Skrevet av Emne: KRIG  (Lest 1839 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

KRIG
« på: Februar 27, 2007, 16:52:46 »
Nå må gutta våre KRIGE, KJEMPE, Slåss for å overleve. Ingen vei tilbake!!!!!!!
Det Må tas tak NÃ…. Vi greier dette hvis vi går inn og KNUSER all motstand .
M   O   T

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Jon R

Re: KRIG
« Svar #1 på: Februar 27, 2007, 18:43:33 »
Jeg så Barnsley igår. Synes de viste en lagmoral som langt overgår hva vi viste mot QPR. De løper og mer, vinner fler dueller og andreballer, organiserer seg bedre. Vi er sjanseløse hvis vi spiller med samme lave intensitet som vi gjorde i siste hjemmekamp. Frykter et stortap ikveld mot revanjelystne blåtrøyer, men har et bittelite håp om uavgjort. [B)]

Jon R.
Jon R.

flynn

Re: KRIG
« Svar #2 på: Februar 27, 2007, 18:57:55 »
Jeg så også store deler av kampen. Barnsley spillte som et bunnlag som forstår at de er et bunnlag og tar konsekvensen av det. Med andre ord desperat kjemping om hver ball, duellstyrke, klareringer uten andre ambisjoner enn å klarere osv. De hadde særdeles lite å by på framover, men klarte å utnytte en av de få situasjonene de skapte, og deretter klarte de å holde tett. Tror dette er en oppskrift som bør brukes også av Leeds, og trolig er det kun på den måten vi kan ha noe håp om å få med oss poeng i kveld. Ã… spille ut Birmingham er nok forbeholdt lag av helt andre kalibre enn vårt i øyeblikket.
Så gjenstår det bare å se om Leeds kan ha tilsvarende "flaks" som det Barnsley hadde.

flynn

Trygve

  • Gjest
Re: KRIG
« Svar #3 på: Februar 27, 2007, 19:01:42 »
Barnsley forsvarte seg med 11 mann,og det gjordet de glimrende.
Og når de fikk mål så du på de at troen på at dette skulle gå steg.
men har sett Stoke bedre.
Det viser at det er kriging som må til ,og at det kan bli poeng av sånt.
Birmingham har ikke overbevist i det siste,så der er en mulighet for og hente noe hjem der.

SOL

Re: KRIG
« Svar #4 på: Februar 27, 2007, 20:48:32 »
Barnsley spilte med et veldig kompakt lag og de satset bevisst på kontringer. Det er vel ikke noe Wise hadde klart å fått oss til å gjøre. Hadde trodd klysa Wise skulle gjøre oss mer fandenivoldske, men det har han ikke klart.
 

Cherry

Re: KRIG
« Svar #5 på: Februar 27, 2007, 21:05:19 »
Innstilling, moral, spillesystem & innsats....DA tar vi poeng i kveld.  Bra følelse......underdogs!
 

Cherry

Re: KRIG
« Svar #6 på: Februar 27, 2007, 21:07:45 »
Innstilling, moral, spillesystem & innsats....DA tar vi poeng i kveld.  Bra følelse......underdogs!
 

Masinga

Re: KRIG
« Svar #7 på: Februar 27, 2007, 21:47:00 »
quote:
Originally posted by cherry

Innstilling, moral, spillesystem & innsats....DA tar vi poeng i kveld.  Bra følelse......underdogs!


Joda. Underdogs har vi vært store deler av sesongen og vi har også gått av banen som underdogs for å si det på godt norsk. Saken er at når det forventes et tap, ja så taper Leeds. Det har ikke vært en eneste overraskelse i så måte.

Leeds må nå vise noe annet ellers frykter jeg enda mer League One. Jeg ser for meg en ny hederlig kamp av Leeds der Birmingham får det forbannede målet de trenger mot slutten.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Masinga

Re: KRIG
« Svar #8 på: Februar 27, 2007, 21:49:31 »
Jeg glemte å nevne at det som skiller Leeds fra alle andre lag i divisjonen, er at simpelten alle elsker å vinne over Leeds. Derfor må Leeds krige dobbelt så mye som andre.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Benjamin

Re: KRIG
« Svar #9 på: Februar 27, 2007, 21:59:38 »
quote:
Jeg glemte å nevne at det som skiller Leeds fra alle andre lag i divisjonen, er at simpelten alle elsker å vinne over Leeds. Derfor må Leeds krige dobbelt så mye som andre.



Du har helt ret! folk elsker at se os lide og vinde over os..!! Som jeg har sagt før har vi ikke brug for folk der tænker på om de kan sælge sig selv inden sæsonen er slut.!!!! Vi har brug får folk der vil kæmpe til blodet flyder..!![}:)] og vil kæmpe for klubben og ikke sig selv kun..!! folk som Ankergren og Heath og Howson er folk der kan se sig selv i spejlet for tiden.!! OG f**k om vi ikke spiller godt fodbold, det skal vi heller ikk!! vi skal spille som det bundhold vi er og kæmpe om alle bolde og være pisse skarpe foran kassen..!![B)] kom nu kæmp for æren! Kæmp for klubben! Kæmp for LEEDS!!!! COME ON YOU WHITES!!!!![:0]

ONLY ONE UNITED!!!
« Siste redigering: Februar 27, 2007, 22:00:40 av Benjamin »
ONLY ONE UNITED!!!

Per-Stian

Re: KRIG
« Svar #10 på: Februar 27, 2007, 22:24:24 »
No såg eg ikkje kampane mot Norwich og Palace, men eg fekk inntrykket av at vi hadde kjempa godt. Mot QPR, som eg såg, var vi motlause og lite fantasifulle. Barnsley spelte greit og disiplinert igår, men hadde også rikeleg med flaks. Trur ikkje nivåskilnaden "ned til oss" er så stor som fleire skal ha det til. Det handlar nok også litt om flaks, flyt og fantasi.

Sheridan

Re: KRIG
« Svar #11 på: Februar 27, 2007, 23:09:27 »
Løpet er kjørt.....har mista troa fullstendig.


Leeeeeeeeeeeeds

Re: KRIG
« Svar #12 på: Februar 28, 2007, 00:13:16 »
quote:
Originally posted by Sheridan

Løpet er kjørt.....har mista troa fullstendig.



Sheridan da!!!!![:I]

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

GeirO

Re: KRIG
« Svar #13 på: Februar 28, 2007, 01:58:03 »
quote:
Originally posted by Leedsvik

Nå må gutta våre KRIGE, KJEMPE, Slåss for å overleve. Ingen vei tilbake!!!!!!!
Det Må tas tak NÃ…. Vi greier dette hvis vi går inn og KNUSER all motstand .
M   O   T

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com



Hallo, hallo.

Det er jo akkurat Wise & Co har stått og messet om i garderoben de siste ukene. Hjelper veldig lite.

Ta heller fram finspillet og silkehanskene. Tricksing og klackspark. Skal se målene kommer da. Litt Sheridanfeeeeling, mao.
MOT

Lars E

Re: KRIG
« Svar #14 på: Februar 28, 2007, 15:34:15 »
Enig. Kun kriging hjelper lite. Se på Nicholls og Douglas, springer rundt som to tullinger og sparker ned alt de kommer over. Vi har ikke skåret et mål på fire kamper, og det er det som er vårt hovedproblem.[xx(][:(]

Forever Leeds

« Siste redigering: Februar 28, 2007, 15:49:37 av Lars E »
Forever Leeds