OVERGANGSRYKTE: Dean Morgan

Started by Per-Stian, January 07, 2007, 21:52:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Per-Stian

Luton-sjef Newell ønskjer £500k for sin spiss. Leeds kan vel aldri møte dette kravet?

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=439803&CPID=10&clid=102&lid=2&title=Leeds+told+to+up+bid

Tom S

Når vi har "råd" til å betale £300k for Kandol burde vi har råd til Morgan.

Morgan er sannsynlegvis verdt de 500', Kandol derimot har ikkje overbevisst meg så langt og eg vart overraska når eg såg vi hadde betalt for han.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

ragnar

Bates har vel råd til dette, men han liker ikke å "slenge" rundt seg med penger så den summen sitter nok laaaaangt inne... [}:)]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

stefan

spilleren er jo gratis til sommeren ragnar. 500k virker litt i overkant

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

SirOlsen

quote:
Originally posted by stefan

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP

Men har vi råd til å vente om dette er av en type kvalitet som vi virkelig trenger nå for å berge plassen vår?
-SirOlsen-

Kickthemdown

Han blir kjøpt så fort Sheff Utd kjøper Killa.

Sålangt har vi hentet spillere gratis. Når Wise får de pengene kan han kjøpe spillere. Tipper det kommer 2 kjøp som begge koster rundt £500.000

Mvh

Killa

rasandeokse

quote:
Originally posted by stefan

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP

Siden han er under 24 må enn betale selv om han er bosman!

Eriksen55

Har fulgt litt med på morgan. Tror neppe han er så god at han er verdt å bruke penger på i den situasjonen leeds er i nå..

Peter7

Carole burde kanskje få prøve seg, i stedet for å kjøpe han her?
Vi trenger en sterk midtstopper mer.

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

baste

Ingen vits i å kjøpe spillere som IKKE forsterker laget. Det vi har klart nå er å selge Killa og svekke laget...mon tro hvor dette ender ? S*tan.... mest lyst til å skrive ett lese innlegg..som denne kar`n gjorde.

Uttalelse fra Magga:
Samene har krav på særbehandlig i følge folkeretten. Den nye Finnmarksloven er et forræderi mot den samiske befolkninga. Alt vi har investert i vårt politiske virke frem til i dag, er forgjeves...

Illsint leserinnlegg med svar på Maggas uttalelser:
Forræderi mot saman? Unnskyld mæ Magga, men ka i sinnsyke mongoloide S****n slags førpliktelsa har den norske stat nån gang hadd for å gje dåkker særbehandling!? E du fette idiot? Dåkker hærje tulling oppe på Finnmarksvidda som nån jævla cowboya og har rasert utmarka uforstyrra i fylla i alle år, helt siden dåkker fikk ERSTATNING nok tell å kjøpe dåkkers første scootera, firehjulinga og helikopter. Det har fan ikke vært en same i Båtsfjord siden middelaldern, og allikavæl skal dåkker eie blåbæra i hagen min? Du vil ikke være så vænnlig å hente tellfart og sykle vannrætt inn i hælvette?

Det politiske arbeidet forgjeves? Ka i S****n hadde dåkker venta? Trudde dåkker virkelig i de lavpanna skoiltan dåkkers at det va bare å spasere rætt inn i norsk politikk og bynne å bestæmme? Dåkker fikk 130 milliona førr å bygge lekestua i Karasjok, med årntlige møbla og bøker på samisk, men det va ikke godt nok? Må jo ha land også - like stort som Danmark. Mye vil ha mer. Kreve, kreve, kreve! Fy fan, æ spyr.

Hadde det vært opp tell mæ så sku dåkker ha fådd det dåkker ber om: Et ti meter høyt høyspentgjærde rundt Kautokeino, Karasjok, Porsanger og øvre Tana. All statsstøtte blei kutta, alle sosiale goda inndratt. Der inne va dåkker herre i eget land, og kunne drikke, innavle, skjære av hverandre hauet, lage samiske fængsel, samiske pænga, samiske klovnekostyma, samisk joike-GrandPrix, og ete reinkjøtt tell det vaks ut klauva og horn.

