Skrevet av Emne: TEMA: Elland Road  (Lest 262853 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Annesj

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #510 på: Juni 23, 2017, 15:34:39 »
Simon O'Rourke‏ @simon_orourke  1 t
for 1 time siden
 
So which joker is gonna run down and put a SOLD sign outside the stadium? Somebody probably should. Make it purple too.

 ;D
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #511 på: Juni 23, 2017, 16:56:09 »
Flere sprer rykter på Twitter om at kjøp av ER er gjort og blir offentligjort om kort tid.
Er det noen her som har hørt noe ??
Det hadde vært utrolig deilig ihvertfall. :)
I mine ører høres dette for godt ut til å være sant.... ;)

Jon R

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #512 på: Juni 24, 2017, 01:00:59 »
Konklusjonen er egentlig at 14 mill er makspris for Leeds om det skal lønne seg å kjøpe tilbake ER?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Konklusjonen er vel at prisantydningen er for høy og at  klubben er i posisjon til å prute, noe de helt sikkert kommer til å gjøre. ER er lite verdt uten en fotballklubb som spiller der.
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #513 på: Juni 24, 2017, 09:09:17 »
Hvis prisen på ER er for høy for å kjøpe tilbake, ja da vil nok tiden snart komme hvor eieren ser seg etter tomt og skal bygge nytt

DenHviteYeboah

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #514 på: Juni 24, 2017, 09:41:22 »
Hvis prisen på ER er for høy for å kjøpe tilbake, ja da vil nok tiden snart komme hvor eieren ser seg etter tomt og skal bygge nytt
Ja spørsmålet er vel om Rad bør vurdere å få til en hovedsponsor på en ny stadion. Hvis han har så mange kontakter så er det jo nærliggende å tro at et eller annet globalt selskap kunne tenkt seg å bygget noe nytt. Helt uproblematisk for meg å hete for eksempel "Microsoft Leeds Stadium"  ;D ;D

h.b

  • Gjest
Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #515 på: Juni 24, 2017, 09:49:40 »
Hvis prisen på ER er for høy for å kjøpe tilbake, ja da vil nok tiden snart komme hvor eieren ser seg etter tomt og skal bygge nytt
Ja spørsmålet er vel om Rad bør vurdere å få til en hovedsponsor på en ny stadion. Hvis han har så mange kontakter så er det jo nærliggende å tro at et eller annet globalt selskap kunne tenkt seg å bygget noe nytt. Helt uproblematisk for meg å hete for eksempel "Microsoft Leeds Stadium"  ;D ;D

Der går grensen. Apple Leeds stadium er et mye bedre valg  ;)

Kato

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #516 på: Juni 24, 2017, 10:06:08 »
Konklusjonen er egentlig at 14 mill er makspris for Leeds om det skal lønne seg å kjøpe tilbake ER?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Konklusjonen er vel at prisantydningen er for høy og at  klubben er i posisjon til å prute, noe de helt sikkert kommer til å gjøre. ER er lite verdt uten en fotballklubb som spiller der.
Fikk vel et inntrykl at 14.2 mill er mimimumspris, og 17.2 mill maks. At det ender en plass mellom der. En Chris Wood med.andre ord.
 

Xern

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #517 på: Juni 24, 2017, 10:27:02 »
Hvis prisen på ER er for høy for å kjøpe tilbake, ja da vil nok tiden snart komme hvor eieren ser seg etter tomt og skal bygge nytt
Ja spørsmålet er vel om Rad bør vurdere å få til en hovedsponsor på en ny stadion. Hvis han har så mange kontakter så er det jo nærliggende å tro at et eller annet globalt selskap kunne tenkt seg å bygget noe nytt. Helt uproblematisk for meg å hete for eksempel "Microsoft Leeds Stadium"  ;D ;D

Der går grensen. Apple Leeds stadium er et mye bedre valg  ;)
Ãœber Red Bull Samsung Apple Weber stadium  :) ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

h.b

  • Gjest
Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #518 på: Juni 24, 2017, 10:32:15 »
Konklusjonen er egentlig at 14 mill er makspris for Leeds om det skal lønne seg å kjøpe tilbake ER?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Konklusjonen er vel at prisantydningen er for høy og at  klubben er i posisjon til å prute, noe de helt sikkert kommer til å gjøre. ER er lite verdt uten en fotballklubb som spiller der.
Fikk vel et inntrykl at 14.2 mill er mimimumspris, og 17.2 mill maks. At det ender en plass mellom der. En Chris Wood med.andre ord.

