Skrevet av Emne: EX-SPILLER: ANDY O'BRIEN  (Lest 64137 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kickthemdown

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #360 på: Desember 24, 2011, 00:30:38 »
Trist signering på alt for lang kontrakt. Hvis det utrolige skjer, hvor i all verden skal vi gjøre av fyren de neste 2 årene? Ok- i championship, ikke god nok for PL.


O`Brien er god nok til å være en av 4-5 stoppere man må ha i en PL stall. Bra signering da det er viktig med kontinuitet i de bakre rekker. 2.5 års kontrakt høres veldig foruftig ut. Tror ikke vi hadde fått noen kvalitetsspiller til å signe kortere kontrakt enn dette. Dessuten er det slett ikke gitt at vi rykker opp allerede denne sesongen... 

???  ::)  ;)

ollan

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #361 på: Desember 24, 2011, 10:34:18 »
Trist signering på alt for lang kontrakt. Hvis det utrolige skjer, hvor i all verden skal vi gjøre av fyren de neste 2 årene? Ok- i championship, ikke god nok for PL.


O`Brien er god nok til å være en av 4-5 stoppere man må ha i en PL stall. Bra signering da det er viktig med kontinuitet i de bakre rekker. 2.5 års kontrakt høres veldig foruftig ut. Tror ikke vi hadde fått noen kvalitetsspiller til å signe kortere kontrakt enn dette. Dessuten er det slett ikke gitt at vi rykker opp allerede denne sesongen... 

???  ::)  ;)

besserwisser på julaften? Sjerpings..... :o
Ollan

Rasmussen7

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #362 på: Januar 06, 2012, 03:25:29 »
Nå har vi nesten ikke flere stoppere igjen,
trodde d var voksne folk vi hadde med og gjøre
her... Begrav stridsøksa å la mannen spille!
Vi trenger han mer en noen gang nå...
Eller skal vi heller låne eller bruke feks. Becchio
som stopper?!

kongsmo

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #363 på: Januar 06, 2012, 06:18:10 »
Nå har vi nesten ikke flere stoppere igjen,
trodde d var voksne folk vi hadde med og gjøre
her... Begrav stridsøksa å la mannen spille!
Vi trenger han mer en noen gang nå...
Eller skal vi heller låne eller bruke feks. Becchio
som stopper?!

tror verken AOB eller SG er intressert i den løsningen, en av dem forsvinner nok i januar, mest trolig AOB!!
"SNIFFER"

RoarG

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #364 på: Januar 06, 2012, 10:00:27 »
Nå har vi nesten ikke flere stoppere igjen,
trodde d var voksne folk vi hadde med og gjøre
her... Begrav stridsøksa å la mannen spille!
Vi trenger han mer en noen gang nå...
Eller skal vi heller låne eller bruke feks. Becchio
som stopper?!

tror verken AOB eller SG er intressert i den løsningen, en av dem forsvinner nok i januar, mest trolig AOB!!
Heller ikke ryktene i retning av Bristol City?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsulf

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #365 på: Januar 31, 2012, 16:20:34 »
AoB er tilbake i trening igjen etter å ha blitt behandlet for depresjon, og veien tilbake til førstelaget er også åpen.

http://www.leedsunited.com/news/20120131/andy-obrien-a-club-statement_2247585_2595147

mac_gyver

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #366 på: Januar 31, 2012, 16:22:18 »
Da blir det ingen ny midtstopper inn hvertfall. Bates og co. klarte ikke å få hentet de spillerne de ville ha, så da har de denne nødløsningen på lager. Vedder på at denne statementen kunne kommet for mange uker siden, men det er mer taktisk nå...
Pride of Yorkshire

Leedsfan

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #367 på: Januar 31, 2012, 16:22:56 »
AoB er tilbake i trening igjen etter å ha blitt behandlet for depresjon, og veien tilbake til førstelaget er også åpen.

http://www.leedsunited.com/news/20120131/andy-obrien-a-club-statement_2247585_2595147

Huff, snakk om parodi...:(
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #368 på: Januar 31, 2012, 16:26:29 »
Jøye meg , for ei suppe ! :o

nord

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #369 på: Januar 31, 2012, 16:47:54 »
Giv  manden en chance for at rejse igen  :)
 

Kickthemdown

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #370 på: Januar 31, 2012, 16:52:36 »
AoB er tilbake i trening igjen etter å ha blitt behandlet for depresjon, og veien tilbake til førstelaget er også åpen.

http://www.leedsunited.com/news/20120131/andy-obrien-a-club-statement_2247585_2595147
Pokker.. Vedder på at Lees er å finne på benken innen kort tid.  >:(


Gufrias

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #371 på: Januar 31, 2012, 16:57:07 »
Giv  manden en chance for at rejse igen  :)
+1
Hekta på Leeds siden 1974

Andersen

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #372 på: Januar 31, 2012, 16:58:05 »
+1.