Men da ville æ ikke høre et pip fra hværken han Magga, han Nystø, han Trosten eller nån av de andre degenererte, evneveike, utakknæmlige gnålkukan der inne frem tell dåkker svalt ihjæl. Førr husk på kem som holde liv i dåkker, forbainna samfunnssnyltera!

Dra te hælvette!

auren

Er Morgan virkelig spiss? Paa teamtalk staar det at han er midtbanespiller, mens andre her inne sier han spiller i forsvar. Har ihvertfall scoret 3 maal denne sesongen, ikke akkurat mye til aa vaere en spiss...

auren

Leeds
Till
I
Die!

Edit: Ser ut som han er spiss ja. Hvis Healy ikke selges trenger vi ham strengt tatt ikke, og hvis Healy drar er han vel ikke god nok... Nei, gaa heller for Billy Sharp!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

mari

Morgan har i hovedsak blitt benyttet på venstrekanten til Luton i år til tross for at han er høyrebent. Kan derfor spille på begge kanter. Tidligere i karrieren spilte han primært spiss.

Ville som Auren heller sett Billy Sharp i Leeds, men forskjellen i pris er fort 4 X. Mitt råtips er at man må betale ca 500.000 pund for Morgan og 1.500.000 til 2.000.000 pund for Sharp. Schuntorpe er meget motvillige til å selge basert på gode opprykkssjanser...

Prioritet 1 for laget må være å få et forsvar som er til å stole på. Tror vi p.t. har gode nok backer (til å berge plassen) - men på begge stopperplassene må det inn nye førstevalg ! I de kampene jeg har sett i år har vi uansett midtstopperpar vært fullstendig naive, ryggende og nølende - i tillegg stort sett uten fart. Sånt blir det mange baklengs av (og det har det også blitt). Bygging ev et hvert lag starter med trygghet i bakre ledd.

Skulle svært gjerne sett to nye offensive spillere med fart i tillegg, men dette synes jeg er prioritet 2. Gitt at vi får tettet igjen bakover tror jeg faktisk at gutta uten fart - men med andre kvaliteter (Flo, Healey, Blake og Lewis) scorer nok mål til at vi vinner de 8-9 kampene vi må vinne for å holde oss. Har tro på at Nicholls (hold deg skadefri !!) og Derry kan bygge en plattform foran forsvaret og samtidig gi de 4 nevnte herrer (3 om gangen ?) spillerom fremover.

Ferre

quote:
Originally posted by mari

Morgan har i hovedsak blitt benyttet på venstrekanten til Luton i år til tross for at han er høyrebent. Kan derfor spille på begge kanter. Tidligere i karrieren spilte han primært spiss.

Ville som Auren heller sett Billy Sharp i Leeds, men forskjellen i pris er fort 4 X. Mitt råtips er at man må betale ca 500.000 pund for Morgan og 1.500.000 til 2.000.000 pund for Sharp. Schuntorpe er meget motvillige til å selge basert på gode opprykkssjanser...

Prioritet 1 for laget må være å få et forsvar som er til å stole på. Tror vi p.t. har gode nok backer (til å berge plassen) - men på begge stopperplassene må det inn nye førstevalg ! I de kampene jeg har sett i år har vi uansett midtstopperpar vært fullstendig naive, ryggende og nølende - i tillegg stort sett uten fart. Sånt blir det mange baklengs av (og det har det også blitt). Bygging ev et hvert lag starter med trygghet i bakre ledd.

Skulle svært gjerne sett to nye offensive spillere med fart i tillegg, men dette synes jeg er prioritet 2. Gitt at vi får tettet igjen bakover tror jeg faktisk at gutta uten fart - men med andre kvaliteter (Flo, Healey, Blake og Lewis) scorer nok mål til at vi vinner de 8-9 kampene vi må vinne for å holde oss. Har tro på at Nicholls (hold deg skadefri !!) og Derry kan bygge en plattform foran forsvaret og samtidig gi de 4 nevnte herrer (3 om gangen ?) spillerom fremover.

