet forgjengerens stall. De samme spillerne klarte 5. plass i mai i år. En god leder tar tak i utfordringene og hever kollektivet. Dette kan gjøres uten å gå til panikkinnkjøp, men ved å ha en cunning plan (fritt etter Baldrick). Har Wise det?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020