Tippeligaen 2007-08

Started by Per-Stian, February 16, 2007, 19:27:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sydhagen

tror både tromsø og årst hadde godt av at årst skifter klubb.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leeds04

quote:
Originally posted by Lids

Branns ettertraktede kantspiller Erik Huseklepp har blitt enig med Stabæk om en kontrakt som varer ut 2010-sesongen.

Thomas

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

"Why settle for more, when you can settle for less"

Leeds04

quote:
Originally posted by Per-Stian

Kanskje litt tidleg å byrje å gisse på kven som vert utfordrarar til medaljane og kven som hamnar i nedrykksgropa, men likevel; skjør diskusjon!

1. ROSENBORG
2. Lillestrøm
3. Viking
4. Vålerenga
5. Start
6. Lyn
7. Brann
8. Tromsø
9. Fredrikstad
10.Stabæk
11.Strømsgodset
12.Odd
13.Aalesund
14.Sandefjord

Hehehehe.....[:D]

Svend Anders

Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Robert H.

Rolig nå, Svend Anders, rolig nå...[;)]

quote:
Originally posted by Svend Anders

Ser i alle fall ut som Start har full kontroll på spillerne de henter:

http://www.fxt.no/tippeligaen/start/article1228869.ece

http://www.svendanders.com/

Lars E

quote:
Originally posted by Svend Anders

Ser i alle fall ut som Start har full kontroll på spillerne de henter:

http://www.fxt.no/tippeligaen/start/article1228869.ece

http://www.svendanders.com/

Haha![:D]

Forever Leeds

Forever Leeds

lojosang

Virderte å opprette en Gni det inn-tråd, men var det ikke et tippeligalag som røk ut mot FK Haugesund i køppen i går, Thomas?

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Lids

Thomas

Svend Anders

Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Lars E

http://www.nrksport.no/fotball/eliteserien/1.3050536

Regner med at Aabrekk sikrer nedrykket for VIF nå. Hans tid som hovedtrener i FKH var i hvert fall grusom.

Forever Leeds

Forever Leeds

Asbjørn

quote:
Originally posted by Lars E
Hans tid som hovedtrener i FKH var i hvert fall grusom.

Han klarte seg faktisk bra i Brann. Da han overtok for Tennfjord i sin tid.
...han fikk ikke fortsette, though...

I offer'd her my hand   She took me by the arm
I knew that very instant  She meant to do me harm

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Han har jo også et talent som skuespiller, for de som husker en kamp mellom Sognadal og Bodø-Glimt. [:D]
Det fav Glimt, var det ikke?

- Leif Olav

MrK

GAshi starter vel sin karriere i FFK med kjefting så er han vel snart solgt - han er vel fra Kosovo el. noe slikt og der i gården gir vi uttrykk for misnøye!

Aabrekk betyr vel ingenting fra eller til men VIF bør ha nok kvalitet til å stå - er mer bekymret for Aafk som nå burde vært helt i bunnen...........håper Gud ser til oss i misskunn og de ender der de hører hjemme (i bunn) for de som var usikker:-)

"Molde på topp"

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Asbjørn

quote:
Originally posted by MrK
- er mer bekymret for Aafk som nå burde vært helt i bunnen...........håper Gud ser til oss i misskunn og de ender der de hører hjemme (i bunn) for de som var usikker:-)

Jeg har bestrebet meg på & ikke hakke løs på deg her, nå de siste ukene, Ottar [:)]

Er tydeligvis "fare" for at AaFK omsider har stabilisert seg i Tippeligaen - for år fremover.
- neste år får de dog også selskap av MFK tydeligvis.

Kan bli gøy det [:)]

I offer'd her my hand   She took me by the arm
I knew that very instant  She meant to do me harm

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

MrK

Hola!

Kan ikke for det men den måten Aafk startet sesongen på - "fylkets stolthet" my ass så ønsker jeg de der pepperen gror - dette til tross for ett par gode kompiser i klubben - Schiller og kihlen.......men makan til arrogant og historieløs oppføsel går det heldigvis år mellom.

Forøvrig så ser både odd og Aafk ut til å være i siget og noen med motsatt formkurve. Trøsten, min, får være at det er endel kamper igjen ......it aint over until the fat lady sings!

Fylket er ikke stort nok for to tippeligalag over tid, hverken mht. personell eller cash!

Satser på Lyn seier idag!

"Molde på topp"

lojosang

Dit peppern gror? Du ser altså for deg Aalesund nå Sør-Spania og Europacup? Så rørende! [:D]

- Leif Olav

MrK

quote:
Originally posted by lojosang

Dit peppern gror? Du ser altså for deg Aalesund nå Sør-Spania og Europacup? Så rørende! [:D]

noen lag er ikke skapt for Ecup, gjelder både Aafk og f.eks Start m.fl.

"Molde på topp"

Knut-

Molde er et av de grå lagene i Adeccoligaen. Håper og tror på en Moldesprekk. Ham-Kam og Bodø/Glimt skaper mer, skårer mer og rykker opp. Så får kanskje Molde og Aalesund møtes til høsten for å avgjøre hvem som får plass i neste års tippeliga. Ille om man skulle bli belemret med 2 lag fra denne landsdelen.

