Skrevet av Emne: Worst Case Scenario  (Lest 1614 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Papi

Worst Case Scenario
« på: Februar 26, 2007, 19:09:22 »
Nå skal ikkje eg bruke Dykk som er brukere av forumet sin fritid med å skrive kor gale alt mulig er for tida, for det veit me alle, og alle har sine forklaringer på kva som har godt gale.

Det er verda enklaste sak å leggja skulda på trenarar og styreformenn, og sjølvsagt er dette fullt forståelig og ikkje minst lovleg. Styreformann Ken Bates, er mannen som styrer klubben med jernhånd, og ynskjer å spare på kva bidige krone. Ikkje verdas enklaste jobb han tok over. Klubben vart styrt rett i grøfta av, ja la oss kalle han ”amøben” då eg ikkje vil sitere han med navn her. Er for meg nesten ein skjellsord.

Sitatet ”å lage gull av gråstein” er noko som ofte vert nemnt når ein snakker om kvaliteten på trenarar. Denne kvaliteten har Dennis Wise vel bevist at han ikkje har. Han har fått nokolunde skikk på forsvaret, men framover er det ganske begredelig.
Nå har Leeds vore ganske uheldig med skader i tillegg til middelmodige spelarar.

Jonny Howson har gjort debut for klubben, og spelt seg inn i mange hjarte, dette viser at er du god nok er du gammel nok. Tom Elliott har også gjort unna sin debut, så det viser seg at det fortsatt gror blant juniorane våres, og at Wise ikkje er redd for og nytta desse.

Men er det Wise og Bates sin feil at situasjonen er som den er? Både ja og nei.
Bates kunne nok gitt nokre ekstra pund til innkjøp, og Wise kunne garantert gjort nokre betre disposisjoner. Men hadde klubben overlevd ein ny pengegalopp? Det tviler eg på. Hadde ikkje Bates vore så ”gniten” på kronene er eg stygt redd for at klubben hadde vore historie.

Tilslutt tilbake til overskrifta, og kva eg eigentlig ville fomidla, lett og havna på villspor når eg er så engasjert og ivrig.
Det verste som kan skje sportslig er nedrykk til Leauge One, men dog ingen dødsdom for klubben. Til sommaren vil klubben bli kvitt store lønninger som vert ”kasta” ut døra på Elland Road, og kan starte på nytt. Halve laget er utan kontrakt og den møysommelige jobben med å byggja ”Nye Leeds United” kan starte. Behold Ankergren, Marques, Nicholls, Howson, Douglas, Healy, Beckford, Cresswell, Blake, Thompson og purunge Elliott.


Blir det som eg fryktar, men sjølvsagt ikkje håper, rykkjer med ned, men dog like stolt over å vera Leeds Supporter til min hals
Uansett så vil min lidenskap for Leeds United vera like sterk. Hjarta vil banke like hardt kor gong me vinn, eg vil fortsatt verta frustrert når vi taper, vil fortsatt skrive innlegg om ditt og datt her på forumet.




I`d rather walk alone
« Siste redigering: Februar 26, 2007, 19:32:17 av Papi »
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Worst Case Scenario
« Svar #1 på: Februar 26, 2007, 19:22:57 »
Trur IKKE vi rykker ned!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Ferre

Re: Worst Case Scenario
« Svar #2 på: Februar 26, 2007, 19:43:30 »
Det er selvfølgelig ingen dødsdom hvis vi rykker ned til League One, men det vil være et enormt tilbakeskritt i kampen om å komme tilbake til Premier League. Målet er Premier League, det er der klubben vår bør være. Rykker vi ned kommer det til å ta enda flere år til vi er i den øverste divisjonen.

Hvis vi klarer å beholde plassen i år, tror jeg vi kan være med å kjempe om opprykk til PL neste sesong. Forhåpentligvis blir klubben kjøpt opp av denne Wilkinson, og at han er villig til å gi Wise, eller aller helst en ny manager, nok penger til å bygge et lag som er godt nok for opprykk til Premier League. Får vi inn de rette spillerne med de kvalitetene vi mangler i laget (fart, kreativitet), er jeg sikker på at vi kommer til å kjempe i toppen av CCC neste sesong. Derfor håper jeg så inderlig at Wise og spillerne har det som skal til for å redde vår kjære klubb fra nedrykk, men for hver kamp som går uten poeng svinner håpet for meg. Det er på tide å ta tak nå, og at spillerne viser den samme lidenskapen for klubben - slik som supporterne gjør!

-WE'LL BE BACK-
« Siste redigering: Februar 26, 2007, 19:52:12 av Ferre »

Trygve

  • Gjest
Re: Worst Case Scenario
« Svar #3 på: Februar 26, 2007, 20:40:11 »
Tror desverre ikke at alle disse spillerene som blir nevnt over blir om det blir nedrykk.
Det blir vel inn med flere på tampen av karrieren spillere , og ungdommer som må dra lasset.
Men det trenger ikke være noe negativt i det, ungdommen får erfaring sammen med spillere som har vært med en stund. Så får de kjøpe spillere av bedre kvalitet når opprykket er på plass.
I løpet av den tiden skulle vel økonomien være på plass igjen også.

Peter7

Re: Worst Case Scenario
« Svar #4 på: Februar 27, 2007, 00:20:11 »
Hvis Wise & Co greier å snu skuta allerede i løpet av vårsesongen, om vi likevel skulle rykke ned tror jeg ikke det da behøver bety mer enn 1 sesong i League 1 og kanskje heller ikke mer enn 1 sesong etter det i CCC før Leeds er tilbake i PL.

Hvis det drøyer for lenge før resultatene kommer spøker det for direkte opprykk til CCC igjen neste sesong.

Trenden må derfor uansett snus så fort som mulig - da er ikke et nedrykk i år nødvendigvis ensbetydende med verdens undergang.

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Ronald

Re: Worst Case Scenario
« Svar #5 på: Februar 28, 2007, 03:55:29 »
Vi var rimelig langt nede når Howard W. tok over på ER. Den gang var det også snakk om nedrykk. Vi ble redda og resten er historie.
Eg tror ikke Wise er mannen, men dette er ikke et ukjent fenomen for de hel hvite.[:(]

Man tuktes av den man elsker :-)

http://www.myspace.com/ronnythefingal

Papi

Re: Worst Case Scenario
« Svar #6 på: Februar 28, 2007, 15:04:01 »
Ja, så gjekk det ikkje i går heller...

Det er i mars månad det virkelig skjer. Her MÃ… vi ta vertfall 3 sigrar, om ikkje 4 får å halde oss.
Papi er ikkje pesimsitisk, kun realitisk :(


I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

SirOlsen

Re: Worst Case Scenario
« Svar #7 på: Mars 01, 2007, 08:39:47 »
Greit nok å være optimistisk og det der... men tabellens klare tale sier sitt. Og det faktum at vi ikke har vunnet heller på en stund taler jo heller ikke lagets fordel. Og tar de andre nedrykkskandidatene poeng fremover (som vi håper på Leeds skal ta også), så er faktisk nedrykket et faktum. For hver kamp med tap, så forsegler vi bare det uansett hvor optimistiske vi måtte være.. Måtte Gudene forby et nedrykk!..
-SirOlsen-