Skrevet av Emne: Lidt positiv omtale...  (Lest 900 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TLA

Lidt positiv omtale...
« på: Februar 06, 2007, 02:40:32 »
Ankergren: Højere niveau end SAS Ligaen

Casper Ankergren så til fra bænken kampen igennem, da Leeds tabte 2-1 til Norwich. Han er ikke i tvivl om, at niveauet i The Championship er højere end i SAS Ligaen.

Lige inden transfervinduet smækkede i, nåede Brøndbys reservemålmand Casper Ankregren at skifte til engelske Leeds på en lejeaftale. Den danske landsholdsmålmand har nu frem til sommer til at overbevise ledelsen i Leeds om, at han er værd at satse på permanent.

Lørdag oplevede Ankergren så for første gang The Championship på tætteste hold, da han var på bænken under Leeds’ kamp mod Norwich. En kamp Ankergrens klub tabte 2-1, men trods nederlaget var oplevelsen stor for den danske målmand:

- Kampen var på et overraskende højt niveau. Og med omkring 26.000 tilskuere på stadion, var der en fantastisk stemning, jeg har aldrig oplevet noget lignende. Niveauet oplevede jeg som værende klart bedre end i SAS Ligaen, siger Ankergren til bold.dk.

Den rutinerede skotske målmand Neil Sullivan var på mål i kampen for Leeds, men Ankergren har ambitioner om at fravriste ham den plads:

- Jeg vil selvfølgelig gøre alt for at komme til at spille. Hele tiden kæmpe og gøre mit bedste til træning, så må vi se hvor langt det rækker. Men først og fremmest handler det om, at Leeds skal overleve, slår Ankergren fast.

Efter en hektisk uge, hvor Ankergren først tirsdag kom hjem med ligalandsholdet, har han kun nået at træne en enkelt gang med sine nye holdkammerater. Her oplevede han dog klubben fra sin bedste side:

- Jeg har fået et positivt indtryk af trænerne, de har styr på tingene og er meget velforberedte. Vi er også så heldige at have fantastiske træningsfaciliteter, som det ellers ikke ligefrem er sædvanen i England, konstaterer Ankergren.

Den tidligere Brøndby-spiller, der frem til sommer er i Leeds på en lejeaftale, har de to tidligere Chelsea-stjerner Dennis Wise og Gustavo Poyet som træner
 

Leeds04

Re: Lidt positiv omtale...
« Svar #1 på: Februar 06, 2007, 02:49:03 »
Takk!
Det varmet litt....
Regner med at Ankergren tar plassen i neste kamp!

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Oggy

Re: Lidt positiv omtale...
« Svar #2 på: Februar 06, 2007, 03:20:47 »
Ja, nå har vi altså snart 4 friske keepere -
får håpe noen av de er jævlig gode til å
spille ute [:D]
Oggy

Tom S

Re: Lidt positiv omtale...
« Svar #3 på: Februar 06, 2007, 13:28:39 »
Virker som ein positiv gutt!

Håper han kan vise seg dyktig nok til å vokte buret vårt i mange år framover.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!