Skrevet av Emne: Om navngiving (OVERGANGSRYKTE: Lids)  (Lest 5221 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sten

Re: Om navngiving (OVERGANGSRYKTE: Lids)
« Svar #30 på: Januar 18, 2007, 19:16:46 »
Når jeg forteller femåringen min at han må rydde opp etter seg selv så legger også det en demper på aktiviteten... Det er ikke nødvendigvis en dårlig ting - det kommer an på utgangspunktet. For han er lekingen viktigst, for han trenger ikke rydde. For meg er det litt annerledes... ;)

Men, seriøst: Slik jeg ser det er det to interessegrupper: de som favoriserer orden fremfor antall innlegg, og de som favoriserer frihet og mangfold fremfor orden.

Det vi trenger er en ordning som ivaretar begge "leires" behov. Hva om vi sier at det er ønskelig at man oppretter tråder som har forståelige navn? Så kan de som nekter få lov til å gjøre det, med de konsekvenser det måtte få for kvalitet og kvantitet, mens de som føler at dette er en bra ting kan få lov til å kalle trådene for "Overgangsrykte" osv, med de konsekvenser det måtte få for det samme?

Det er viktig å poengtere at det, selv om de som liker kvantitet fremfor kvalitet får gjennomslag for sitt syn, ikke er OK med flere tråder om det samme osv.

Sten
Sten

ToreLA

Re: Om navngiving (OVERGANGSRYKTE: Lids)
« Svar #31 på: Januar 18, 2007, 19:26:46 »
Anarki er et greit utgangspunkt det...:)

Misforstå meg rett, jeg ønsker ikke et lekeforum med masse unødvendig vås. Jeg mener likevel, og føler meg ganske sikker på, at altfor mye struktur og båser også går utover kvaliteten, da det senker aktiviteten. Kvalitet og kvantitet kan gå hånd i hånd det.




Promotion 2010

Re: Om navngiving (OVERGANGSRYKTE: Lids)
« Svar #32 på: Januar 18, 2007, 19:50:01 »
Hva med alle OVERGANGSRYKTER i sticky med spillerne organisert alfabetisk...[:D][:D][:D]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973