Skrevet av Emne: Jeg vil vite hva som har skjedd!  (Lest 3834 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pettern

Jeg vil vite hva som har skjedd!
« på: Februar 25, 2007, 00:34:52 »
Hva i helvete har skjedd mellom april 2006 og nå???Hvordan er det mulig?Fra playoff til 1. div standard.
Tenk litt tilbake:
Etter nedrykket hadde ikke Blackwell et eneste pund å handle for.Han skrapte sammen et lag av avdanka middels spellere og vi ble nr. 10 etter første sesong i ccc.Jeg var dritfornøyd med det!Sesongen etter var det blitt handlet litt og nye kom inn.Laget bestod av spillere mange aldri hadde hørt om.Dette førte oss til playoff finale.Så startet denne sesongen ganske dårlig, og Bates gjorde det han hadde tenkt fra dag 1:Ansette sin reservesønn Dennis Wise.Han har brutt en uskreven regel i fotball:ikke ansett din venn som manager.....
Vel nå ser alle hvordan det har blitt:Wise er fortsatt som jeg har sagt fra dag 1-helt feil mann.Til dere på forumet som er så jævlig positive:Hva i helvete har blitt bedre med Wise??????????????????INGENTING!!!!!!!!!!Stikk fingern i jorda!Vær litt kritiske!Og nå kommer ikke Bates til å gjøre noe med Wise.Vi er kommet i en umulig situasjon:har ikke råd til å bytte manager, så Wise vil kjøre dette til helvete, mens Bates teller pund.Alle må vel se nå at dette er helt feil.Det er helt patetisk å høre på enkeltes forklaringer.Nivået har da ikke steget 100 hakk i denne divisjonen iløpet av noen måneder????
Det finnes bare en redning:selg klubben til noen andre som kaster Bates og Wise langt unna Elland Road.
Nå har vi igjen tapt.Hvorfor slipper vi inn mål i så og si hver eneste kamp Mr.Wise????????????
Nei, jeg griner!
Velkommen neste år til storoppgjør i 1. divisjon.....
 

Oggy

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #1 på: Februar 25, 2007, 00:43:56 »
I sommer solgte vi en spiller med navn Rob Hulse -
tror det startet elendigheten denne sesongen [:(!]

Vi har sakte men sikkert gravd oss ned i gjørma,
er vel ikke mange her inne på forumet som har mye
til overs for hverken Bates eller Wise -
men de blir nok uansett ihvertfall ut sesongen [V]
Oggy

Sleivind

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #2 på: Februar 25, 2007, 00:51:31 »
quote:
Originally posted by Oggy

I sommer solgte vi en spiller med navn Rob Hulse -
tror det startet elendigheten denne sesongen [:(!]

Vi har sakte men sikkert gravd oss ned i gjørma,
er vel ikke mange her inne på forumet som har mye
til overs for hverken Bates eller Wise -
men de blir nok uansett ihvertfall ut sesongen [V]



Salget av Hulse var vel ikke det smarteste vi har gjort nei. Det største problemet vårt er jo at vi ikke scorer mål. I tillegg har spillere som var viktige i fjor enten vært skadet eller helt ute av form. Forsvaret vårt totalhavarerte jo i høst, og det er vel ikke før de 3-4 siste kampene vi har fått et forsvar som faktisk fungerer greit. Nå må vi bare håpe at spillere som Healy, Blake, Nicholls (som faktisk scorte en god del mål for Luton) og Cresswell begynner å finne veien til nettmaskene igjen.

