Skrevet av Emne: EX-SPILLER: ANDY O'BRIEN  (Lest 63916 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #390 på: Februar 01, 2012, 00:42:32 »
Det er bare å innse at Simon Grayson her har gjort en av sine mest uprofesjonelle og mest feilaktige vurderinger i Leeds-karrieren. Ã… henge ut en spiller på så feil grunnlag setter spor langt inn i spillergruppa, og kildene som forteller at dette har råtnet hele grunnlaget han har lagt i stallen blir stadig flere.

Det sier også sitt at man kommer til denne uttalelsen, og valget om å ta ham inn i varmen igjen, med rettshøring planlagt om en måneds tid. Leeds gjør med dette så stor retrett som mulig.

Det virker for meg også soleklart at det Bates og ledelsen har foretatt seg innledningsvis er gjort med tillit til hva Grayson har fortalt dem. Når det nå viser seg at han, bevisst eller ubevisst, feilhåndterte saken slik, tror jeg det blir ditto mistillit og muligens sinne fra hans overordnede.

Hva AOB sin fremtid bringer er et stort spørsmål. Er han skikkelig friskmeldt igjen? Kan han til og med få en boost over å komme inn i varmen igjen? Eller blir han på ulikt vis likevel holdt litt ute av laget så lenge Grayson er der? Er de reellt sett på talefot, har de skværet opp?

For greia er at dersom Leeds skal klare en sluttspurt utover våren, er vi helt nødt til å ha mer rutine i den bakre fireren enn vi har hatt de siste kampene. Svaret her KAN være AOB, så lenge han er fit, motivert, og har en manager han vil blø for.

SA

B_Ød

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #391 på: Februar 01, 2012, 08:32:54 »
Her er det visst temmelig mye hvis/om/atte osv osv...
Personlig mener jeg at SG, hvis han har tråkket det minste feil mht dette, bør snarest mulig komme med en redgjørelse, der han i så fall, burde legge seg helt flat.
Krever sin mann å rette opp et slikt overtramp, men kommer ikke utenom det. Hvis det er slik at Leeds betyr så mye for ham, skulle det være en temmelig opplagt og grei sak.
Som høyt flagget fan av SG, håper jeg selvfølgelig han har "rent mel i posen".
Ups & Ups!!

MrK

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #392 på: Februar 01, 2012, 09:05:54 »
Dette er det saken handler om, og som Leeds har håndtert på en udelikat måte;

"has been known for months, O'Brien cancelled his wedding because the players told him the girlfriend was only wanting to marry a footballer............. and anyone would do.
He didnt agree with them for a while but then asked her to sign a pre-nuptual agreement and she refused.
Cancelled the wedding as soon as he realised his team and friends were right. That is why he is depressed. Why didnt his manager know that?"
..
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #393 på: Februar 02, 2012, 13:12:22 »
Saken har skapt mye uro, sladder og gnål. Det som etterhvert viser seg er at SG behandlet denne saken feil og jeg synes SA beskriver dette nøkternt og informativt, noe jeg forøvrig synes han har for vane!!

Det jeg håper etter sparkingen av SG er at AOB endelig kan få vise seg frem i Leeds United å finne tilbake til formen han en gang hadde. Var en habil forsvarer i sin tid og det var jo derfor han ble hentet. Kom igjen Andy, stå på og vis hva du kan, nå er det tilbake til start, blanke ark, nye sjanser og forhåpentligvis mental opptur!!!
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #394 på: Februar 02, 2012, 13:45:58 »
Saken har skapt mye uro, sladder og gnål. Det som etterhvert viser seg er at SG behandlet denne saken feil og jeg synes SA beskriver dette nøkternt og informativt, noe jeg forøvrig synes han har for vane!!

Det jeg håper etter sparkingen av SG er at AOB endelig kan få vise seg frem i Leeds United å finne tilbake til formen han en gang hadde. Var en habil forsvarer i sin tid og det var jo derfor han ble hentet. Kom igjen Andy, stå på og vis hva du kan, nå er det tilbake til start, blanke ark, nye sjanser og forhåpentligvis mental opptur!!!

O'Brien + Lees?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #395 på: Februar 02, 2012, 13:47:02 »
Saken har skapt mye uro, sladder og gnål. Det som etterhvert viser seg er at SG behandlet denne saken feil og jeg synes SA beskriver dette nøkternt og informativt, noe jeg forøvrig synes han har for vane!!

Det jeg håper etter sparkingen av SG er at AOB endelig kan få vise seg frem i Leeds United å finne tilbake til formen han en gang hadde. Var en habil forsvarer i sin tid og det var jo derfor han ble hentet. Kom igjen Andy, stå på og vis hva du kan, nå er det tilbake til start, blanke ark, nye sjanser og forhåpentligvis mental opptur!!!

O'Brien + Lees?

Har trua!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #396 på: Februar 03, 2012, 18:32:44 »
http://www.leedsunited.com/news/20120203/ob-returns-to-training_2247585_2598872

Så var O'Brien tilbake i trening. Syk på onsdag. Frisk på torsdag. Det må ha skjedd noe som kurerte han. Velkommen tilbake, Andy :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Håkon

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #397 på: Mars 09, 2012, 13:34:48 »

O Brian ikke klar til søndagens kamp
Noen som vet hva som skjer med han ?
Leeds for alltid

Sydhagen

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #398 på: Mars 09, 2012, 13:41:28 »
Han er ferdig i Leeds. Ikke god nok.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fjellhaugen

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #399 på: Mars 09, 2012, 17:52:40 »
Han er ferdig i Leeds. Ikke god nok.

i følge deg eller warnock?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

samadhi

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #400 på: August 01, 2012, 23:02:47 »
marching on together,
derudaf forever...