Nå truer Bates med å dra!!!!

Started by Leeeeeeeeeeeeds, January 23, 2007, 14:25:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Marius Høeg

Hvis du leser stykket ser du at han ikke truer med å gå. Men sier det har vært fristende med enkelte fans som ønsker hen en viss plass.

Men han sier også at han blir Leedseier og skal fullføre sitt "oppdrag", hva nå det er....

Ellers kan jeg skjønne at det må være utrolig irriterende å bruke så mye penger på etterlønninger til spillere som Robbie "Fomler" og "Psyko Mills"

Uansett, Bates må bruke penger hvis han har dem nå, ellers går vi rett ned! Etter kampen på lørdag er det tydelig at dette laget ikke duger!!!!

Kato

Dennis Wise blir sittende i en stol som er altfor stor for han så lenge Bates styrer denne klubben.

Så det aller aller beste hadde vært at begge tok hatten sin og forlot. Null tro på at Bates vil noe som helst med Leeds. Han har 8 dager på å motbevise det.

Bye

At Bates sutrer var vel ikke helt overraskende..han har jo meldt sin misnøye med supportere som bryr seg om klubben før..men, jeg sier som kato i denne saken, han har 8 dager på å vise litt goodwill..for noe må skje!
Trønder i Bergen!

Dennis

Tomme trusler!

Tror det finnes andre som kan bidra mer enn Ken Bates gjør! "If I leave, you won't have a club!" Hva er det? Barnslig sandkassementalitet!

- Dennis
Marching on together!

h.b

Er egentlig lei hele vi betaler så og så mye i etterlønninger. Er en måte for Bates å ikke håndtere fansen på ved og fortelle hva som egentlig er ståa. En linje jeg reagerer på i innlegget til Bates er følgende.
the club are paying £1.6m a year to rent Elland Road and their training ground.
jeg trodde at klubben var kjøpt tilbake jeg av dette stråselskapet.Eller er det Bates sin måte å hente mere penger ut av Klubben. Han kan jo bare heve leia og smile hele veien til banken.