marve

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #3 på: Februar 25, 2007, 00:53:28 »
Mener fortsatt at vi har hatt framgang etter at wise og poyet tok over .Vi taper ikke lenger med store siffre .
Og husk vår skade situasjon er rett å slett kritisk ,er vell ikke mange av lage vi kjemper i bunnen med som har en like stor krise med skader .
Vi er mere med i kampene nå en vi har vært tidligere i år ,men med spisser som ikke scorer mål så vill det liksom ikke gå vår veg .
Vi kan ikke gi opp ennå , selv om at i vi taper kampen mot birmigh så er det da ennå ikke for sent .
Sier det nok en gang det var kunn bates som kom da vi trengte en ny eier som mest ,ingen fra leeds eller noen andre steder .Og det er heller ingen som er villig til å kjøpe oss  nå før dritt jobben er gjort og vi er kvitt gjelda og tjener penger igjen .
Wise og poyet gjør det de kan for vårt lag og det hjelper ingen å kvitte seg med de nå ,vi må tenke langsiktig og kontinuitet er nå noe klubben skriker etter .
Uansett om vi ned i leage1 leeds vill altid være mitt lag og vi kommer altid tilbake .
« Siste redigering: Februar 25, 2007, 01:01:23 av marve »
 

Per-Stian

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #4 på: Februar 25, 2007, 00:56:40 »
Vi skulle aldri ha seld Carson, Robbo, Woodgate, Harte, Dacourt, Kewell, Smith, Viduka, Keane, Lennon, Milner, Hulse osv. Nei, orsakane er nok samansette. Eg har opplevd ein samanhengande nedtur sidan playoff-finalen i Cardiff. Nedrykket frå PL var faktisk lettare å akseptere.

Kato

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #5 på: Februar 25, 2007, 01:06:45 »
Pisspreik å skylde på skader. Skader har alle lag, ekstra ille blir det for oss når vi går på gamlehjemmet for å signere spilere.
 

marve

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #6 på: Februar 25, 2007, 01:14:17 »
Sitat
Originally posted by kato

Pisspreik å skylde på skader. Skader har alle lag, ekstra ille blir det for oss når vi går på gamlehjemmet for å signere spilere.
[/quote
Greit nok men å ikke ta det med i våre vurderinger blir vell helt feil ,se på healy og cresswell begge har vært ute lenge og presterer der etter .Og ingen lag har vell så store skade prob som leeds nå har .
Og inntill klubben er kvitt gjelda og tjener penger igjen så må vi nok regne med å hente inn spillere som enten er over the top eller unge spillere som ennå ikke har fått vist sitt fulle potensiale ,begge deler er et sjanse spill .
 

Kato

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #7 på: Februar 25, 2007, 01:25:19 »
Og derfor havner vi i League One.
 

RoarG

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #8 på: Februar 25, 2007, 01:28:20 »
Som jeg har vært inne på ved tidligere anledninger her på forumet har nok salget av Hulse vært hovedårsaken til elendigheten. En del har kanskje blitt litt blendet av fjorårets 5.plass, men sannheten er at vi avsluttet sesongen 2005/06 temmelig middelmådig. At det allikevel ble 5. plass skyldtes nok like mye de andre lagenes prestasjoner. Hvorfor terpe på Hulse?
1). Han scoret mål. 12 stk. i fjor. Viktigere var det at scoringene var avgjørende, de gjorde tap til uavgjorte og uavgjorte til seire.
2). Han er en eminent hodespiller, og hardt arbeidende, og binder dermed opp forsvaret, slik at medspillere får større plass. Leeds har ingen typisk targetman i dag, og må spille et annet type angrepsspill enn å slå opp på en stor, sterk spiss.
3). Salget virket demoraliserende på troppen. Ved å selge Hulse signaliserte Leedsstyret at de ikke hadde seriøse planer om å rykke opp sesongen 2006/07. Som sesongen så langt har vist har Leeds p.t. ingen riktige måltyver lengre, som kan kamuflere til dels dårlig spill med å dukke opp og stjele poeng for oss.

Andre ting enn dette salget som har bidratt er at etablerte nøkkelspillere som Butler og Gregan ikke holdt mål. Dette var Blackwells menn, og han hadde tiltenkt særlig de to spillerne viktige roller i laget, spillemessig såvel som moralsk.
Videre har vi ikke akkurat vært særlig forskånet med skader. Nicholls ble skadd rett etter ankomst, og har tydeligvis ikke blitt den spilleren mangeren har trodd han skulle bli. Cresswell har vært skadet lenge og er ute av kampform. Med stadige skader får man ikke noen særlig stabilitet i spillet. Flo ble skadd etter halvannen kamp. Wise kan neppe lastes for alle skadene.
Man kan godt være kritisk til parhestene Bates/Wise her på forumet, men da får man komme opp med alternativer. Hvem håper man skal eie klubben? Hvem vil man ha som manager? Curbishley ble nevnt en stund i høstes, men han gadd ikke. Nå er han i West Ham, som i skrivende stund slikker sårene etter et ydmykende 0-4 tap for Curbishleys tidligere klubb, Charlton. West Ham rykker ned til CCC - med Curbishley ved roret.
Bates: Leeds økonomiske situasjon var (er?) katastrofal. Det var mange investorer som sa de var interessert i å kjøpe opp Leeds, men det var Bates som gjorde det. Vi kan alltids synse om hvor ufordelaktig dette er her på forumet, men slikt bringer ikke klubben videre. Vi er fans og skal støtte laget, så får styret i klubben ta seg av økonomien. Synes vel Bates/Wise får ufortjent mye kjeft av supporterne. Det er Risdale/O'Leary-regimet som har ansvaret for dagens elendighet. Bates/Wise starter ikke med "blanke ark og nye fargestifter", men er bakbundet av tidligere tiders vanskjøtsel.
Er dog enig i at Bates godt kunne ha vært mer kald i hodet med hvem han ville ha som Blackwells etterfølger. Ansettelsen av Wise er Bates sitt ansvar. Med hva skal han gjøre? Sparke Wise kun 3 mnd. etter ansettelsen? Hvilke rykte tror man Leeds da vil få blant managere? Tror man virkelig at managere står i kø for å være hoggestabbe for fans som ikke kan leve med realitetene? DE HOLDER MED EN KLUBB UTEN ØKONOMISKE MIDLER TIL Ã… DRIVE EN ANSTENDIG CCC-KLUBB.
Så, Wise får ikke sparken nå. Jeg ser ikke noe poeng i å hisse meg opp over Wise. Spillerne derimot, får se til å ta seg sammen, særlig de i fremre rekker. 0 mål på 3 kamper er uhørt.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

marve

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #9 på: Februar 25, 2007, 01:37:20 »
quote:
Originally posted by RoarG

Som jeg har vært inne på ved tidligere anledninger her på forumet har nok salget av Hulse vært hovedårsaken til elendigheten. En del har kanskje blitt litt blendet av fjorårets 5.plass, men sannheten er at vi avsluttet sesongen 2005/06 temmelig middelmådig. At det allikevel ble 5. plass skyldtes nok like mye de andre lagenes prestasjoner. Hvorfor terpe på Hulse?
1). Han scoret mål. 12 stk. i fjor. Viktigere var det at scoringene var avgjørende, de gjorde tap til uavgjorte og uavgjorte til seire.
2). Han er en eminent hodespiller, og hardt arbeidende, og binder dermed opp forsvaret, slik at medspillere får større plass. Leeds har ingen typisk targetman i dag, og må spille et annet type angrepsspill enn å slå opp på en stor, sterk spiss.
3). Salget virket demoraliserende på troppen. Ved å selge Hulse signaliserte Leedsstyret at de ikke hadde seriøse planer om å rykke opp sesongen 2006/07. Som sesongen så langt har vist har Leeds p.t. ingen riktige måltyver lengre, som kan kamuflere til dels dårlig spill med å dukke opp og stjele poeng for oss.

Andre ting enn dette salget som har bidratt er at etablerte nøkkelspillere som Butler og Gregan ikke holdt mål. Dette var Blackwells menn, og han hadde tiltenkt særlig de to spillerne viktige roller i laget, spillemessig såvel som moralsk.
Videre har vi ikke akkurat vært særlig forskånet med skader. Nicholls ble skadd rett etter ankomst, og har tydeligvis ikke blitt den spilleren mangeren har trodd han skulle bli. Cresswell har vært skadet lenge og er ute av kampform. Med stadige skader får man ikke noen særlig stabilitet i spillet. Flo ble skadd etter halvannen kamp. Wise kan neppe lastes for alle skadene.
Man kan godt være kritisk til parhestene Bates/Wise her på forumet, men da får man komme opp med alternativer. Hvem håper man skal eie klubben? Hvem vil man ha som manager? Curbishley ble nevnt en stund i høstes, men han gadd ikke. Nå er han i West Ham, som i skrivende stund slikker sårene etter et ydmykende 0-4 tap for Curbishleys tidligere klubb, Charlton. West Ham rykker ned til CCC - med Curbishley ved roret.
Bates: Leeds økonomiske situasjon var (er?) katastrofal. Det var mange investorer som sa de var interessert i å kjøpe opp Leeds, men det var Bates som gjorde det. Vi kan alltids synse om hvor ufordelaktig dette er her på forumet, men slikt bringer ikke klubben videre. Vi er fans og skal støtte laget, så får styret i klubben ta seg av økonomien. Synes vel Bates/Wise får ufortjent mye kjeft av supporterne. Det er Risdale/O'Leary-regimet som har ansvaret for dagens elendighet. Bates/Wise starter ikke med "blanke ark og nye fargestifter", men er bakbundet av tidligere tiders vanskjøtsel.
Er dog enig i at Bates godt kunne ha vært mer kald i hodet med hvem han ville ha som Blackwells etterfølger. Ansettelsen av Wise er Bates sitt ansvar. Med hva skal han gjøre? Sparke Wise kun 3 mnd. etter ansettelsen? Hvilke rykte tror man Leeds da vil få blant managere? Tror man virkelig at managere står i kø for å være hoggestabbe for fans som ikke kan leve med realitetene? DE HOLDER MED EN KLUBB UTEN ØKONOMISKE MIDLER TIL Ã… DRIVE EN ANSTENDIG CCC-KLUBB.
Så, Wise får ikke sparken nå. Jeg ser ikke noe poeng i å hisse meg opp over Wise. Spillerne derimot, får se til å ta seg sammen, særlig de i fremre rekker. 0 mål på 3 kamper er uhørt.

Change is the constant that cannot be changed.


Enig i det meste ,et knagende godt innlegg ROARG.
 

marve

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #10 på: Februar 25, 2007, 01:40:12 »
quote:
Originally posted by kato

Og derfor havner vi i League One.


NEIDA kato vi kan ikke gi opp ennå ,hva om wise ,poyet ,bates og spillerne sa det samme som deg .
Dette kan vi ennå klare ,vi spiller bedre en vi har gjort på lenge ,og hvem vet hvem wise kan finne på å hente til klubben .[:)]
JEG NEKTER RETT Ã… SLETT Ã… GI OPP HÃ…PET OM VIDERE CCL SPILL NÃ… !!!!!
« Siste redigering: Februar 25, 2007, 01:47:00 av marve »
 

Kato

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #11 på: Februar 25, 2007, 01:43:20 »
Rundt 1. august ble det vel for alvor klart at mye var riv ruskende galt på Elland Road.

3 viktige hendelser i sommer som fikk meg til å fatte at noe var galt:

1. 21. mai - en forferdelig Play-offkamp
2. 26. juli - Rob Hulse selges
3. 1. august - David Livermore selges noen dager etter at han ble kjøpt

I tillegg kommer det nobodys inn i form av Carole og Westlake.
 

Kato

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #12 på: Februar 25, 2007, 01:46:40 »
Gjengen der nede skal selvsagt ikke gi opp. Jeg kommer bare med realitetene. Januar ville bety mye for vår videre eksistens på dette nivået. Og dessverre fikk realistene rett.

Wise er ikke i stand til å hente en eneste spiller som forsterker et bedriftslag.
 

Oggy

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #13 på: Februar 25, 2007, 01:59:53 »
Wise har forsåvidt hentet noe brukbare spillere,
i Casper, Thompson og til en viss grad Flo.

Det som er langt mer alvorlig, ja etter min mening
nærmest fullstendig avgjørende, er at han tydeligvis
ikke har evner til å bidra til å skape et kreativt angrepsspill.

Se på hva Tom Nordli fikk til på sine få kamper i Viking.
Uten noen form for kantspill, rykker vi ned - sann mine ord.
Dette må prioriteres fort som f..
Oggy

RoarG

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #14 på: Februar 25, 2007, 02:02:20 »
Var ikke Carole og Westlake Blackwell-signinger?
quote:
Originally posted by kato

Rundt 1. august ble det vel for alvor klart at mye var riv ruskende galt på Elland Road.

3 viktige hendelser i sommer som fikk meg til å fatte at noe var galt:

1. 21. mai - en forferdelig Play-offkamp
2. 26. juli - Rob Hulse selges
3. 1. august - David Livermore selges noen dager etter at han ble kjøpt

I tillegg kommer det nobodys inn i form av Carole og Westlake.



Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

marve

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #15 på: Februar 25, 2007, 02:04:56 »
quote:
Originally posted by Oggy

Wise har forsåvidt hentet noe brukbare spillere,
i Casper, Thompson og til en viss grad Flo.

Det som er langt mer alvorlig, ja etter min mening
nærmest fullstendig avgjørende, er at han tydeligvis
ikke har evner til å bidra til å skape et kreativt angrepsspill.

Se på hva Tom Nordli fikk til på sine få kamper i Viking.
Uten noen form for kantspill, rykker vi ned - sann mine ord.
Dette må prioriteres fort som f..



Sant nok men nå var det vell forsvaret som trengte nødhjelp når wise og poyet tok over .Forsvarsspillet har jo blitt bedre .
Ser også positivt på det at poyet nevner at manglen på kreativitet nå er et problem ,hadde vært skikkelig ille om ikke wise og poyet hadde sett det samme som oss .
« Siste redigering: Februar 25, 2007, 02:07:20 av marve »
 

Oggy

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #16 på: Februar 25, 2007, 02:07:35 »
Dette har ikke bare med kreativitet å gjøre.
Vel så mye har det med hvordan Wise komponerer midtbanen sin.
Første bud er å ha spillere på siden som er i stand til å bekle
kantrollen, og få til innlegg.

La oss begynne med det da.
Oggy

marve

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #17 på: Februar 25, 2007, 02:11:04 »
quote:
Originally posted by Oggy

Dette har ikke bare med kreativitet å gjøre.
Vel så mye har det med hvordan Wise komponerer midtbanen sin.
Første bud er å ha spillere på siden som er i stand til å bekle
kantrollen, og få til innlegg.

La oss begynne med det da.


I dag fikk carole endlig prøvd seg uten å lykkes .
Med alle skadene vi i dag har i laget så har vi vell ikke så veldig mange å  ta av når det gjelder kant spillere .
Hvem ville du brukt der da oggy.
 

Dennis

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #18 på: Februar 25, 2007, 02:21:00 »
Hulse-salget var en tabbe, det har jo klart vist seg, men det blir feil å bare skylde på det. Tror nok grunnen henger høyere oppe, med det mener jeg, hos Ken Bates. Han lovet at Blackie skulle få penger til nye spellere dersom han solgte Hulse, det fikk han ikke. Han formodet også at deler av Kilgallon pengene ville gå til nye spellere, noe de heller ikke har gjort. (Nei, Tresor Kandol er ingen fotballspeller.) Det signaliserer til både manager, spillere og fans at klubben (Bates) ikke vil ofre noe som helst for at klubben skal kunne bli bedre! Vi har ikke tatt noen steg fram, men flere tilbake.

Ken Bates - hva enn grunn han har til å ikke bruke et pund på klubben - er grunnen til at vi mest sannsynlig rykker ned! Og hvorfor skal det bli bedre i framtiden? Hvis (når) vi rykker ned, forsvinner mange av våre såkalte good-for-nothing-stjernespillere og mer dævvkjøtt vil komme inn. Dere som tror at Bates vil investere, som han har sagt, da lønningene til spillere han ikke ønsker går ut, tro om igjen! Beviser på at det ikke skjer har vi sett så mange ganger før!

Få den mannen ut av min klubb!

- Dennis
Marching on together!

Oggy

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #19 på: Februar 25, 2007, 02:21:36 »
Har jo ikke sett kampen i dag, men den totale mangelen på å komme til sidene,
og slå innlegg som vi hadde mot QPR, skremte nesten vannet av meg.

Som jeg har nevnt før, kunne jeg tenkt meg å sett Lewis høyere opp i banen.
Gjerne som venstre midtbanespiller i 4-4-2.
Er klar over at dette kan medføre at vi blir svakere defensivt, Crainey
er vel ikke den man satser alle pengene sine på...

Carole har jeg sett for lite til å uttale meg noe særlig om.
Healy er, som før nevnt fra meg, i stand til å slå innlegg fra
begge sidene - og bør prøves som høyre ving.
Syns ihvertfall dette må vurderes når Flo er tilbake.


Oggy

Kato

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #20 på: Februar 25, 2007, 02:24:31 »
Synger med i alt du sier, Mr Kaizer. Vår kjære klubb vil ikke ta et eneste steg fremover så lenge Bates (Og dermed også Wise) er i denne klubben. Januar viste det med all tydelighet.
 

marve

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #21 på: Februar 25, 2007, 02:31:41 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Hulse-salget var en tabbe, det har jo klart vist seg, men det blir feil å bare skylde på det. Tror nok grunnen henger høyere oppe, med det mener jeg, hos Ken Bates. Han lovet at Blackie skulle få penger til nye spellere dersom han solgte Hulse, det fikk han ikke. Han formodet også at deler av Kilgallon pengene ville gå til nye spellere, noe de heller ikke har gjort. (Nei, Tresor Kandol er ingen fotballspeller.) Det signaliserer til både manager, spillere og fans at klubben (Bates) ikke vil ofre noe som helst for at klubben skal kunne bli bedre! Vi har ikke tatt noen steg fram, men flere tilbake.

Ken Bates - hva enn grunn han har til å ikke bruke et pund på klubben - er grunnen til at vi mest sannsynlig rykker ned! Og hvorfor skal det bli bedre i framtiden? Hvis (når) vi rykker ned, forsvinner mange av våre såkalte good-for-nothing-stjernespillere og mer dævvkjøtt vil komme inn. Dere som tror at Bates vil investere, som han har sagt, da lønningene til spillere han ikke ønsker går ut, tro om igjen! Beviser på at det ikke skjer har vi sett så mange ganger før!

Få den mannen ut av min klubb!

- Dennis


Vet ikke jeg men er det ikke litt drøyt å kalle 10m p (ca 100 milioner nkr) for ikke noe ,vi er ikke chelski vi har ingen eier med så mye peng .
Faktum er at vi har vært på kokursensrand og vi må gjøre opp for gamel morro NÃ….
Synes bates er inne på noe riktig jeg når han ser på mulighetene for å kunne utvikle område rundt elland road .Der ligger det store muligheter for leedsu til å tjene store penger .
Vi ønsker alle at bates skal bla opp millioner av egen lomme til nye spillere ,men selv så klager vi over hvor dyrt det er å gå på kamp .
NEI SPØRR IKKE HVA DIN FOTBALLKLUBB KAN GJØRE FOR DEG ,SPØR HELLER HVA DU KAN GJØRE FOR DEN .hehehehehehehe[:D][:D]









 

jarle

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #22 på: Februar 25, 2007, 02:32:59 »
Det har vært en sammenhengende nedtur etter PLAY OFF...

Når man blir nummer 5 året før og har ambisjoner om opprykk året etter må laget styrkes.

Analysen burde vært følgende:
Behold det vi har av kvalitet, bytt ut de gamle som har gjort sitt.
Ergo burde Sully, Gregan, Butler, Crainey vært ute av døra i sommer.

I tillegg er det jo rene galskap å selge toppscorer Hulse uten å finne en erstatter av samme klasse.
Beckford og Kandole er en joke i forhold.

I tillegg forsvant hele midtbanen vår. Bakke, Douglas og (det står stille...) en Man U spiller (navn?)... (Douglas kom tilbake igjen.)
Pluss på skader på Creswell og Nicholls så var vi down the the bare bones.
Healy og Derry totalt ute av form, en Blake uten tillitt i starten av sessongen???

