Ingen kamp i morgen

Started by cooper, January 12, 2007, 21:14:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cooper

Den er blitt utsatt ifg Birminghams hjemmeside[:(]

auren

Selvsagt trist naar Leeds ikke spiller kamp i helgen, men tror dette er til det beste for laget. La nye spillere komme skikkelig i gang.

auren, som ser frem mot hjemmekamp mot Vestre Bromvika om 8 dager. Da blir det cuphevn!!!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Karl Hot Shot

Ja, dette er faktisk bra. Nå må Wise og Poyet benytte sjansen til å kjøre gutta i litt hard løpetrening. Makan til gåfotball må man vel tilbake til 30-tallet for å ha sett!

Totto

quote:
Originally posted by auren

Selvsagt trist naar Leeds ikke spiller kamp i helgen, men tror dette er til det beste for laget. La nye spillere komme skikkelig i gang.

auren, som ser frem mot hjemmekamp mot Vestre Bromvika om 8 dager. Da blir det cuphevn!!!

Leeds
Till
I
Die!

Følger dine enkle oversettelser...

Praktisk for Bermingskinker å få tilbake skadede spillere, men samtidig bra for oss å kunne få noen dager ekstra på treningsfeltet.

Hevn over Vest Kosteheks hadde vært konge! [:D]

Totto
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Lids

Etter diskusjoner idag med FA's baneekspert har vi i kommet frem til den konklusjon at banen ikke kan brukes i lørdagens oppgjør mellom Birmingham og Leeds. Gjennom julens regnfall samt påkjenningen som det nylagte gresset har gjennomgått i de tre siste hjemmekampene, ser vi desverre ingen annen utvei enn å avlyse kampen. Dette er meget uheldig for våre supportere og for de tilreisende supporterne fra Leeds.
FA har gått ut med en kunngjøring som sier; at det ved slike tilfeller der hjemmelaget ikke greier å få banen i orden , kan ikke force majour tilregnes og Birmingham kan vente seg en klekkelig bot og i verste fall poengtrekk.

Thomas
Thomas

Totto

At vi tildeles en 3-0 seier synes jeg høres ut som en god løsning [;)]
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Ferre

quote:
Originally posted by Totto

At vi tildeles en 3-0 seier synes jeg høres ut som en god løsning [;)]

Helt enig [:)]

-WE'LL BE BACK-

MacMurder

Mao bare tilfeldigheter at Brum så og si har halve laget ute med skader. Hvorfor ikke legge ny gressmatte når man har 14 dagers pause fra hjemmearenaen. Dette stinker big-time.

Bites Yer Legs

B'hams ledelse skylder på "freak rain" tirsdag og onsdag som årsak til at kampen må avlyses, har de ikkje værmeldinger i England/Birmingham? Trodde en oppdatering på den fronten var essensielt når en klubb skal skifte gressteppe.. Spørsmålet er da om banearbeidet er amatørmessig eller om det stinker...

Bites, som nyter "freak rain" i Bergen på 70.++ dagen

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

rasandeokse

Dette stinker.. Her er det garantert juks og fanteri. halve laget er ute med skade og suspensjoner så har de ikke lagt om bana i tide? når sist ble en kamp utsatt pga bane ble lagt om for seint?? første gang jeg har hørt den.

Skjønner ikke at flere av dere syns dette er bra, det er jo en skandale!
Greit nok at nye spillere for mer tid på treningsfeltet, men her hadde vi jo en glimrende mulighet for 3 poeng... men det står at dette skal etterforskes..

Tom S

Enig i at dette kan vere bra, men sats ikkje på hard løpetrening. Det mest fornuftige Wisey kan gjere er å få arrangert ein treningskamp der gutta kan få reell gjennomkøyring.

Håper ikkje det gjer at gutta tar helga "fri" og havner på by'n...

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Ja, dette er faktisk bra. Nå må Wise og Poyet benytte sjansen til å kjøre gutta i litt hard løpetrening. Makan til gåfotball må man vel tilbake til 30-tallet for å ha sett!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

larss

Det stinker lang vei!! Trekk de helvetes feigingene for poeng.

LarsS, som mener det har vært gunstig å møtt jævlene i morgen.
LarsS

Dennis

Så spørs det hvor hard straffen blir, dersom de får noen i det heile tatt. Leeds har ikke akkurat vært noe glansbilder når det gjelder å holde reglene i årets sesong.

Hva som har skjedd med Leeds tidligere i sesongen, skal jo ikke kunne forsvare Birmingham dersom de får en straff, men om 'styret' som bestemmer straff eller ikke er i tvil, kan det jo være at straffen blir mildere enn den kunne vært, pga at vi har driti oss ut også.

- Dennis
Marching on together!

Per-Stian

Eg trur vi kan prise oss lukkelege for at kampen vert utsett, men likevel bør vi vurdere rettsleg gang mot B'ham. Reknar me Bates klarar å hente nokre pund på d[8D]

La oss håpe Wise/Poyet samkøyrar vårt nye lag så godt d går i veka som kjem, den kan bli uvurderleg viktig!

rasandeokse

quote:
Originally posted by Per-Stian

Eg trur vi kan prise oss lukkelege for at kampen vert utsett, men likevel bør vi vurdere rettsleg gang mot B'ham. Reknar me Bates klarar å hente nokre pund på d[8D]

La oss håpe Wise/Poyet samkøyrar vårt nye lag så godt d går i veka som kjem, den kan bli uvurderleg viktig!

prise oss lukkelege??? for at vi taper mot Birmingham uansett?? vi har ikkje bedre anledning til å slå dei heile sessongen!

samadhi

Dette var en skikkelig nedtur. Hadde gledet meg til å se Flo, Sa, Thompsen og alle de andre nye, men nå må vi altså vente enda lengre...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

quote:
Originally posted by samadhi

Dette var en skikkelig nedtur. Hadde gledet meg til å se Flo, Sa, Thompsen og alle de andre nye, men nå må vi altså vente enda lengre...

Og hvordan er været der borte i England?  [8)]

Jon R.
Jon R.

Le Jardin

ingen kamp idag, da er det mulighet for at vi inntar bunnplassen idag. Med Sothend seier mot Cardiff er vi sist.  OG DA kjære venner kan det bare gå en vei....OPPOVER
[:)]
"Victory is in our sights"

Einar

quote:
Originally posted by Le Jardin

ingen kamp idag, da er det mulighet for at vi inntar bunnplassen idag. Med Sothend seier mot Cardiff er vi sist.  OG DA kjære venner kan det bare gå en vei....OPPOVER
[:)]

Også jeg som trodde at sisteplass endte med nedrykk..

Men da er jo alt såre vel Jardin [:p][:)]