Skrevet av Emne: Wise og poyet ,og i!!!!  (Lest 1020 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

Wise og poyet ,og i!!!!
« på: Februar 21, 2007, 15:32:55 »
Jeg er vel det man kan kalle for en utpreget optimist og jeg har ikke klaget mye denne sesongen. Har enda tro på at Leeds kan greie seg ( tro er det eneste som hjelper meg nå), men jeg har et par haker som jeg vil nevne.
Manager Dennis Wise for eksempel: Når vi har det laget som gikk ut på banen igår, tre spisser med kompetanse. Et godt forsvar og en god keeper.
Vi slipper faktisk ikke inn mål lenger. Hvorfor vinner vi ikke?????
Manager Dennis Wise MÃ… ta mye av skylda. Greit nok at spillerne er der for å prestere, men jobben til manageren er å FÃ… DEM TIL Ã… GJØRE DET.!!
Dette gjør ikke Wise/Poyet. Uheldigvis er det ingen mulighet for noen NY manager denne sesongen, det er det for sent til. Men nå må noe gjøres. Jeg skjønner ikke at hjelpeapparatet rundt Leeds ikke sier fra. De må jo se hvor dette går. Vi har et lag (på papiret ) som skal knuse/gruse lagene rundt oss og det skulle ikke være noe problem å komme seg opp fra bunnen. Hva er så problemet? Vel, jeg skjønner det fa.. ikke. Hvorfor greier ikke Wise å motivere gutta til beste innsats? HAN KAN DET IKKE!! Han er ikke noe motivator. Lei inn hjelp til resten av sesongen. En proff motivator. La gutta få tru på seg selv igjen. Kan dette være så jævla vanskelig å forstå?? Tydeligvis så er det det. Håper bare noen får opp øya og reagerer før det er for sent. Prisene på billettene KAN IKKE bli lave nok, om vi må spille i League  one neste sesong.
Gud nå håper jeg sterkt at vi kan VÃ…KNE så vi slipper dette nervekjøret resten av sesongen

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Ferre

Re: Wise og poyet ,og i!!!!
« Svar #1 på: Februar 21, 2007, 15:44:09 »
Tror ikke det er motivasjonen det er noe galt med, men tror det er måten vi spiller på. Skal ikke uttale meg for mye om gårdagens kamp, siden jeg bare hørte den på radioen, men det Leeds mangler er et klart offensivt spillesystem. Derfor skjer mye tilfeldig, derfor får vi ikke utnyttet de offensive kvalitetene vi faktisk har i Healy, Cresswell og ikke minst Blake.

Synes Wise har gjort et god jobb med den defensive organiseringen, vi virker tryggere og slipper inn mindre mål enn det vi gjorde før jul. Det skal Wise ha skryt for. Men han har dessverre ikke klart å finne et fungerende offensiv spillesystem.

På papiret har vi, som du sier, et godt lag - nå må bare Wise klare å utnytte de kvalitetene til vår fordel!

-WE'LL BE BACK-

Masinga

Re: Wise og poyet ,og i!!!!
« Svar #2 på: Februar 21, 2007, 15:47:03 »
Kan det henge sammen med Wise`s uttalelser om at det angivelig skal være en muldvarp i Leedstroppen? Jeg tror ikke vi er helt ferdige med denne saken. Så lenge den ligger og murrer i systemet vil den virke demotiverende på spillerne. Men det er vel å tro på julenissen (evt. Mr. Bates) at Wise kan rydde opp i dette rotet.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

AndyMathie

Re: Wise og poyet ,og i!!!!
« Svar #3 på: Februar 21, 2007, 15:50:25 »
Wise er ubrukelig. For en møkkamann. Helvete jeg er lei av fyren. Driver å gestikullerer til QPR benken i stede for å konsentrere seg om det som skjer på banen.

Vinner mot Crystal Palace og så stiller vi med et mye sterkere lag på banen og bare klarer 0-0. Utrolig skuffa nu.

Må si at jeg begynner å bli skikkelig forelska i Johnny Howson, hadde alle Leeds spillerne hans innsats så hadde vi banket de fleste og berget plassen med god margin.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Papi

Re: Wise og poyet ,og i!!!!
« Svar #4 på: Februar 21, 2007, 15:55:50 »
Kva for hjelpeapperat? For meg virker det som Leeds er ribbet til skinnet når det gjeld "fag personell" rundt laget.

Så lenge Ken Bates sitter ved roret sitter også Dennis Wise/Gus Poyet.
Bates sparker nok alldri sin lille venn, det har han verken lov til eller økonomi til.

DET SOM MÃ… SKJE,  er at nokon kjøper klubben, og tupper hele "bøtteballetten" på hue og rævva ut av klubben. Dette gjeld heile den adminastrive staben til klubben.
Etter mange månader med optimisme og håp, innser eg er herved at dette er dei einaste riktige for klubben i mitt hjarta.


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

RoarG

Re: Wise og poyet ,og i!!!!
« Svar #5 på: Februar 21, 2007, 16:11:36 »
Tror nok ikke det er motivasjonen det skorter på,nei. Synes heller at det skorter mer på det taktiske. I hele 2. omgang lå QPR og forsvarte egen boks. Hva gjorde Wise da? Ved Blakes bytte kom Johnson inn. Uforståelig. Han er rask og har teknikk. En typisk kontringsspiller Leeds kan bruke i kamper vi er underlegne i banespill (mot Birmingham?). Her burde han ha brukt Moore i stedet. Ved Sa's bytte etter 77 minutter gjør Wise noe enda merkeligere: han bytter inn Foxe! Hvorfor skal vi spille med 4 mann bak, når motstanderne bare lemper ballen oppover? Nei her kunne Wise valgt to ting:
 1) Opprettholdt innbyttet av Foxe, lagt om til 3 mann bak og kjørt enten Foxe eller Heath opp som spiss (siden vi allikevel skulle lempe langt).
2) Byttet inn Moore og langt om til tre mann bak.
Slik byttene ble utført ble det ikke noe annet enn en mann inn for en annen i samme posisjon, ikke noen ny taktisk vri. Det spørs om ikke Leeds må begynne å spille med større risiko i kampene fremover, siden vi blir nødt til å vinne. Det kan medføre noen stygge tap, men gårsdagens baktunghet med midtbanespillere som lå altfor dypt og ikke støttet spissene kan ikke fortsette. En baktung midtbane medfører også en baktung forsvarsrekke. Vet det er risikabelt å hevde at også de må stå høyere, men vi kan ikke fortsette å spille et tilfeldig angrepsspill.
Det var bare tilfeldigheter mot QPR som gjorde at vi ikke vant. Tenker da spesielt på Douglas' suser i stanga etter 63 minutter. Hadde den gått inn hadde vi antagelig vunnet kampen, siden QPR hadde måttet legge om spillet sitt, med de kontringsmulighetene Leeds da ville ha fått utover i kampen. Da hadde nok tilbakemeldingene her på forumet vært av en litt annen karakter også[:D].


Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020