Skrevet av Emne: Wise's "tillitserklæring" til Kandol  (Lest 2490 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« på: Februar 12, 2007, 22:01:37 »
Sakset fra Teamtalk:

Wise calls for Kandol support

Dennis Wise has urged impatient Leeds fans to get off Tresor Kandol's back and give the striker some support.


Kandol, 25, signed on a permanent basis after initially arriving at Elland Road on loan from League Two side Barnet in November, but has managed just one goal for the Championship strugglers.

"I know the punters have been getting on Tres' back a bit, but he tries," said Wise. "He's a young man who's come from League Two and he's learning."

"You have to remember I've had Tore Andre Flo, Richard Cresswell and David Healy out, so unfortunately I've had to push him in.
"Give him a chance, he's only a young man. He's willing to work and he's trying, doing a little bit extra after training, so give the boy a chance.

"I know we've got some other strikers and Tres knows if they were fit he probably wouldn't be playing. But he's all we've got and we have to go with it and the fans have to go with him as well and get behind him as much as possible."

Ikke rare tillitserklæringen vil jeg si..[:I]

auren


Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« Svar #1 på: Februar 12, 2007, 23:41:46 »
Det er jo ikke det han sier at det er en slags tillits erklæring. Han sier at vi må stå bak spilleren, da han ikke har noe annet valg enn å spille han. Jeg synes ikke Kandol har noe på førstelaget å gjøre ,men må vi ha folk på topp? Svaret er ja. Når "gutta" kommer tilbake fra skade så ryker han ut

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

stian

Re: Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« Svar #2 på: Februar 13, 2007, 01:39:39 »

Det var en blanding av latter og mishagsytringer på tribunen hver gang Kandol fikk ballen, så det er vel ikke så rart at Wise går ut og prøver å forsvare ham. Det er neppe bra for selvtilliten når 80 år gamle damer står og skriker "You're f**king useless" fra tribunen [B)]

Men hva skal en gjøre? Jeg tror personlig at Kandol (i den formen han er nå) troner øverst på listen over dårligste Leedsspillere gjennom tidene.


quote:
Originally posted by auren

Sakset fra Teamtalk:

Wise calls for Kandol support

Dennis Wise has urged impatient Leeds fans to get off Tresor Kandol's back and give the striker some support.


Kandol, 25, signed on a permanent basis after initially arriving at Elland Road on loan from League Two side Barnet in November, but has managed just one goal for the Championship strugglers.

"I know the punters have been getting on Tres' back a bit, but he tries," said Wise. "He's a young man who's come from League Two and he's learning."

"You have to remember I've had Tore Andre Flo, Richard Cresswell and David Healy out, so unfortunately I've had to push him in.
"Give him a chance, he's only a young man. He's willing to work and he's trying, doing a little bit extra after training, so give the boy a chance.

"I know we've got some other strikers and Tres knows if they were fit he probably wouldn't be playing. But he's all we've got and we have to go with it and the fans have to go with him as well and get behind him as much as possible."

Ikke rare tillitserklæringen vil jeg si..[:I]

auren


Leeds
Till
I
Die!





'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

RoarG

Re: Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« Svar #3 på: Februar 13, 2007, 01:59:30 »
Kandol er tydeligvis en back-up player som har fått mye spilletid i det siste grunnet skadesituasjonen i laget. Synes at 200K £ var mye for en back-up player, dog.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

samadhi

Re: Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« Svar #4 på: Februar 13, 2007, 02:41:33 »
Wise snakker om at Kandol er en ung mann og har mye å lære. Fyren er jo tross alt 25 år og burde nå være på topp av sin karriere nå. Her hadde det vært mye bedre å satset på Beckford eller en av de unge som Elliot f.eks.

Kandol har så langt vært en uforståelig handling av Wise. Er likevel enig med han i at publikum skal støtte sine egne uansett!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Per-Stian

Re: Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« Svar #5 på: Februar 13, 2007, 03:18:08 »
quote:
Originally posted by samadhi

Wise snakker om at Kandol er en ung mann og har mye å lære. Fyren er jo tross alt 25 år og burde nå være på topp av sin karriere nå. Her hadde det vært mye bedre å satset på Beckford eller en av de unge som Elliot f.eks.

Kandol har så langt vært en uforståelig handling av Wise. Er likevel enig med han i at publikum skal støtte sine egne uansett!

marching on together,
derudaf forever...



Kandol bør absolutt takle forventningspress i ein stor klubb som Leeds, men vi (publikum) må samstundes forsøkje å oppmuntre han til å skåre mål.

mari

Re: Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« Svar #6 på: Februar 13, 2007, 03:27:36 »

Mr Elliot er faktisk skolegutt enda som fylte 16 år for en måned siden. Litt morsomt at grunnen til at han ikke har spilt reservekampene, men har vært med i A-lagsstallen er at han ikke rekker hjem tidsnok fra skolen på hverdager til å kunne spille for reservelaget, mens lørdager går greit ettersom det da er skolefri......

Tror nok at han vil bli matchet meg forsiktig fremover - noe som er fornuftig. Fra helgen av er uansett han Rose og Darville avgårde med England u-17 i en drøy ukes tid
 

RoarG

Re: Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« Svar #7 på: Februar 13, 2007, 16:34:48 »
Absolutt. Han blir ikke bedre av at folk på tribunen lar han høre hvor elendig han spiller. Han er også ganske klar over at han sliter for tiden, og innrømmer at det han aller helst vil er å begynne og score igjen. Må det skje[:D].
quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by samadhi

Wise snakker om at Kandol er en ung mann og har mye å lære. Fyren er jo tross alt 25 år og burde nå være på topp av sin karriere nå. Her hadde det vært mye bedre å satset på Beckford eller en av de unge som Elliot f.eks.