Sølvreven

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #373 på: Januar 31, 2012, 17:03:31 »
Jeg fikk litt dårlig samvittighet for å ha slaktet han sånn som vi har gjort. Det er jo ikke rart at han har spilt så dårlig hvis har har hatt masse problemer å tenke på. Ikke bra. Da er ihvertfall jeg villig til å gi han en ny sjanse. Han var jo god i fjor vinter.  :-[
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

SOL

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #374 på: Januar 31, 2012, 17:05:52 »
Dette er godt nytt for O'Brien, men mildt sagt en klønete og håpløs behandling fra klubben!ftp://

Kanskje er det behov for en personalansvarlig!
 

Borge

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #375 på: Januar 31, 2012, 17:20:46 »
Hvis det ikke kommer inn noen kvalitetsspillere før midnatt går vi vel over i en depresjon alle og enhver...men lykke til Andy - håper du viser at du fortjener en ny sjangse.
Borge

samadhi

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #376 på: Januar 31, 2012, 17:44:24 »
Kanskje får vi med dette en god midtstopper til sesonginnspurten,
og kanskje gjør det bra for lagmoralen om O`Brien, Grayson og klubben får skværet opp.
marching on together,
derudaf forever...

Blank_File

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #377 på: Januar 31, 2012, 18:45:56 »
Kjempemessig! Absolutt INGEN var tjent med at situasjonen var som den var. Kan dette på noen måte være noe annet positivt??

GeirO

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #378 på: Januar 31, 2012, 18:51:39 »
Venter med å dømme O'Brien før jeg har hørt hans versjon. Har sansen for å høre begge parters versjoner før dommen faller.

Sånn, da kom hans versjon. Mao. får han en ny sjanse.
Og ingen ny midtstopper, sannsynligvis........
MOT

Jon R

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #379 på: Januar 31, 2012, 19:18:52 »
Kjempemessig! Absolutt INGEN var tjent med at situasjonen var som den var. Kan dette på noen måte være noe annet positivt??

Tja. Hvis man synes en bekreftelse på at Grayson har driti på draget er positivt, er jeg enig med deg.  ;)

Men: Dersom Grayson/Bates/ klubben har klart å rydde opp i dette på en måte som AOB er fornøyd med, så står det forsåvidt respekt av det! Klarer Grayson å rette feila opp og lære av dem, kan han komme styrket ut av dette.  :)
Jon R.

Blank_File

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #380 på: Januar 31, 2012, 19:36:54 »
Kjempemessig! Absolutt INGEN var tjent med at situasjonen var som den var. Kan dette på noen måte være noe annet positivt??

Tja. Hvis man synes en bekreftelse på at Grayson har driti på draget er positivt, er jeg enig med deg.  ;)

Men: Dersom Grayson/Bates/ klubben har klart å rydde opp i dette på en måte som AOB er fornøyd med, så står det forsåvidt respekt av det! Klarer Grayson å rette feila opp og lære av dem, kan han komme styrket ut av dette.  :)

Det var nå en snodig måte å se det på! Hvis dette betyr at Grayson og O'Brien har skværa opp, noe det jo må, så er jo det utelukkende positivt. Hvem som har kommet til hvem og bedt om unnskyldning er 100% irrelevant så lenge tonen er tilgivende nå. Det er klart det vil ha en effekt på resten av laget også.

sveifors

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #381 på: Januar 31, 2012, 19:40:53 »
Giv  manden en chance for at rejse igen  :)
+1

ENIG, depresjon er ikke å spøke med, det kan skje oss alle. Nå trenger han støtte..
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

newsome

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #382 på: Januar 31, 2012, 19:45:41 »
Kjempemessig! Absolutt INGEN var tjent med at situasjonen var som den var. Kan dette på noen måte være noe annet positivt??

Tja. Hvis man synes en bekreftelse på at Grayson har driti på draget er positivt, er jeg enig med deg.  ;)

Men: Dersom Grayson/Bates/ klubben har klart å rydde opp i dette på en måte som AOB er fornøyd med, så står det forsåvidt respekt av det! Klarer Grayson å rette feila opp og lære av dem, kan han komme styrket ut av dette.  :)
Løsningen på denne saken forteller at Grayson ikke holder mål som manager og leder! Lenge siden AOB sin versjon sto referert i media,og det ser ut som han er trodd etter noen måneder.

B_Ød

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #383 på: Januar 31, 2012, 20:29:33 »
Det var nå en snodig måte å se det på! Hvis dette betyr at Grayson og O'Brien har skværa opp, noe det jo må, så er jo det utelukkende positivt. Hvem som har kommet til hvem og bedt om unnskyldning er 100% irrelevant så lenge tonen er tilgivende nå. Det er klart det vil ha en effekt på resten av laget også.
Høres fornuftig ut dette B_F..støtter den!
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #384 på: Januar 31, 2012, 20:31:39 »
Dette er godt nytt for O'Brien, men mildt sagt en klønete og håpløs behandling fra klubben!ftp://

Kanskje er det behov for en personalansvarlig!
Vi har en. Han heter Simon Grayson. Avgjørelsen tatt i dag er en full retrett for klubben, og en oppreisning for AOB.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Pheriox

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #385 på: Januar 31, 2012, 21:23:18 »
Dette fremstår som virkelig klønete håndtert av den sportslige ledelsen. Dette får meg dessverre til å tro mer på ryktene om en dårlig stemning i stallen. Forhåpentligvis kan denne løsningen løse også de problemene, men jeg er ikke overbevist.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Jon R

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #386 på: Januar 31, 2012, 21:38:24 »
Kjempemessig! Absolutt INGEN var tjent med at situasjonen var som den var. Kan dette på noen måte være noe annet positivt??

