Skrevet av Emne: Willy Railo?  (Lest 2046 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Willy Railo?
« på: Februar 21, 2007, 17:06:30 »
Etter QPR i går, der igjen Wise blir hengt ut som en dårlig taktiker (TeamTalk) etter og ha tatt ut vår mest kreative spiller i kampen, Blake - så "lakker det og lir" med poengmuligheter.
Mars måned - med Luton, Leicester & Southend som motstandere blir DEN måneden dette avgjøres....tror jeg. Liker ikke dette.

Som topic`n indikerer.....coaching, mental styrke i troppen....lurer på om de har prøvd dette ennå- alle ting MÃ… jo gjøres for og få denne troppen med spillere til og prestere igjen!!
Finnes vel i England også......ett par kjente personer som er god på slikt.  Vi har Grubben, Railo, Aamodt m.fl her i landet - tror dette hadde vært meget viktig for enkelte hoder der det koker mest om dagen....kanskje Wise burde ha en også. Kun ett tips.
 

RoarG

Re: Willy Railo?
« Svar #1 på: Februar 21, 2007, 17:24:43 »
Reagerte også på at Blake ble byttet ut. Det kan jo skyldes at han var blitt sliten, siden han hadde jobbet iherdig hele tiden.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Re: Willy Railo?
« Svar #2 på: Februar 21, 2007, 18:47:26 »
Hva med å hente inn en eller annen som har et snev av peiling på fotball?
 

Jon R

Re: Willy Railo?
« Svar #3 på: Februar 22, 2007, 03:45:52 »
Blake hadde vel vært helt "ute" av kampen det siste kvarteret før han ble byttet ut. Et helt greit bytte fra min vinkel på Sportspuben. Satt og håpet på løpsmaskinen Moore, i en fase der det offensive spillet hadde gått fullstendig i stå og både Cresswell og Blake virket helt kjørt. Denne Jamal Johnson hadde heller lite å by på.

Jon R.
Jon R.

Oggy

Re: Willy Railo?
« Svar #4 på: Februar 22, 2007, 05:31:49 »
Helt enig med deg, Kato.
Leeds trenger vel ikke noen psykolog, gi oss for pokker
heller en manager som har peiling [:0]

Totalt uenig med deg, Jon her.
Blake burde aldri vært tatt av banen, mener
Chressy var den som skulle vært byttet ut.
« Siste redigering: Februar 22, 2007, 05:32:24 av Oggy »
Oggy

Trygve

  • Gjest
Re: Willy Railo?
« Svar #5 på: Februar 22, 2007, 13:59:31 »
Det var ingen god fotball kamp. Men kan vel ikke forvente det av to lag som prøver og ungå nedrykk. Men vi burde forvente litt mer på hjemme bane, og med nesten 30`på tribunen.
Det virket planløst, og qpr sitt forsvar hadde ikke de helt store problemene.
Wise virker ikke som rette mannen til og få oss ut av dette,men kamaraten til Bates sitter vel trygt ?
Etter seieren mot CP trodde jeg at det skulle løsne litt,men nei det var hvist bare en engangs happening. Er bekymret nå.

RoarG

Re: Willy Railo?
« Svar #6 på: Februar 22, 2007, 14:48:41 »
Syntes Blake spilte bra, men Moore burde ha kommet inn i stedet, da han kriger mer, og slik som staå var da (i det 75. minutt) trengte vi en som kunne krige på topp. Som kampbildet forløp hadde nok Johnson lite å stille opp med.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Willy Railo?
« Svar #7 på: Februar 22, 2007, 15:14:24 »
quote:
Originally posted by Oggy

Helt enig med deg, Kato.
Leeds trenger vel ikke noen psykolog, gi oss for pokker
heller en manager som har peiling [:0]

Totalt uenig med deg, Jon her.
Blake burde aldri vært tatt av banen, mener
Chressy var den som skulle vært byttet ut.

En ny manager? Lettere å vinne i lotto. Vi får greie oss med det vi har resten av sesongen. Så hvorfor ikke en motivator. ALLT som kunne hjelpe skal vi ta med takk. Nå er det snakk om å redde skinnet!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
« Siste redigering: Februar 22, 2007, 15:14:58 av Leedsvik »
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Papi

Re: Willy Railo?
« Svar #8 på: Februar 22, 2007, 16:19:56 »
Nå har eg høyrt det frå "sikre" kilder at ein norsk motivator har vore i klubben rundt juletider.


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Cherry

Re: Willy Railo?
« Svar #9 på: Februar 22, 2007, 18:04:41 »
....han må ha blitt jagd hjem igjen han da[:)]
 

RoarG

Re: Willy Railo?
« Svar #10 på: Februar 22, 2007, 18:47:34 »
Dette her får de ansvarlige i klubben ta seg av. Det er tross alt jobben deres.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020