Main Menu

Thompson

Started by pedro, January 11, 2007, 16:26:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ragnar

Kan være en fin tilvekst til Leeds dette. Har ihvertfall en presis venstrefot.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Peter7

Tomsen blir bra, sammen med Nicholls på midten.

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Totto

Tror Thommasen blir en hit, og kan bidra svært positivt i vår kam for å overleve.

Må bare bli ferdige med et par tøffe kamper mot topplag nå, så er tiden moden for jevn poengfangst. (Pleas, pleas, pleas....)

Totto
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Karl Hot Shot

Satser på at Alan Thompson får en to-tre skadefrie kamper i løpet av våren, slik at lønna for hvert spilte minutt ikke blir høyere enn en tre-fire tusen pund. Thompson har en drivende god frisparkfot, og det betyr at vi kan slippe flere luseskudd fra Lewis eller Blake.

HåvardK

Vi får vel bare ønske Tomhsen lykke til i den hvite drakta!

B-m

quote:

Du verden, Bjønna. Stått opp med feil fot i dag? Jeg prøvde å referere til et faktisk utsagn fra Wise, uttalt like etter han tok over. En kan vel strengt tatt ikke si at hans signinger har fulgt dette utsagnet.
For øvrig er jeg ikke negativt innstilt til Thompson. Imidlertid er jeg spent på hvor lang tid det tar å få samspilt alle de nye.

Beklager [B)] Ja var ikke helt i form igår, er småsjuk. Skjønte ikke at du siktet til en kommentar fra Wise, har ikke fått med meg den(eller n¨r du sier det....).
Men det den blir litt latterlig i ettertid ja, youth and pace, not exactly hehe.
Heldigvis tror jeg slike ringrever ikke trenger altfor lang tid til å "settle in", da de nok har vært i mange klubber og opplevd det meste. Det er litt positivt.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

HåvardK

quote:
Originally posted by B-m

quote:

Du verden, Bjønna. Stått opp med feil fot i dag? Jeg prøvde å referere til et faktisk utsagn fra Wise, uttalt like etter han tok over. En kan vel strengt tatt ikke si at hans signinger har fulgt dette utsagnet.
For øvrig er jeg ikke negativt innstilt til Thompson. Imidlertid er jeg spent på hvor lang tid det tar å få samspilt alle de nye.

Beklager [B)] Ja var ikke helt i form igår, er småsjuk. Skjønte ikke at du siktet til en kommentar fra Wise, har ikke fått med meg den(eller n¨r du sier det....).
Men det den blir litt latterlig i ettertid ja, youth and pace, not exactly hehe.
Heldigvis tror jeg slike ringrever ikke trenger altfor lang tid til å "settle in", da de nok har vært i mange klubber og opplevd det meste. Det er litt positivt.

Ringrever er bra. Særlig de over 40 - leddgikt eller ikke.

Har forresten ikke smakt bernaise siden oktober, og tok 5 x 100kg i benken i går.[;)]

B-m

quote:

Har forresten ikke smakt bernaise siden oktober, og tok 5 x 100kg i benken i går.[;)]

Hehe[8D] Kanskje jeg ikke skal være så tøff i trynet mot deg, knekker midja mi neste gang vi sees!
Trodde ikke at du spiste mye bernaise saus eller at du vær utrent, skulle bare tulle litt med tøffeltilværelsen.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Du har vel helt andre måter å trene høyre-handa på, Bjønna? [8D]

Jon R.
Jon R.

Jon R

Tohpmson er nok uansett glad for litt mer tid til å bli kjent med sine nye lagkamerater før det braker løs for alvor. Kanskje rekker han en reservekamp også? [:p]

Jon R.
Jon R.

kjelvi

jubler ikke!
det er mange år siden Tommo var en storspiller.
vi trenger likevel en bredere stall - og han kan vel (...?) ikke være så mye dårligere enn en del anna tull vi har.
men noen redningsmann eller langtidssatsing er han nok ikke.

ville mye heller brukt £250k på Prutton (http://www.saintsfc.co.uk/team/?page_id=6587&player_id=36). en som har noe å tilføre - og kan gjøre det i flere år ( i all fall på et Championship-nivå). vet han sparker med høyra, men spiller på alle plasser på midten - inkl. venstresida. kontaktutlegg ja - men temmelig sikkert billigere i drift og han representerer trolig en 'salgspris' dersom han skulle sendes videre.

HåvardK

quote:
Originally posted by Jon R

Tohpmson er nok uansett glad for litt mer tid til å bli kjent med sine nye lagkamerater før det braker løs for alvor. Kanskje rekker han en reservekamp også? [:p]

Jon R.