Kandol har så langt vært en uforståelig handling av Wise. Er likevel enig med han i at publikum skal støtte sine egne uansett!

marching on together,
derudaf forever...



Kandol bør absolutt takle forventningspress i ein stor klubb som Leeds, men vi (publikum) må samstundes forsøkje å oppmuntre han til å skåre mål.



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kjelvi

Re: Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« Svar #8 på: Februar 13, 2007, 16:49:43 »

Kandol suger - og bør bort så fort vi får fylt opp stallen med noe bedre.
Gjerne sammen med Heath, Stack, Beckford og Westlake.


http://en.wikipedia.org/wiki/Tr%C3%A9sor_Kandol


NB! Jeg såg han først (?). Thurrock-Oldham 0-1 (Fa-cupens 1. runde) 14. november 2004. Ræva da også..!

rd1

Re: Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« Svar #9 på: Februar 13, 2007, 17:04:28 »
fulgte litt ekstra nøye med Kandol på lørdag. Fullstendig ubrukelig!

Hadde en sjanse, men headet langt utenfor på en opplagt scoringssjanse..

Nå synes jeg ikke det lukter mål av Moore heller da. Heldigvis er Creswell tilbake, han virket langt skarpere en Moore/Kandol tilsammen.

"Who needs Cantona??"
« Siste redigering: Februar 13, 2007, 17:08:16 av rd1 »
"Who needs Cantona??"

kjelvi

Re: Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« Svar #10 på: Februar 13, 2007, 17:16:18 »
quote:
Originally posted by kjelvi


Kandol suger - og bør bort så fort vi får fylt opp stallen med noe bedre.
Gjerne sammen med Heath, Stack, Beckford og Westlake.



Pluss Crainey, Elliott og Foxe.
Hos meg lever også Moore, Blake, Marques, Carole, Gylfi og Frazer "farlig".

Ikke mange igjen gitt......!
« Siste redigering: Februar 13, 2007, 17:17:09 av kjelvi »

stefan

Re: Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« Svar #11 på: Februar 13, 2007, 19:08:39 »
Tror fortsatt at Westlake kommer til å gjøre detgodt i leeds trøyen bare han blir brukt rikig. Men så er da desverre leeds mestere i å få lite ut av spilerne..Frazer,Blae og marques har vel ike vært direkte dårlige de heler kjelvi?

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

ragnar

Re: Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« Svar #12 på: Februar 13, 2007, 19:17:58 »
Det er mange spillere på dagens Leeds lag som ville ha levd farligt om Leeds skulle gå hen å rykke opp. Det er bare til å innse at vi har ikke den beste stallen i CCC, men den skal være god nok til å overleve.

Kandol var helt ubrukelig av det jeg så av han på lørdag. Men mange spisser som spiller sånn når de er ute av form eller ikke har selvtillitt. Det kan jo være noe sånt som spiller inn hos godeste Tresor og. Nå må han ihvertfall bruke tiden godt for han får ikke bedre sjanse enn dette til å overbevise på topp. Med Flo ute mest sannsynlig ute til mars/april, Cresswell/Healy noen uker igjen på å komme helt tilbake, så kommer han ikke til å få bedre sjanser til å gjøre seg bemerket på topp.

Nå syntes jeg personlig at Cresswell var langt bedre den lille halvtimen han spilte enn Kandol var det den timen han spilte. Så Cressy vil bli en fin fin tilvekst på topp etterhvert som han blir bedre og bedre i form.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Svend Anders

Re: Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« Svar #13 på: Februar 13, 2007, 20:19:43 »
Det er utvilsomt et stort hopp å gå fra League 2 til CCC på et øyeblikk. Selv om Kandol kunne ært yngre, betyr det ikke at han ikke kan utvikle seg mer og spille seg i form.

Som Wise sier, han har ikke mange (bedre) alternativer for Tres per i dag, hadde han hatt det ville han ha brukt det.

Og om det skulle være noe tvil synes jeg det er en uting at enkelte "fans" buer på gutten fordi han ikke får det til. Alle vet at han ikke blir det grann bedre av det, snarere tvert imot.

SA

http://www.svendanders.com/

Per-Stian

Re: Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« Svar #14 på: Februar 13, 2007, 20:36:44 »
Kanskje Leedssupportarane faktisk ikkje buar på Kandol? Eg sleit ei stund me å høyre forskjell på "Shooooooooooot", "Buuuuuuuuuuuuh" og "Duuuuuuuuuubes"[:D]

Svend Anders

Re: Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« Svar #15 på: Februar 13, 2007, 20:56:35 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Kanskje Leedssupportarane faktisk ikkje buar på Kandol? Eg sleit ei stund me å høyre forskjell på "Shooooooooooot", "Buuuuuuuuuuuuh" og "Duuuuuuuuuubes"[:D]



Ah!

Godt poeng, PS!

SA

http://www.svendanders.com/

Per-Stian

Re: Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« Svar #16 på: Februar 13, 2007, 21:03:04 »
"Dennis Wise has urged impatient Leeds fans to get off Tresor Kandol's back and give the striker some support." Wise har jo ikkje vore i klubben vår så lenge, så nokon bør fortelje han at han kanskje misforstår. Kandol har moglegens rukke å bli ein kultfigur som Duberry allereie...

lojosang

Re: Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« Svar #17 på: Februar 13, 2007, 21:41:03 »
Diksjonstrening for fanskaren er med andre ord nødvendig.

The rain in spain falls mainly on the plains. [:D]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Henning

Re: Wise's "tillitserklæring" til Kandol
« Svar #18 på: Februar 14, 2007, 22:21:38 »
Har vore paa dei siste kampane, og tru meg. Det er buing. Etterfulgt av andre litt mindre passande gloser.

Henning.