hvorfor ikke disse spillerne

Started by Eriksen55, January 10, 2007, 07:17:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eriksen55

har vi penger så må da disse være mere sugne på å spille i leeds fremfor colchester...

Chris Iwelumo 28 år  23(4)kamper 13 mål                            Jamie Cureton 31     27(0)       13
begge spisser...

eller roman vine fra luton, 24 år mb spiller 12 mål på 26 kamper..og 9 gule så langt i år..en scorende batty [:)]

billy sharp, scuntorpe--bøtter inn mål i league one

poenget et at det må da finnes bedre spillere enn morgan, thompson og Dichio..selv om ikke sistemann er så ille.

vet det er noen tråder om nye spillere, klare bare ikke finne hvem av dem jeg skulle poste denne i[;)]

Kickthemdown

Jeg vet at det bare er en liten påstand men...

DE KOSTER PENGER, DET GJØR IKKE THOMPSON & CO [xx(]

ferdig diskutert...

Killa

Eriksen55

riktig det..men vurderer jo bud på andre (f.eks morgan),det jeg syntes er rart. virker som dem har liten oversikt, eller kun handler via gamle kontakter eller spillere de selv har et forhold til.

Big Jack

"poenget et at det må da finnes bedre spillere enn morgan, thompson og Dichio..selv om ikke sistemann er så ille."    

Sistemann ikke så ille? Var på deepdale og så preston slite seg til seier mot svake barnsley, og fy faen, han rykket umiddelbart  opp på topp 5 på "talentløs gamp-listen" min. Ingen her inne kan vel med hånden på hjertet si at de har et fnugg av tro på daniele dichio? "ja, men vi har ikke penger bla... bla... bla..." Samma faen det -  vi trenger da vel vitterlig ikke hente all møkka i resten av landet fordi? Tragisk å se at en gamp som Dichio i det hele tatt er linket til min elskede klubb superleeds. Har vi i det hele tatt et scouting-apparat? i så fall må de være høye som få på syre for å få til å anbefale noe sånt..

Dennis

Sugne på Leeds fremfor Colchester? Hvorfor i all verden skulle de være det?

Chris Iwelumo, Jamie Cureton og Billy Sharp er alle spillere som er langt unna vår økonomiske målestokk! Om det går slik som det ser ut foreløpig, vil kanskje alle - inkludert Vine - spille i en høyere liga enn Leeds også, neste sesong. Det er utrolig, men det begynner å gå opp for meg at lag som Colchester, Scunthorpe og Oldham faktisk kan spille på nivået over oss til høsten!

- Dennis
Marching on together!

Jon R

quote:
Originally posted by eriksen55

har vi penger så må da disse være mere sugne på å spille i leeds fremfor colchester...

Chris Iwelumo 28 år  23(4)kamper 13 mål                            Jamie Cureton 31    27(0)       13
begge spisser...

Er alderen på disse virkelig riktig? Trodde dette var unge up-and coming spillere. Snakk om å slå igjennom sent. Forøvrig var det ingen spillere på Colchester som så ut til å holde noe særlig over league one nivå, da vi slo dem 3-0 i høst. Utvilsom det nest svakeste laget vi har møtt (etter Coventry), av de kampene jeg har sett denne sesongen. [:0]

Jon R.
Jon R.

Bites Yer Legs

quote:
Originally posted by eriksen55

Chris Iwelumo 28 år  23(4)kamper 13 mål                            Jamie Cureton 31     27(0)       13
begge spisser...

eller roman vine fra luton, 24 år mb spiller 12 mål på 26 kamper..og 9 gule så langt i år..en scorende batty [:)]

billy sharp, scuntorpe--bøtter inn mål i league one

poenget et at det må da finnes bedre spillere enn morgan, thompson og Dichio..selv om ikke sistemann er så ille.

vet det er noen tråder om nye spillere, klare bare ikke finne hvem av dem jeg skulle poste denne i[;)]

Per dags dato er det nok mye mer attraktivt for en CCC-spiller å spille for overraskelseslaget Colchester enn "drittlaget" Leeds. Greit nok er vi en storklubb, men prestasjonene og fremsiktsutsiktene er da langt i fra slik at spillere ligger langflate etter å joine oss..

Kan aldri se for meg at Rowan Vine(spiss) som eg tror er et av CCCs heteste salgsobjekt er noe vi har råd til eller at han har noen intensjon til å gå lenger ned i nedrykksdriten ved en evt. overgang..

Bedre spillere enn Morgan, Thompson og Dichio sier du, men fire spisser (dem du nevner) kan da umulig være svaret når vi åpenbart har mangler våde forsvar/midtbane...

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!