Kan ikke være annet enn en fordel for Tompshon at han får en ekstra uke sammen med sine nye lagkamerater.[:D]

HåvardK

quote:
Originally posted by B-m

quote:

Hehe[8D] Kanskje jeg ikke skal være så tøff i trynet mot deg, knekker midja mi neste gang vi sees!
Trodde ikke at du spiste mye bernaise saus eller at du vær utrent, skulle bare tulle litt med tøffeltilværelsen.

Aha![8D]

Jon R

quote:
Originally posted by kjelvi

jubler ikke!
vi trenger likevel en bredere stall - og han kan vel (...?) ikke være så mye dårligere enn en del anna tull vi har.

ville mye heller brukt £250k på Prutton (http://www.saintsfc.co.uk/team/?page_id=6587&player_id=36). en som har noe å tilføre - og kan gjøre det i flere år ( i all fall på et Championship-nivå). vet han sparker med høyra, men spiller på alle plasser på midten - inkl. venstresida. kontaktutlegg ja - men temmelig sikkert billigere i drift og han representerer trolig en 'salgspris' dersom han skulle sendes videre.

Prutton var trolig en av de som stod på lista til Blackwell og som skulle kjøpes for Hulse penger, ihvertfall ifølge ryktebørsen sist sommer. [8)]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Uansett er vel ikke Purtton aktuell nå som Thomspoon er klar.

Jon R

Prutton er "one for the future", sammenlignet med denne Tosnomph.

Jon R.
Jon R.

RoarG

Da er det bare å ønske hr. Thompson velkommen til Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Trond A

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by kjelvi

jubler ikke!

Prutton var trolig en av de som stod på lista til Blackwell og som skulle kjøpes for Hulse penger, ihvertfall ifølge ryktebørsen sist sommer. [8)]
Jon R.

David Prutton hadde vært Leeds spiller nå, dersom han hadde bestått den medisinske testen i juli/august i fjor.

Trond, Luscos medl. 338
Luscos medl. 338

Svend Anders

Thompson strekkskadet etter fem minutter på treningen i går...

Uvisst om det er alvorlig eller ei, men han skal nok være glad kampen i dag ikke går.

God helg, folkens!

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Dennis

Det var overraskende! [V]

- Dennis
Marching on together!

Ferre

quote:
Originally posted by Svend Anders

Thompson strekkskadet etter fem minutter på treningen i går...

Uvisst om det er alvorlig eller ei, men han skal nok være glad kampen i dag ikke går.

God helg, folkens!

http://www.svendanders.com/

Herregud!

-WE'LL BE BACK-

samadhi

http://www.sportnetwork.net/main/s342/st110123.htm?fromrss=1

"The Mighty Leeds United struggling in the wrong end of the division badly needed a creative player in their midfield with the ability of the highest order on the ball. They can count themselves lucky as you don’t get many better than Alan Thompson in the championship who fits those criteria’s."

la oss håpe det stemmer...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

pemberton

Det ligger nå ute et intervju med Tore A Flo på siden supporterunionen.no for dere som liker å lese slikt. Jeg har fått god kontakt med han. Er en skikkelig snill og gei kar.

Pemberton

pembo
pembo

Lars E

Flo er en flott fyr han, ingenting å utsette på det. Håper bare han leverer varene på banen.

Forever Leeds

Forever Leeds

HåvardK

quote:
Originally posted by pemberton

Det ligger nå ute et intervju med Tore A Flo på siden supporterunionen.no for dere som liker å lese slikt. Jeg har fått god kontakt med han. Er en skikkelig snill og gei kar.

Pemberton

pembo

Interessant - men kanskje i en annen tråd enn den som har "THompson" som overskrift?

Sølvreven

Takker. Etter å ha lest alle innleggene på denne tråden, så har jeg ikke peiling på HVEM som egentlig har signert......... Tomsing???? Var det det han het?

Better dead than red.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Peter7

Tomsgnom

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

RoarG

Slutt å mobbe egne spillere før dere har sett dem spille, takk!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

quote:
Originally posted by RoarG

Slutt å mobbe egne spillere før dere har sett dem spille, takk!

Er du seriøs nå? Er det harselasen med Thompson skrivemåten du legger til grunn her? [8)]

Jon R.
Jon R.

Trond A

Dysleksi`en herjer som en farsott på forumet, mer eller mindre utilsiktet. På tide å bytte nick igjen, Howsen [:D]

Trond, Luscos medl. 338
Luscos medl. 338