Medlem 191
medlem 191

MrK

quote:
Originally posted by tyfus

Molde er et av de grå lagene i Adeccoligaen. Håper og tror på en Moldesprekk. Ham-Kam og Bodø/Glimt skaper mer, skårer mer og rykker opp. Så får kanskje Molde og Aalesund møtes til høsten for å avgjøre hvem som får plass i neste års tippeliga. Ille om man skulle bli belemret med 2 lag fra denne landsdelen.

Medlem 191

Artige betraktninger fra utkant Norge - en tabell lyver aldri - live with it.

"Molde på topp"

Lars E

Bertelsen overgang kanselert og Braaten til Bolton.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=199791
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=199708

Forever Leeds

Forever Leeds

Asbjørn

De fleste her inne har vel merket seg navnet Tijan Jaiteh.  Selv om han i fortsettelsen (i år!) sikkert vil komme i skyggen av Andresen/Bakke  på Branns midtbane, har han likevel rukket å gjøre seg bemerket. 18 år og "fast" på sentral midtbane, dét er ikke hverdagskost.

Men, det var det. Før forrige helgs kamp mot Vålerenga kommenterte han hvor overrasket han var over at han spilte fast  på Branns midtbane, foran en "stjerne" som Eirik Bakke.

- Jeg så Eirik Bakke da han spilte for Leeds. At jeg spiller i stedet for ham er litt rart å tenke på.
- Jeg har sett ham mange, mange ganger for Leeds United. Jeg husker godt at han spilte semifinalen i Mesterligaen. Han er god.

Jaiteh kommer fra en fotballgal familie i Gambia. Faren (jeg lette febrilsk etter BA-bildet fra juletider) er en Antony Yeboah-lookalike de luxe.  Og han er ydmyk og realistisk som få. Men ikke på fotballbanen. På sin første Branntrening åpnet han med å grisetakle Erik Huseklepp, slik at han med en gang fikk stifte bekjentskap med Martin Andresens vrede [:)]...
Han spiller på Gambias U20 og U23-landslag. U20-laget kom til sluttspillrundene i sommerens VM (og ble utslått pga Jaitehs utvisning?). Verdt å merke seg at makkeren hans fra Gambias sentrale midtbane, Ebrima Sohna, allerede har bokført 11 kamper for Sandefjord...

They say that patriotism is the last refugee   To which a scoundrel clings
Steal a little and they throw you in jail  Steal a lot and they make you king
There's only one step down from here baby, it's called the land of permanent bliss
What's a sweetheart like you doin' in a dump like this

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

Mighty whites

1. Stabæk
2. Brann
3. Viking
4. Lillestrøm
5. RBK
6. SIF
7. VIF
8. FFK
9. Tromsø
10. Lyn
11. Sandefjord
12. Start
13. Odd
14. Aafk

Forever Leeds!!!
Forever Leeds!!!

Lids

Sitter i singapore, kl er 01:36 og nettsporten funker relativt dårltg her . Fikk med meg såvidt at Stabæk scorte et fantasisk mål, men kan noen oppdatere meg?

Takk!

Lids (932 50001)

Thomas
Thomas

Lids

Fikk med meg 2-0 nå, så da kan dere bare glemme det. Mye annet å finne på her nede...

Thomas
Thomas

ToreLA

Nuvel, det er 1-1, Thomas.... :)

Håper selvsagt på Start her. Kommer til å savne oppgjørene og turen til Kristiansand om de rykker ned.

Per-Stian

Stabæk-Start, 1-1 Slutt.
Ingen stor forestilling, og greit med uavgjort.

Torgeir

Fugla snart på topp...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

Lids

Glimrende med ett poeng i Stabæk. Vi rykker garantert ikke ned, ToreLA.

Thomas
Thomas

h.b

Helt enig Torgeir.
The bird av Alfred Hitchcock er nok en av de beste skrekkfilmer på sin tid og genre. Er nok snart på tide den topper lista over dårlige skrekkfilmer
quote:
Originally posted by Torgeir

Fugla snart på topp...

"We will be back"

Torgeir

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Asbjørn

AaFK har så-og-si fått på plass sitt nye gress [:)]

Førsteinntrykkene:
quote:
Straffe merkene fikser Welle forann vær kamp ja,han skrøt voldsomt av bana i dag.Vi har verdens beste kunstgress sa han,og det var bare en slik bane i norge.Han regna med at spillerane kunne begynne og trene der på mandag,slik at dem fikk ei uke på seg og trene der

quote:
Blir vel ikke så lett for Bergdølmo og sabotere straffene våre heller. Gleder meg til å knuse Godset for andre gang i år!  

quote:
må si meg enig i konklusjonen til welle her ja,) var en tur innom stadion i dag for å ta en kvalitets sjekk av den nye matta  det var en rett nydelig opplevelse  det er lysår med forskjell mellom det gamle og det nye ja,) tykke deile gressstrå, mykere enn den beste svanemadrassen og fargen mer lik en ekte gressbane  tror spillerne blir kanon fornøyde med den ja,)
hadde gjerne sovet på den i natt:. De makrell løkene i kristiansand kan bare ha den elendige gressbana si i fred  

gir den 12 av 10 mulige  )) LIFE IS GOOOD!!!

Yes, to dance beneath the diamond sky with one hand waving free
silhouetted by the sea

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan