Skrevet av Emne: 33 Poeng å hente. It aint over till the fat lady..  (Lest 1714 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

33 Poeng å hente. It aint over till the fat lady..
« på: Februar 28, 2007, 16:17:46 »
Hva med et par seire nå. Etter Luton kampen er vi 6 poeng rikere. Lettere kamper følger. Greit nok at vi ikke har fått hull på byllen, men jeg frykter ikke. Ikke fortvil mine felles Leeds venner. Vi greier dette.
Jeg er fortsatt overbevist. Selvfølgelig kommer jeg til å støtte laget mitt den gang vi kommer til League 1, men det skjer ikke i år. Når sesongen er over har vi gått gjennom en av de verste perioder i Leeds historie, og tro meg , vi har overlevd!! Hvis laget vårt viser like mye guts fremover i de kommende kamper så går det bra. MÃ…L LIGGER I LUFTEN, er et vanlig utsagn når det går som det har gått. Og de kommer. Allerede til helga tror jeg vi kan forvente oss et Leeds som går fremover mot kassa med dødsforakt. Bakover er det ikke gærnt lenger, så når måla først kommer.....
 Lykke til mine kjære medsupportere, nå er det verste over.

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Jon R

Re: 33 Poeng å hente. It aint over till the fat lady..
« Svar #1 på: Februar 28, 2007, 16:29:13 »
Dama har så smått begynt å nynne.... Hun får bare holde på. Jeg følger laget ned i Conference league om nødvendig. [B)]

Jon R.
Jon R.

flynn

Re: 33 Poeng å hente. It aint over till the fat lady..
« Svar #2 på: Februar 28, 2007, 16:40:05 »
It's a fact: The Fat Lady have stopped singing [8D].
Det utmerkede irske bandet med navnet "The Fat Lady Sings" ga ut to strålende album på begynnelsen av 90-tallet, "Twist" (91) og "Johnson" (93)
Mer info: http://www.thefatladysings.net/biography.shtml

På sportsfronten kan det nok virke som dama sysler med tanker om et comeback, og er i ferd med å rense strupen...

flynn

auren

Re: 33 Poeng å hente. It aint over till the fat lady..
« Svar #3 på: Februar 28, 2007, 17:13:23 »
Det ser svart ut for øyeblikket. 6 poeng fra trygg grunn. Drillo ville nok hevdet at det sikkert var 75% sjanse for at Leeds rykker ned. Jeg trodde vi skulle klare oss i PL for noen sesonger siden også. Helt til det i praksis ikke var mulig lenger. Må vel kanskje innse at det høyst sannsynlig blir League 1 til høsten. Men jeg gir selvsagt ikke opp. På lørdag er det Yorkshire oppgjør. Vi får håpe at Uglene får så mosen passer!

auren

Leeds
Till
I
Die!
« Siste redigering: Februar 28, 2007, 17:14:10 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Oggy

Re: 33 Poeng å hente. It aint over till the fat lady..
« Svar #4 på: Februar 28, 2007, 17:41:31 »
Hele greia vi har kommet opp i minner meg litt om Titanic,
en båt som ingen trodde ville gå ned i det hele tatt [:I]
Hvem hadde trodd at vi skulle ligge, der vi ligger...


MAYDAY, MAYDAY !!! - WE ARE SINKING

http://no.wikipedia.org/wiki/Bilde:St%C3%B6wer_Titanic.jpg#file
« Siste redigering: Februar 28, 2007, 17:43:02 av Oggy »
Oggy

auren

Re: 33 Poeng å hente. It aint over till the fat lady..
« Svar #5 på: Februar 28, 2007, 17:59:39 »
What are you sinking about? :-)

Rett skal være rett. Vi er i teorien 4 poeng fra trygg grunn, dog 5 poeng i praksis pga dårlig målforskjell. Begge laga på 35 poeng (Hull og QPR) har en kamp til gode, så det kan faktisk bli så mye som 7 (8) poeng. Vet ikke hvem de spiller mot i sine hengekamper. Men Hull spiller igjen på tirsdag hjemme mot Ipswich. Kan lett bli poeng der er jeg redd.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Re: 33 Poeng å hente. It aint over till the fat lady..
« Svar #6 på: Februar 28, 2007, 18:57:00 »
Er enig med at det "lettere" kamper ahead! MEN, vi må score mål.....
Ellers forunderlig at en småskadet Sa ble byttet inn i går, og det var jo ikke noe offensivt igjen etter at både Healy & Blake ble byttet ut........
 

Trygve

  • Gjest
Re: 33 Poeng å hente. It aint over till the fat lady..
« Svar #7 på: Februar 28, 2007, 19:12:23 »
Sheff. 3 poeng - Luton 3 poeng - Leich. 1 poeng -Southend 3 poeng -Preston 0poeng - Plym. 1 poeng- Colchester 0poeng - South. 0 poeng - Ipsw. 1 poeng - Derby 0 poeng.
Skulle bli 11 poeng + 31= 42 poeng. Holder oss ikke på 42 poeng, vi må nok ha 47 .
Vi kan håpe at ipsw.er plassert midt på tabellen og ikke har noe og spille for når den tid kommer,og Plym.fortsatt sliter borte og med skadene sine og extra poengene kommer der.
De 4 neste kampene er nok de som avgjør,og helst må vi ha alle poengene. 2 tap og jeg tror det er over.Det vil nok gå med noe beroligende de neste kampene :)

rd1

Re: 33 Poeng å hente. It aint over till the fat lady..
« Svar #8 på: Februar 28, 2007, 22:46:46 »
Det må bli minimum 9 poeng på de 4 neste og helst 12 poeng.. Ser ikke helt for meg at det skjer. Vi har ikke puttet på 3 kamper og det ser relativit mørkt ut..

Får bare håpe vi tar 3 til helga ihvertfall.. Vi burde ha vunnet resten av hjemmekampene før matchen mot QPR..

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

MrK

Re: 33 Poeng å hente. It aint over till the fat lady..
« Svar #9 på: Februar 28, 2007, 23:23:01 »
.............det er håp i ett tynnslitt snøre - men siden vi er vaksinert  mot mål så blir det lite poeng.

Yeovil neste år?????????????

.......ikke kult i det hele tatt

"ingen kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Einar

Re: 33 Poeng å hente. It aint over till the fat lady..
« Svar #10 på: Mars 01, 2007, 00:25:50 »
Yeovil neste år kan det jo bli selv om plassen skulle berges, ikke umulig at de rykker opp :-)
 

Per-Stian

Re: 33 Poeng å hente. It aint over till the fat lady..
« Svar #11 på: Mars 01, 2007, 00:36:09 »
"Hello, this is the German coastguard..." http://www.youtube.com/watch?v=rD4roXEY8hk
« Siste redigering: Mars 01, 2007, 00:37:43 av Per-Stian »