Da kommer kanskje problemet opp. Vil fansen godta et salg av Wood hvis da det finansierer tilbakekjøp av Elland Road.
Men Raddiken vil nok heller tenke. Hva er mest økonomisk Kjøpe tilbake Elland Road , eller bygge nytt et annet sted. For selv om han kjøper tilbake banen, ja da vil en massiv oppussing av Elland Road koste utrolig mye penger. Og er det i det hele tatt verdt det å pusse på en rønne kontra å bygge nytt

Sydhagen

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #519 på: Juni 24, 2017, 10:35:58 »
Konklusjonen er egentlig at 14 mill er makspris for Leeds om det skal lønne seg å kjøpe tilbake ER?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Konklusjonen er vel at prisantydningen er for høy og at  klubben er i posisjon til å prute, noe de helt sikkert kommer til å gjøre. ER er lite verdt uten en fotballklubb som spiller der.
Fikk vel et inntrykl at 14.2 mill er mimimumspris, og 17.2 mill maks. At det ender en plass mellom der. En Chris Wood med.andre ord.

Da kommer kanskje problemet opp. Vil fansen godta et salg av Wood hvis da det finansierer tilbakekjøp av Elland Road.
Men Raddiken vil nok heller tenke. Hva er mest økonomisk Kjøpe tilbake Elland Road , eller bygge nytt et annet sted. For selv om han kjøper tilbake banen, ja da vil en massiv oppussing av Elland Road koste utrolig mye penger. Og er det i det hele tatt verdt det å pusse på en rønne kontra å bygge nytt

Det er nok dette Radrizzani vurderer h.b.
Om jeg har forstått det riktig så ønsker Radrizzani å ha treningsbaner ved siden av stadion. Er dette mulig å få til ved ER?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #520 på: Juni 24, 2017, 10:49:50 »
Konklusjonen er egentlig at 14 mill er makspris for Leeds om det skal lønne seg å kjøpe tilbake ER?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Konklusjonen er vel at prisantydningen er for høy og at  klubben er i posisjon til å prute, noe de helt sikkert kommer til å gjøre. ER er lite verdt uten en fotballklubb som spiller der.
Fikk vel et inntrykl at 14.2 mill er mimimumspris, og 17.2 mill maks. At det ender en plass mellom der. En Chris Wood med.andre ord.

Da kommer kanskje problemet opp. Vil fansen godta et salg av Wood hvis da det finansierer tilbakekjøp av Elland Road.
Men Raddiken vil nok heller tenke. Hva er mest økonomisk Kjøpe tilbake Elland Road , eller bygge nytt et annet sted. For selv om han kjøper tilbake banen, ja da vil en massiv oppussing av Elland Road koste utrolig mye penger. Og er det i det hele tatt verdt det å pusse på en rønne kontra å bygge nytt

Det er nok dette Radrizzani vurderer h.b.
Om jeg har forstått det riktig så ønsker Radrizzani å ha treningsbaner ved siden av stadion. Er dette mulig å få til ved ER?

Ikke ved banen tipper jeg. Men jeg kan tenke meg at det er masse plass her jeg har satt et merke i rødt. Da har man plass til både bane og treningsanlegg evt

Kato

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #521 på: Juni 24, 2017, 10:54:10 »
Ihvertfall viktig å vite at området er lite verdt uten fotball. Selgerne er på et vis avhengige av oss. En ny stadion vil ikke være noen god løsning for de som leier ut til oss.
 

Promotion 2010

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #522 på: Juni 24, 2017, 11:42:09 »
Her er et bilde som sammenligner Manch Citys anlegg med stadion og treningsfasiliteter til høyre.

Elland Road om området rundt, til venstre!

VISST ER DET MULIG!!!


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #523 på: Juni 24, 2017, 12:18:44 »
Her er et bilde som sammenligner Manch Citys anlegg med stadion og treningsfasiliteter til høyre.

Elland Road om området rundt, til venstre!

VISST ER DET MULIG!!!

