SPEKULASJON: Parlour

Started by Tom S, January 26, 2007, 14:58:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Ser at Watford er interessert i Ray Parlour.

Watford's Aidy Boothroyd is ready to sign Ray Parlour from Middlesbrough. (Daily Mirror)

Kunne dette vert noko for oss? Ved å gå til Watford er han vel sikra CCC-spel neste sesong uansett, så det bør ikkje vere noko argument for å ikkje velge Leeds...

Han er vel 34 (det passar jo bra inn...), nokon som veit kva han står for i desse dager?

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Runar

Han er tilbake fra skadet så han er unfit...Trener med Arsenal for øyeblikket....

Ferre

Nei takk, gå heller til Watford. Er ikke spilleren vi trenger akkurat nå!

-WE'LL BE BACK-

HåvardK

Har bestandig hatt sans for Parlour, men med hans skadehistorie er vel dette gambling på høyt nivå. Men nå har vi jo tatt inn Poyet...

Per-Stian

Heller Poyet enn Parlour iallfall. Når eg les "Parlour t Leeds" tenkjer eg umiddelbart på Steve Stone. Hadde forhåpningar om at han ville lyfte oss, men i staden fekk vi nok ein sjukehuspasient[V]

MrK

He's a londoner - tipper han vil være i hovedstaden!

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Leeeeeeeeeeeeds

Jeg forstår at vi spekulerer og spekulerer i en vanskelig tid, men dette er jo ikke en "nyhet med hold i".?
Eller er det noen linker til dette?
Ray Parlour kommer aldri til Leeds!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Per-Stian

quote:
Originally posted by Leedsvik

Jeg forstår at vi spekulerer og spekulerer i en vanskelig tid, men dette er jo ikke en "nyhet med hold i".?
Eller er det noen linker til dette?
Ray Parlour kommer aldri til Leeds!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com

Les overskrifta og førsteinnlegget på tråden ein gong til, så vil du kanskje forstå at dette berre e spekulativt og absolutt ikkje eit "rykte" me noko forankring i røynda[8D]