Vi følger opp i transfervinduet med å selge Killa???
Kjøpe/leie inn middelmådigheter og noe kvalitet, Casper, Thommo, Sa og Flo (bra tilganger)

Vi har ikke hatt noen førstekeeper denne sessongen, pre seasson var en joke... (neste år taper vi vel for norske 5 div lag i sessongoppkjøringen)


Vel kort sagt: KAOS KAOS KAOS!!! Det er nesten ikke til å tro det som har skjedd...
Salg av våre beste spillere, vi beholder dritten.
Vi skulle kastet ut overvekta og beholdt klassespillerne

DET ER EGENTLIG VELDIG LETT
 SE HER HVA VI SKULLE GJORT ETTER SISTE SESSONG:

NY KLASSE KEPPER INN
BACK UP: LUND

HØYRE BACKER
KELLY
RICHARDSON

STOPPERE:
KILLA
NY KLASSESTOPPER INN
MARQUES
WATSON

VENSTREBACKER
LEWIS
+ unggutten vi har ute på lån

MIDTBANE:
NICHOLLS (ok kjøp)
BAKKE
DERRY
DOUGLAS (ok)
HOWSON
NY KLASSEMIDTBANESPILLER INN
CAROLE (ok kjøp)


SPISSER
HULSE
CRESWELL
BLAKE
HEALY
BECKFORD

Dette skulle vært laget vårt ved seriestart!!!
I tillegg kunne vi gjort vissse tillegg i transfervinduet i januar.

JEG GARANTER AT VI IKKE HADDE VÆRT I BÅNN AV COKE LIGAEN...

Laget vi skulle hatt start of seasson 2006

ny keeper
kelly - killa - ny stopper - lewis
 bakke - nicholls - ny midtbanespiller
 blake
hulse - healy

alt var der og lå til rette... men alt ble ødelagt...
Vi har forsatt muligheten... men vi trenger tur (det har vi aldri hatt) og litt mer flaks


good luck LEEDS... you have f**ked up big time!!!

GeirO

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #23 på: Februar 25, 2007, 02:33:17 »
Forklaring på hva som har skjedd:

1) Bates er fortsatt her (med null penger å bruke på oss)
2) Wise har kommet (en uskolert svak manager)
3) Endel dårlige transfers
4) En felles mental kollaps
MOT

Eriksen55

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #24 på: Februar 25, 2007, 05:51:42 »
Risdale er en jævla dritt, en møkkamann av de sjeldne. Han brukte og disponerte kontone til Leeds som om det var hans private. Styrte Leeds slik jeg spiller monopol i fylla. Han disponerer pengene like smart som jeg gjør når jeg er totalt sansløs drita på byen, bare at han var hakket verre.  Det er i bunn og grunn forklaringen på hva som har skjedd.




Hvem faen trenger en gullfisk? Vet ikke jeg, men leier mange til en "fin" pris jeg..så ser jeg om den kan brukes til noe! Men alle vaskekonene skal ha en fin firmabil, ja det er faktisk et ultimatum... Heia Skitsdale!!

Ferre

Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #25 på: Februar 25, 2007, 06:32:53 »
Beklager, det er ikke meningen å poste bullshit fra WACCOE her, men synes denne posten var ganske interessant og føler den kanskje kan ha rot i virkeligheten:

"After watching emails posted on this website being shot down i was quite reluctant to share what is the truth behind the future of Leeds United. This is not second hand information or from a source - I am a genuine 100% white who was (until recently) privileged enough to be employed by the Bates corporation. The true fans deserve to know:

1. Dennis Wise has no term on his contract - the agreement is - he will stay while Bates is in charge and then only until we get to premiership - he is not interested in managing Leeds in the prem as he thinks we lack ambition

2. 70% of the playing squad including playing management are out of contract in the summer - this is due to point 3.

3. Peter Wilkinson, has agreed in principal to buy Leeds United. Full stop. The value is dependant upon the division we end up in. Adam Pearson, Hull City Chairman, will become the new chairman with Wilkinson as owner.

Even as an ex-employee I have to say that Bates does want the best for the club however the city lacks any support or financial commitment. At 75 years old he should be applauded. Wilkinson will get us back there but it will take us 3 years.