Problemet er vel at Raddiken må kjøpe ut de firmaene som ligger tett inntil ER. Og det koster nok endel millioner det også

Jon R

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #524 på: Juni 24, 2017, 13:45:53 »
Ihvertfall viktig å vite at området er lite verdt uten fotball. Selgerne er på et vis avhengige av oss. En ny stadion vil ikke være noen god løsning for de som leier ut til oss.
Nettopp. Derfor burde det også være mulig å få forhandlet prisen til under 14 mill. Eierne har jo allerede tjent store penger på anlegget og har forlengst inntjent det de gav i sin tid. Uten leieavtalen med klubben vil inntektsgrunnlaget og verdien på tomten kollapse for Adlergruppen.
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #525 på: Juni 24, 2017, 13:56:35 »
Ihvertfall viktig å vite at området er lite verdt uten fotball. Selgerne er på et vis avhengige av oss. En ny stadion vil ikke være noen god løsning for de som leier ut til oss.
Nettopp. Derfor burde det også være mulig å få forhandlet prisen til under 14 mill. Eierne har jo allerede tjent store penger på anlegget og har forlengst inntjent det de gav i sin tid. Uten leieavtalen med klubben vil inntektsgrunnlaget og verdien på tomten kollapse for Adlergruppen.


Mulig at eierne vil få mere for bare tomta. Så trokke helt at nåværende eier er avhengig av Leeds United hvis de skal selge tomta

Promotion 2010

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #526 på: Juni 24, 2017, 15:25:26 »
Leeds United herover tid kjøpt opp tomtene rundt brakkene mot nord er kjøpt opp og blitt p-plass. 100 års paviljongen er Leeds sin. Nå kjøper Rad opp flere tomter på Peacock siden.

De er i gang.

Neste er nok ER.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #527 på: Juni 24, 2017, 15:54:31 »
Leeds United herover tid kjøpt opp tomtene rundt brakkene mot nord er kjøpt opp og blitt p-plass. 100 års paviljongen er Leeds sin. Nå kjøper Rad opp flere tomter på Peacock siden.

De er i gang.

Neste er nok ER.
Sounds good!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lojosang

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #528 på: Juni 25, 2017, 02:59:38 »
Hvis prisen på ER er for høy for å kjøpe tilbake, ja da vil nok tiden snart komme hvor eieren ser seg etter tomt og skal bygge nytt
Ja spørsmålet er vel om Rad bør vurdere å få til en hovedsponsor på en ny stadion. Hvis han har så mange kontakter så er det jo nærliggende å tro at et eller annet globalt selskap kunne tenkt seg å bygget noe nytt. Helt uproblematisk for meg å hete for eksempel "Microsoft Leeds Stadium"  ;D ;D

Der går grensen. Apple Leeds stadium er et mye bedre valg  ;)
Jeg nekter å følge et lag som spiller I svarte pologensere. Et sted går grensa!

Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk

- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #529 på: Juni 26, 2017, 23:19:00 »
Ser ut til at vi får reklameskilt som er digitale og litt mer fancy neste sesong:


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #530 på: Juni 28, 2017, 15:16:11 »
En på Twitter påstår dette:

East Stand Next season




Phil Hay svarer følgende:

haven't seen any images of the plans but major rebranding is planned.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #531 på: Juni 28, 2017, 18:31:00 »
Ser ut som Radz indirekt sier at ER er tilbake i klubbens hender:)

https://www.facebook.com/LeedsUnited/?hc_ref=PAGES_TIMELINE&fref=nf
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #533 på: Juni 28, 2017, 18:36:28 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-become-owners-of-elland-road-once-again-1-8620963

ELLAND ROAD is back in the hands of Leeds United tonight after club owner Andrea Radrizzani completed a deal to repurchase the stadium from its private landlord. In a development which Leeds described as a “top priority” for their new chairman, Radrizzani has reclaimed the deeds to Elland Road almost 13 years after the ground was sold amid a financial crisis in 2004.

« Siste redigering: Juni 28, 2017, 18:41:52 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #534 på: Juni 28, 2017, 18:39:15 »
 :o :o :o

Jeg begynner å like denne nye eieren....
Marching on together!

Bromancer

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #535 på: Juni 28, 2017, 18:40:12 »
Raddisen leverer!  :D


Budda

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #536 på: Juni 28, 2017, 18:47:33 »
Herlig. Godt levert


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

baste

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #537 på: Juni 28, 2017, 18:54:36 »
Dette viser at vi har en eier som vet hva han vil. Kan vi please tru på bedre tider...


Marching on together <3

Sydhagen

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #538 på: Juni 28, 2017, 18:55:05 »
Fantastiske nyheter!!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: TEMA: Elland Road
« Svar #539 på: Juni 28, 2017, 18:57:10 »
Ã… herre min hatt! *faint*