Skrevet av Emne: Tror spillerne.......  (Lest 1307 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

peacock

Tror spillerne.......
« på: Januar 21, 2007, 01:43:17 »
at vi spiller med Jostein Flo på topp?
Kanskje på tide at Wise forteller dem at det er Tore Andre, og at han er best når han får ballen i beina!

Leedsfan

Re: Tror spillerne.......
« Svar #1 på: Januar 21, 2007, 01:48:34 »
Synes han var god i luftrommet idag også!

Man ser jo igjen at så lenge lagene vi spiller mot er kompakte og til tider ligger bakpå å venter så har vi ikke sjans. Det er ikke noe fart i dagens lag.

Heller en uryddig, farlig ving med kjempefart som det andre laget kan være redd for enn denne klumpingen i midten. Men vi har jo ingen Lennon eller Milner lengre:!!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ferre

Re: Tror spillerne.......
« Svar #2 på: Januar 21, 2007, 01:48:45 »
Enig, ble altfor mye langt i dag.

-WE'LL BE BACK-

peacock

Re: Tror spillerne.......
« Svar #3 på: Januar 21, 2007, 02:15:08 »
"Synes han var god i luftrommet idag også!"

Jada, ikke uenig. Men, det er ikke her han har sin styrke. Vi slår for mye langt, fra alle posisjoner. Det er IKKE effektivt å pole lange baller fra sentrale posisjoner. VARIASJON er nøkkelen, og vi MÃ… få i gang spillet på kantene.

Oggy

Re: Tror spillerne.......
« Svar #4 på: Januar 21, 2007, 02:25:32 »
Flo vinner overraskene mye i lufta, men hvor er spillerne som skal plukke
ned 2. ballen rundt han?

Dette blir en sinnsyk krig for å overleve.
Håper bare ikke at vi ensidie kun slår høye baller opp på Flo i
fortsettelsen.
Hvor var forresten vår høyreside i dag ???
Svært, svært sjelden at vi kom til linja og fikk lagt inn fra høyre.
Oggy

RoarG

Re: Tror spillerne.......
« Svar #5 på: Januar 21, 2007, 03:36:31 »
I og for seg er det ikke galt å slå langt, men midtbanen ble liggende altfor dypt, og støttet spissene framme i liten grad. Jeg mistenker at det henger sammen med den svake backrekka, som er avhengig av at midtbanespillerne hjelper dem. Da blir det for mye rom mellom midtbanen og frontmennene, og de må klare seg selv. Kan syne som om Wise spiller med tre spisser av nettopp den grunnen. Hadde foretrukket 4-4-2 med 4 rene midtbanespillere (hvorav en har en rolle a la Makelele og Vieira og ligger som en skjerm foran midtstopperne (Nicholls?). Med Morgan (tar en sjanse her, siden signingen ennå ikke er i boks) på høyrekanten, kan Thompson få en mer fremskutt rolle slik at han kan hjelpe de to spissene: Flo og Kandol(ja HAN, jeg syntes han kom inn og skapte litt røre der framme. Gi fyren litt mer kamptrening, og kanskje han blir bra). Til slutt får jeg sitere fra The hitchiker's Guide to The Galaxy: DON'T PANIC.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020