Tall vi kan stole på?

Started by Cherry, January 22, 2007, 20:24:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cherry

....synes dette nesten var skummelt åpenhjertlig!

http://www.yorkshiretoday.co.uk/ViewArticle2.aspx?SectionID=4883&ArticleID=1983995

Det positive var jo linjene med "3 more signings"

Nicholls

Man kan si mye om Bates. Det er en del negative aspekter, men...Mannen kan foretninger på dette stadiet av sitt liv, jeg tror ikke han er kommet hit for å ødelegge klubben, eller gjøre seg selv rik. Når du er 75 med en så stor formue går du ikke bare etter penger lengre. Han sa selv i et intervju på Radioen at han er den eneste som chairmannen som har tatt ut penger i Leeds på Gud vet hvor mange år. Greit, mannen har gjort en del domme ting også supporter og media relatert, men jeg tror, håper at han har gode intensjoner. Når vi prater om Bates må man vær objektiv. Jeg sier ikke at jeg omfavner mannen, heller sier jeg ikke at jeg hater han.

Når vi rir av stormen i år og skal bygge nok et lag til neste år får vi se hva han virkelig står for, når all gjelden er borte.

Lykke til Bates, du har min respekt og støtte, men også mine pessemistiske tanker og mine øyner i nakken din.

Jon R

"What fans also forget is that if we did get relegated, you still have to plan for next season. Offering someone £5,000 a week, you can't afford to pay that in League One. Otherwise, we are going back to Ridsdale again."

Bates planlegger altså allerede for League One fotball neste sesong.
Kan jo forstå argumentet hans, men samtidig er dette den endelige bekreftelsen på at her er det kun spillere som er villige til å skrive under på en korttidskontrakt frem til sommeren som er aktuelle. Alle "free agents" og spillere med et litt langsiktig perspektiv er dermed ute av bildet.  [B)]

Jon R.
Jon R.

Nicholls

quote:
Originally posted by Jon R

"What fans also forget is that if we did get relegated, you still have to plan for next season. Offering someone £5,000 a week, you can't afford to pay that in League One. Otherwise, we are going back to Ridsdale again."

Bates planlegger altså allerede for League One fotball neste sesong.
Kan jo forstå argumentet hans, men samtidig er dette den endelige bekreftelsen på at her er det kun spillere som er villige til å skrive under på en korttidskontrakt frem til sommeren som er aktuelle. Alle "free agents" og spillere med et litt langsiktig perspektiv er dermed ute av bildet.  [B)]

Jon R.

Viser at han er klar for det og at han er commited. Men vi får håpe at alt order seg Jon. Bare be gutter, be.

Cherry

Egentlig, med de spillerne vi kan velge i - så mener jeg dette er riktig.  Gi de ut sesongen på og vise at de duger, og gjerne med en opsjon på noe mer - slik som i Flos`s tilfelle. Mange sirkushester som kan bite på dette her, hvis de ennå har lyst, troen på seg selv -og ser havresekken bak hjørnet!
Vi/Klubben har ikke mange alternativ hverken med spillere, eller og dele ut lønninger - så igjen, jeg syns dette er "fairplay"!
Det ER penger i byen Leeds, men jeg skjønner også firmaer/sponsorer som "sitter på gjerdet" for og se hva som skjer ut sesongen......

Vi holder oss. Trenger 8-9 seire på 18 kamper & litt flax.

Eriksen55

noe av det jeg prøvde å referere til..man kan ikke handle inn spillere på langtidskontrakter med høy lønn, rykker vi ned da så er vi tilbkake der vi var før bates tok over. sportslig sett har det gått nedover, økonomi pilen begynner å peke oppover i stedet for rett ned. stein for stein. rykker vi ikke ned så er jeg 100% sikker på at leeds for et bra lag neste år, dette året er et år vi bare må satse på at holder, eller så må klubben bruke 3-5 år på å bygge seg opp igjen. skjønner bates godt. til det med supp og media, han er opptatt av at alle skal dra i samme retning, til fordel leeds. sier ikke at det er rett, han bør være ydmyk å rette opp forholdet til fansen. men at lokal pressen som skal være støttende til leeds er ute kan jeg skjønne. riksdekkende presse kan slakte, men i den situasjonen leeds er nå bør dem støtte,skrive noe bra og hjelpe folk til å komme på kamper kontra skremme dem vekk