Enig med alt du sier. Vi trenger en god midtstopper, en ving (Morgan?) og en hurtig spiss som kan true bakrommet. Tror Mifsud hadde passet perfekt, men det toget har gått.

-WE'LL BE BACK-

Kickthemdown

quote:
Originally posted by baste

Ingen vits i å kjøpe spillere som IKKE forsterker laget. Det vi har klart nå er å selge Killa og svekke laget...mon tro hvor dette ender ? S*tan.... mest lyst til å skrive ett lese innlegg..som denne kar`n gjorde.

Uttalelse fra Magga:
Samene har krav på særbehandlig i følge folkeretten. Den nye Finnmarksloven er et forræderi mot den samiske befolkninga. Alt vi har investert i vårt politiske virke frem til i dag, er forgjeves...

Illsint leserinnlegg med svar på Maggas uttalelser:
Forræderi mot saman? Unnskyld mæ Magga, men ka i sinnsyke mongoloide S****n slags førpliktelsa har den norske stat nån gang hadd for å gje dåkker særbehandling!? E du fette idiot? Dåkker hærje tulling oppe på Finnmarksvidda som nån jævla cowboya og har rasert utmarka uforstyrra i fylla i alle år, helt siden dåkker fikk ERSTATNING nok tell å kjøpe dåkkers første scootera, firehjulinga og helikopter. Det har fan ikke vært en same i Båtsfjord siden middelaldern, og allikavæl skal dåkker eie blåbæra i hagen min? Du vil ikke være så vænnlig å hente tellfart og sykle vannrætt inn i hælvette?

Det politiske arbeidet forgjeves? Ka i S****n hadde dåkker venta? Trudde dåkker virkelig i de lavpanna skoiltan dåkkers at det va bare å spasere rætt inn i norsk politikk og bynne å bestæmme? Dåkker fikk 130 milliona førr å bygge lekestua i Karasjok, med årntlige møbla og bøker på samisk, men det va ikke godt nok? Må jo ha land også - like stort som Danmark. Mye vil ha mer. Kreve, kreve, kreve! Fy fan, æ spyr.

Hadde det vært opp tell mæ så sku dåkker ha fådd det dåkker ber om: Et ti meter høyt høyspentgjærde rundt Kautokeino, Karasjok, Porsanger og øvre Tana. All statsstøtte blei kutta, alle sosiale goda inndratt. Der inne va dåkker herre i eget land, og kunne drikke, innavle, skjære av hverandre hauet, lage samiske fængsel, samiske pænga, samiske klovnekostyma, samisk joike-GrandPrix, og ete reinkjøtt tell det vaks ut klauva og horn.

Men da ville æ ikke høre et pip fra hværken han Magga, han Nystø, han Trosten eller nån av de andre degenererte, evneveike, utakknæmlige gnålkukan der inne frem tell dåkker svalt ihjæl. Førr husk på kem som holde liv i dåkker, forbainna samfunnssnyltera!

Dra te hælvette!

Som Altaværing må æ bare få låv til å si .. hahaha[:D] Likte spesielt den delen med 10meter høyt gjerde rundt kauto og div sameplassa. [:D]

Killa ikke i nærheten av å være same...

Kickthemdown

quote:
Originally posted by mari

Du heter ikke Mari gjør du vel? [8)] aldri i livet om en jente kan så mye fornuftig om fotball?![:)] isåfall så gjør du alle leeds fans stolt! MOT

Killa

Per-Stian

Sanneleg min hatt har vi fått ei jente her inne som har meget bra peiling på fotball!!! Numero uno MÃ... vere å skaffe ein-to erstattarar for Kilgallon, noko som Gus Poyet bekrefta på radioen igår. Dersom d fins pengar att (kanskje finansiert ved eit sal av Healy) bør vi også forsterke spisskompetansen vår, samt skaffe oss ein høgre kantspelar som har fart og kan fôre spissane våre me presise innlegg. D blir for forutsigbart å berre delegere desse oppgåvene t Lewis.

mari

I allefall heter samboern min mari. Etter å ha vært kjellern i en kort periode på MOT kom jeg meg ikke lenger inn på MOT på grunn av noe krøll med passord etc og ble ikke godtatt som bruker. Var da leser i en periode og lot meg provosere kraftig av en del innlegg (ikke i denne topicen her. Valgte da å foreta et kjønnskifte med familiære passord som ikke er mulig å glemme....

