Skrevet av Emne: Hva nå?  (Lest 794 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Mats-

  • Gjest
Hva nå?
« på: Januar 13, 2007, 21:33:16 »
Ja, da er vi der igjen. Optimismen florerer forsiktig blant spillere, trenere og ikke minst fans. Spørsmålet er, klarer vi å ta oss ut av gjørma? Med dagens mannskap bør vi det. Jeg har støttet Wise i tykt og tynt, og gjør det fortsatt. Nå forventer jeg at resultatene kommer, og det tror jeg også. Nå har vi nye spillere, kanskje en eller to til. Nå er det opp til trenerne og få ett homogent lag på banen som spiller fotball, og ikke bare kick and run, som det så fint heter. Jeg kaller det rævafotball, en liten sitat fra en kjent mann.

De nye spillerne, hvem er de? Hva kan de yte?

Jeg håper at Alan Thompson er vår frelser, ikke ta meg feil, jeg elsker Kevin Nicholls og har stor tro på vår skipper og "ferocious beast" på midten der. Ønsker å se en Thompson som kan stå for det kreative, noe som Leeds har manglet litt. Når det er sagt håper jeg at T.A Flo er sugen på å vise hva han er god for. Noe jeg tror er fullt mulig. Håper han har fått med seg en del av all "dritten" som er blitt slengt om han, og at han svarer tilbake med ikke bare ord, men knall harde prestasjoner.

For første gang på en liten stund ser det ut til at vi har materiale til å bygge på. Syns at Wise har fått opp "guttsen", "Nicko" er jo et glimrende eksempel på det.

Fra nå av ønsker jeg å se en gjeng med fightere som blør, banker å river motstanderen i biter. Samt at vi er ett lag som spiller fotball (noe mange CCC lag ikke gjør).

Ikke minst bør vi bygge opp Elland Road til det fortet det en gang var. Gud, hvor deilig har det ikke vært å vite at motstanderen ser på kalenderen og gruer seg til kamp. Jeg vil at lagene framover skal skrike når de ser datoen de skal annkomme det mektige Kolossumet.

Hva ønsker dere å se av Leeds? Hva tror dere er mulig? Er Wise mannen? Eller blir vi bare fort giret av et par "gammle" signinger og en seier mot et uselt Coventry?
______________________________________________________________________

" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"

Jon R

Re: Hva nå?
« Svar #1 på: Januar 13, 2007, 22:51:51 »
Nicholls er Nicholls. Tror ikke han trenger en Wise for å få opp gutsen. Det ligger rett og slett i han. Hadde vi hatt Nicholls tilgjengelig fra sesongstart, tror jeg situasjonen idag hadde vært en hel annen. Om Wise er mannen? Nei, det er det svært lite som tyder på, men jeg håper selvfølgelig jeg tar feil. Håper selvfølgelig at mannen blir en legende i positiv forstand. Synes spesielt han virker som en meget svak taktiker. [8)]

Jon R.
Jon R.

RoarG

Re: Hva nå?
« Svar #2 på: Januar 13, 2007, 23:00:06 »
Vi som er Leedsfans er troende. Sesongen hittil har gått i søvngjengertempo. De resterende 19 kampene vinner vi selvsagt!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Re: Hva nå?
« Svar #3 på: Januar 13, 2007, 23:33:13 »
quote:
Originally posted by RoarG

Vi som er Leedsfans er troende. Sesongen hittil har gått i søvngjengertempo. De resterende 19 kampene vinner vi selvsagt!



Men....men....men....da klarer vi jo play off! [:p]

Jon R.
Jon R.

Mats-

  • Gjest
Re: Hva nå?
« Svar #4 på: Januar 14, 2007, 02:02:09 »
Joda, "Nicko" er seg selv [:)]. Er det noen som har noe klipp av han? Meget innspirerende type.

" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"