Tja. Hvis man synes en bekreftelse på at Grayson har driti på draget er positivt, er jeg enig med deg.  ;)

Men: Dersom Grayson/Bates/ klubben har klart å rydde opp i dette på en måte som AOB er fornøyd med, så står det forsåvidt respekt av det! Klarer Grayson å rette feila opp og lære av dem, kan han komme styrket ut av dette.  :)

Det var nå en snodig måte å se det på! Hvis dette betyr at Grayson og O'Brien har skværa opp, noe det jo må, så er jo det utelukkende positivt. Hvem som har kommet til hvem og bedt om unnskyldning er 100% irrelevant så lenge tonen er tilgivende nå. Det er klart det vil ha en effekt på resten av laget også.

Vi vet ikke om de har skværet opp.

Hva vi derimot har fått bekreftet er at  Grayson har hengt ut AOB som en "Tevez" i media for tre måneder på falsk grunnlag, helt i tråd med hva en viss blogger hevdet for en stund siden. Det er ikke positivt. Det betyr vel også at påstandene fra den samme bloggere om at Grayson har mistet garderoben grunnet dette, også er sanne. Det er heller ikke positivt.

Klubben har nå gjort retrett og saken synes å ha funnet sin løsning. Det er positivt. Hva vi ikke vet er om det faktisk er blanke ark mellom spiller og manager nå men vi kan jo håpe. Om dette betyr at spillergruppen umiddelbart er ferdig med dette, gjenstår å se.  En god første omgang idag mot formlaget B`ham gir ihvertfall grunn til optimisme.  :)
« Siste redigering: Januar 31, 2012, 21:39:59 av Jon R »
Jon R.

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #387 på: Januar 31, 2012, 22:55:31 »
Det er nok Leeds Utd som får en 'second chance' her..
KEEP FIGHTING!!

SDalen

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #388 på: Februar 01, 2012, 00:12:20 »
Kjempemessig! Absolutt INGEN var tjent med at situasjonen var som den var. Kan dette på noen måte være noe annet positivt??

Tja. Hvis man synes en bekreftelse på at Grayson har driti på draget er positivt, er jeg enig med deg.  ;)

Men: Dersom Grayson/Bates/ klubben har klart å rydde opp i dette på en måte som AOB er fornøyd med, så står det forsåvidt respekt av det! Klarer Grayson å rette feila opp og lære av dem, kan han komme styrket ut av dette.  :)

Det var nå en snodig måte å se det på! Hvis dette betyr at Grayson og O'Brien har skværa opp, noe det jo må, så er jo det utelukkende positivt. Hvem som har kommet til hvem og bedt om unnskyldning er 100% irrelevant så lenge tonen er tilgivende nå. Det er klart det vil ha en effekt på resten av laget også.

Vi vet ikke om de har skværet opp.

Hva vi derimot har fått bekreftet er at  Grayson har hengt ut AOB som en "Tevez" i media for tre måneder på falsk grunnlag, helt i tråd med hva en viss blogger hevdet for en stund siden. Det er ikke positivt. Det betyr vel også at påstandene fra den samme bloggere om at Grayson har mistet garderoben grunnet dette, også er sanne. Det er heller ikke positivt.

Klubben har nå gjort retrett og saken synes å ha funnet sin løsning. Det er positivt. Hva vi ikke vet er om det faktisk er blanke ark mellom spiller og manager nå men vi kan jo håpe. Om dette betyr at spillergruppen umiddelbart er ferdig med dette, gjenstår å se.  En god første omgang idag mot formlaget B`ham gir ihvertfall grunn til optimisme.  :)
Det virker jo tragisk nok som om dette på denne bloggen stemmer... Dette er en skandale om det stemmer, og som du sier stemmer nok også ryktene om at grayson har mistet garderoben.. Forferdelig smell for klubben å gå ut med at O'brien nektet og spille og komme med falske uttalelser.
Rogaland whites!

Jon R

Sv: SPILLER: ANDY O'BRIEN
« Svar #389 på: Februar 01, 2012, 00:38:37 »
Det er nok Leeds Utd som får en 'second chance' her..

Du skriver hva jeg selv tenkte da jeg leste statementet, bites. Det er slett ikke sikkert at spilleren selv er helt fornøyd med ordlyden fra klubbens offisielle. Tror Graysons må ta noen knebøy for å gjøre opp for dette.

På den annen side: Hva vet vel jeg, en enkel gutt fra landet.
Jon R.