Jeg bruker deler av hver eneste dag på "mental trening" for å bygge meg selv opp til å tro at Leeds skal komme tilbake - i første omgang til å overleve i The Championship denne sesongen. Når jeg endelig begynner å komme meg opp i flytestilling igjen MÃ... jeg selvfølgelig logge meg inn her å bli NEDBRUTT av enkelte debatanters totale svartsinn - men man klarer jo ikke å holde seg unna. Andre som har det sånn ?

auren

Aner vi en overgang likevel for Morgan:

Leeds are ready to bid for Luton Town winger Dean Morgan.

The Sunday Mirror report that Morgan is unhappy at Kenilworth Road after failing to keep his first-team place.

Hatters boss Mike Newell is reluctant to lose yet another player after Carlos Edwards left for Sunderland and Rowan Vine joined Birmingham recently but he said: "Every single player has a price."

Hentet fra Leeds United Mad.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ferre

Hvorfor ikke, virker som en spennende spiller.

-WE'LL BE BACK-

Tom S

Eg har kun sett Dean i ein kamp; borte mot B'ham.

I den kampen var han veldig aktiv, viste fint rykk og hurtighet på venstrekanten og skapte mange sjanser for Luton. Hadde god teknikk og var ikkje redd for å utfordre.

Ser ikkje mørkt på det om Wisey velger å kjøpen denne karen.
Veldig spennande tykkjer eg.
[:p]

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

h.b

Liker ikke denne signinga. Gutten er ikke god nok for Luton
http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=319093
da skal han ikke være god nok for Leeds. Er lei av at spillere som ikke er gode nok for CCC lag skal linkes til Leeds

sindre12

han er jo på førstelaget scoret mot leeds i 5-1 seier.
Beckford 4 England!

Leeds04

Ser ut til at det blir handel. £350,000 er lagt inn.

"Why settle for more, when you can settle for less"

Jon R

quote:
Originally posted by Leeds04

Ser ut til at det blir handel. £350,000 er lagt inn.

Alltid greit med en link eller referanse når man kommer med slike opplysninger, 04... [8)]

Jon R.
Jon R.

GeirO

Erre rekti av oss å betale 350' for en speller som ikke kommer på laget tell Luton?
MOT

Jon R

Han spilte hele kampen mot WBA sist fredag. Han har 19 starter og kommet inn 10 ganger som innbytter denne sesongen, alle turneringer under ett.  [8)]

http://soccernet.espn.go.com/players/stats?id=5597&cc=5739

Jon R.

Robert H.

Jeg så også WBA-Luton og synes ikke Morgan fremhevet seg voldsomt, men han har TEMPO hvilket vi savner sårt i laget.

Jeg sier ja takk, under sterk tvil!

AndyMathie

Få han inn. Virker som han har stor fart og er ikke redd for å utfordre. Sign him up.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

quote:
Originally posted by Robert H.

Jeg så også WBA-Luton og synes ikke Morgan fremhevet seg voldsomt, men han har TEMPO hvilket vi savner sårt i laget.

Jeg sier ja takk, under sterk tvil!

Morgan var relativt anonym, men han hadde et flott raid inne i Albion boksen i 2. omgang. I den situasjonen gav han prov på både fart og teknikk. Gode utviklingsmuligheter, men neppe noen joker denne sesongen i og med at han har vært inn og ut av høyst ordinære Luton. [8)]

Jon R.
Jon R.