Skrevet av Emne: Optimist..... nja!!  (Lest 1762 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SOL

Optimist..... nja!!
« på: Februar 24, 2007, 19:36:51 »
Må vel innrømme at jeg ser mørkt på resten av sesongen etter sist kamp mot QPR. Det var en kamp vi burde og skulle vunnet, men med stang ut og lite plan over angrepsspillet(nok en gang) er jeg redd dette bærer ned i League 1. Jeg slutter ikke å tro/håpe før det er praktisk umulig, men det ser jævla mørkt ut. Vi sliter med Heath som rett og slett er for dårlig. Vi har Nicholls på midtbanen som springer rundt som en hodeløs kylling. Vi skulle så gjerne hatt en skikelig ballfordeler der på midten. Mars blir nok måneden som avgjør vår skjebne videre. La oss sammen be.......!!! Rykker vi ned og det er nok dessverre svært sannsynlig håper jeg vi kan stille med følgende lag neste sesong:

Ankergren, Richardson, Parker, Douglas, Rui, Ny mann, Carole,Beckford, Cresswell, Howson, Rose. Ut går nok Healy, Lewis, Blake og muligens også Cresswell. Og hva med "Bocca" spiller han på midtbanen, er det flere unge som må med?

Likevel, la oss for all del satse på at vi klarer oss, men det er liksom ingenting som gjør at jeg føler noen optimisme, heller ikke at Wise prøver å si at dette går bra.. Wise - ut me'n eller ??
 

raggen

Re: Optimist..... nja!!
« Svar #1 på: Februar 25, 2007, 00:09:55 »
the show must go on.. but without leeds united... we are going down. desverre!!!!!!

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Oggy

Re: Optimist..... nja!!
« Svar #2 på: Februar 25, 2007, 00:15:23 »
Ser stygt ut nå, de andre lagene plukker poeng mot
hvem som helst [V]

Vi synker lenger og lenger ned i gjørma [}:)]
Snart bare minnene igjen om vårt kjære Leeds United.

La oss få dette overstådt, og komme sterkt igjen,
UTEN Ken Bates.
Oggy

clarke

Re: Optimist..... nja!!
« Svar #3 på: Februar 25, 2007, 00:29:13 »
Optimist...ja [:I]
Jeg tror vi vi vinner en kamp eller to mer enn Southend og et par av de andre i bånn klarer [:o)]. Da berger vi plassen. På tide med noen scoringer igjen, nå! Nekter å gi opp før teorien sier nedrykk [:(!]

SuperLeeds
SuperLeeds

Bye

Re: Optimist..... nja!!
« Svar #4 på: Februar 25, 2007, 00:32:06 »
Ifølge Skysports er det 3 poeng opp til trygg plass..det er jo ingenting! Dette kan vi klare,om vi vil! Heia Leeds!
Trønder i Bergen!

GeirO

Re: Optimist..... nja!!
« Svar #5 på: Februar 25, 2007, 02:29:43 »
Enig. Dette greier vi, bare vi begynner å....

















SCORE MÃ…L !!





MOT

Eriksen55

Re: Optimist..... nja!!
« Svar #6 på: Februar 25, 2007, 05:40:30 »
Jeg er ingen optimist av natur, realist er det jeg er.. Leeds rykker aldri verden ned i år!

Cherry

Re: Optimist..... nja!!
« Svar #7 på: Februar 26, 2007, 20:16:20 »
Er optimist til det ikke er teoretisk mulig og holde seg lenger!
Forferdelig situasjon om dagen.....blir "sjuk" etter 90 minutter hver Lørdag.....ikke gleder, men gruer meg til kamper. Håpløst.

MÃ… jo bare gå stang inn snart. Wise mente at det ikke var katastrofe
og ligge i bunnen for ca 2 mnd siden....ikke før det var 10-12 kamper igjen. Vel, det er det nå....VI MÃ… IKKE RYKKE NED![V]
 

oak-tjome

Re: Optimist..... nja!!
« Svar #8 på: Februar 27, 2007, 04:07:24 »
score mål er en ting, men vi må nå vinne også! Hvis vi ikke vinner kamper blir det ikke poeng og følgen er NEDRYKK! VI MÃ… VINNE FOTBALLKAMPER DERE!!!!!!
 

Cherry

Re: Optimist..... nja!!
« Svar #9 på: Februar 27, 2007, 17:05:06 »
Håper på godfølelsen i kveld........la det skje det samme som med Barnsley i går kveld: 0-1!!
 

SOL

Re: Optimist..... nja!!
« Svar #10 på: Februar 27, 2007, 20:41:01 »
Så hvis Luton vinner og vi taper er vi lengre nede i hengemyra.... "detta går bra aldri i væla'"