I've posted this because Leeds United is my heart. I care about the supporters and it will be a long hard road back. but we will be back MARCHING ON TOGETHER."


Ryktet om at Wilkinson kjøper opp klubben har kommet fra flere hold, så kanskje det er noe i det. Er kanskje derfor Bates ikke har brukt penger i transfervinduet? Han vil betale ned gjelden mest mulig for å få en best mulig pris for klubben. Blir som vanlig bare spekulasjoner...


-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: Februar 25, 2007, 06:42:11 av Ferre »

Trygve

  • Gjest
Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #26 på: Februar 25, 2007, 20:21:18 »
kanskje resultatene i fjor var i overkant, det var ikke noe overbevisende de kampene jeg så i fjor.Og i år i overkant andre veien. Leeds burde uansett i år klart og bli ett middtable lag,men noe må være gjort utrolig galt. Og faktisk bare blitt værre etter at Blackwell forsvant............

Mats-

  • Gjest
Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #27 på: Februar 26, 2007, 03:13:21 »
Nei, Wilkinson har vært ute og avkreftet dette for et par dager siden. Han skjønner ikke hvorfor dette ryktet er ute, og sier det er "bolocks".

" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #28 på: Februar 26, 2007, 05:50:56 »
quote:
Originally posted by Mats-

Nei, Wilkinson har vært ute og avkreftet dette for et par dager siden. Han skjønner ikke hvorfor dette ryktet er ute, og sier det er "bolocks".


[:)]

At Wilko (med k denne gang) sier dette doesn't prove a thing. Hva annet kan han si, sant eller ikke sant...



Well Frankie Lee he paniced, he dropped ev'rything and ran
Until he came up to the  spot, where Judas Priest did stand
"What kind of house is this", he said "Where I have come to roam?"
"It's not a house", said Judas Priest "It's not a house... it's a home"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Jeg vil vite hva som har skjedd!
« Svar #29 på: Februar 26, 2007, 06:04:46 »
Petter'n...

Det finnes noen store spørsmål, ala typen "hvorfor er vi her," "finnes Liv der ute i verdensrommet" o.l.

Spørsmålet ditt er omtrent like omfattende...

Trolig er det et hel haug av ting som har dratt i samme retning.

Mika Kojonkoski hadde vel en lignende "task" foran seg da han overtok det norske landslaget.
Han begynte med en lang, lang liste over ting det måtte tas tak i. Utstyr var en av dem (hvem andre hadde tenkt i de baner før...).

Dennis & whoever har jobben i Leeds har en lite misunnelsesvefdig jobb. Mange, i alle fall meg inkludert, mener at spillerstallen er bedre enn hva man får ut av den for tiden...

Ã…h du grøss, tenker sikkert Dennis, om jeg bare hadde hatt dét å tenke på...







Nå gjelder det å tenke positivt, stay together (gjerne Marching On osv...), Chris Kamara (se Kjelvi-post) sa det gangske bra...


Og Jarle, det ER sabla lett å finne ting som ehhh ikke har vært særlig bra i det siste...  KAOSKAOSKAOS er vel ganske beskrivende ja... [V]
Da raset av spillersalg begynte i DOL-tiden trodde jeg nesten ikke det som skjedde, "det verste som kunne skje" skjedde jo hele tiden. Og ikke tok det slutt. Det bare fortsatte og fortsatte...
Vel, vi rykket ned, ble kvitt stadig følere spillere, sportslig snudde det riktige veien, spesielt i fjor...

Og så har det raaaaaaaast videre i år.

Hvor råtten har egentlig den greina vi har sittet på vært????


Og når er vi ferdige med den, og kan bli med på "the ride" på den nye, friske, spirende greina som vi alle VET vil vokse ut. Some day. Some sweet sweet day...




Well Frankie Lee he paniced, he dropped ev'rything and ran
Until he came up to the  spot, where Judas Priest did stand
"What kind of house is this", he said "Where I have come to roam?"
"It's not a house", said Judas Priest "It's not a house... it's a home"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan