Yorkshire derby: Leeds United - Sheffield Wed.

Started by auren, February 28, 2007, 18:05:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Sleivind

quote:
Originally posted by The boy Eddie Gray

Haha. 2-0! Bra jobba, Richardson. Hvem i helvete har bedt deg om å drible som bakerste mann hver kamp?

Nesten sånn at jeg foretrekker Foxe foran Frazer.

Per-Stian

No har eg verkeleg møtt veggen! Dette er flaut og tragisk, no trur eg omsider at vi rykkjer ned. Eg hadde i det minste eit visst håp før kampen, men no er det slutt! Vi kjem aldri tilbake med tre mål i andreomgang.

27.10.1961

ragnar

Noen som vet om lånet til Beckford er ut resten av sesongen eller om det er sjanser for at han kommer tilbake snart?

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Ferre

Dette er så trist, klarer vi ikke å snu dette så rykker vi ganske sikkert ned. Er bare helt for jævlig dette...

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Ja, bare gni det inn Beckford!... din forb...
-SirOlsen-

marve

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Dette er helt utrolig.... Dette lukter det bare mere og mere Leaue One av [:(]

taper vi i dag ,er det ikke lenger tvil om hvor vi spiller til neste år .I LEAGE ONE.

Ferre

Cresswell så nære... så mange sjanser og ingen mål.

-WE'LL BE BACK-

jarle

0-2 hjemme mot FORMlaget Onsdag...

Det er jo vannvittig bra gjort...

snakk om å synke dypt...
vel det finns vel et liv uten Leeds også...

lei av å bli ledd av når jeg sier hvem jeg holder med i Engelsk fotball....

Sleivind

Det er nesten et under at vi ikke har greid å score mål i denne omgangen. 3-0 til oss hadde vært et mer rettferdig resultat. Men alikevel ligger vi under 2-0.

SirOlsen

Healy må snart tas av banen før han får et rødt her....
-SirOlsen-

Ferre

jarle

alle spillere vi selger scorer mål

alle vi gir bort blir en suksess

alle vi låner bort scorer i bøtter og spann

HOS OSS ER ALLE UDUGELIGE... merkelig...

Svend Anders

Det er i dette øyeblikk jeg innser at denne klubben VIRKELIG har en forbannelse over seg.

Det skal rett og slett ikke være mulig å gjøre det på denne måten.

Jeg mener, selvsagt kunne vi spilt penere, etc. Men SÃ... UTROLIG MANGE STORE SJANSER vi skaper på 0-1, er det jo bare latterlig at ballen ikke går inn. Og keeperen til Onsdag har sin livs dag, selvsagt.

Så klarer Frazer å rote bort den ballen.

Selvsagt akkurat den ene gangen som Onsdag faktisk følger med, Stack står langt ute og skuddet er perfekt lagt.

Jeg mener: HVORFOR SKJER DET ALDRI OSS?

Hvorfor er det ikke VI som faktisk scorer når motstanderen DRITER SEG UT I FORSVAR?
Hvorfor gir ikke dommeren OSS frispark når vår beste spiss burde hatt 30 meter fri bane mot mål men istedet rives i filler som siste mann?

HVA skal vi gjøre for å oppheve denne forbannelsen?

NÃ...R tar lidelsene slutt?

Dear God, set Us free!

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Volda69

Eg er freista til å seie at det kviler ein forbannelse over dette laget, men det er klart at gjennom ein lang sesong, så er det ikkje uflaks, men derimot udyktigheit som gjer at laget no har fritt fall mot League one.

MOT
MOT

Fripp

2 sjanser Sheff.W. 8 til Leeds og 0 - 2. Dette lukter nedrykk

ragnar

Folen og putter i dag...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Sheridan

Frazer setter en solid spiker i Leeds-kista.
Helvetes kløne!

Leedsulf

quote:
Originally posted by Sleivind

Det er nesten et under at vi ikke har greid å score mål i denne omgangen. 3-0 til oss hadde vært et mer rettferdig resultat. Men alikevel ligger vi under 2-0.

Det er det som skiller Leeds fra de andre i denne divisjonen. Motstanderene trenger bare èn sjanse for å score mot oss, mens vi må ha 50.
Kunne like gjerne plassert ut et par markeringskjegler i forsvaret vårt, i stedet for å bruke de som spiller der i dag.

Ferre

quote:
Originally posted by Svend Anders

Det er i dette øyeblikk jeg innser at denne klubben VIRKELIG har en forbannelse over seg.

Det skal rett og slett ikke være mulig å gjøre det på denne måten.

Jeg mener, selvsagt kunne vi spilt penere, etc. Men SÃ... UTROLIG MANGE STORE SJANSER vi skaper på 0-1, er det jo bare latterlig at ballen ikke går inn. Og keeperen til Onsdag har sin livs dag, selvsagt.

Så klarer Frazer å rote bort den ballen.

Selvsagt akkurat den ene gangen som Onsdag faktisk følger med, Stack står langt ute og skuddet er perfekt lagt.

Jeg mener: HVORFOR SKJER DET ALDRI OSS?

Hvorfor er det ikke VI som faktisk scorer når motstanderen DRITER SEG UT I FORSVAR?
Hvorfor gir ikke dommeren OSS frispark når vår beste spiss burde hatt 30 meter fri bane mot mål men istedet rives i filler som siste mann?

HVA skal vi gjøre for å oppheve denne forbannelsen?

NÃ...R tar lidelsene slutt?

Dear God, set Us free!

http://www.svendanders.com/

Du har helt rett, det ligger en forbannelse over denne klubben. Ingen ting går vår vei for tiden, er bare helt for jævlig å følge med på dette. Klarer vi ikke å snu dette til seier så er nedrykket nesten et faktum.

[V][V][xx(][xx(][V][V]

-WE'LL BE BACK-

marve

At wise velger stack istedet for casper er for meg helt uforståeleig ,casper har jo vært vår beste spiller i det siste .Faen det her er dårlig ,og hvis ikke vi klarer å snu denne så er det nok dessverre ikke lenger tvil om hvor vi spiller fotball til neste år .

venadis

Ein ekkel blanding vil eg tru, eg spyr snart i stresslessen fa....n
quote:
Originally posted by Volda69

Eg er freista til å seie at det kviler ein forbannelse over dette laget, men det er klart at gjennom ein lang sesong, så er det ikkje uflaks, men derimot udyktigheit som gjer at laget no har fritt fall mot League one.

MOT

c.rafdal

Sheridan

Vi er ferdige. Tipper vi blir en middelhavsfarer i 3 divisjon neste sesong.

kjelvi

resultatansvarlig for Leeds United er styreformann og manager.
utgangspunktet i høst var et playoff-finale-lag og stort sett samme stallen.

status nå kjenner vi alle.

alle andre steder hadde dette fått følger. selvsagt et problem når styreformann er den samme som eier.

Bates og Wise UT!

lowfields

Er heller ikke i tvil om at det hviler en slags forbannelse over klubben.

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

raggen

skjønner godt healy er frustrert.. blir jo holdt gang på gang uten at dommeren blåser... dommeren er tragisk.!!! til forsvar stack så kunne han ikke gjøre noe med målene.

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sleivind

quote:
Originally posted by The boy Eddie Gray

quote:
Originally posted by Sleivind

Det er det som skiller Leeds fra de andre i denne divisjonen. Motstanderene trenger bare èn sjanse for å score mot oss, mens vi må ha 50.
Kunne like gjerne plassert ut et par markeringskjegler i forsvaret vårt, i stedet for å bruke de som spiller der i dag.

Jada, men det som har skjedd i dag er nesten eksepsjonelt.

jarle

legg ned hele klubben...

Vi er og har vært en haug med møkk sammenhengende i 5 år nå...

en haug med ubrukelige spillere og ubrukelige managere har vært hentet inn

uttallige talenter fra egen klubb gitt bort for glansbilder...

FY FAEN for en ubrukelig bakgårdsklubb...

lidsjunaited

quote:
Originally posted by marve

At wise velger stack istedet for casper er for meg helt uforståeleig ,casper har jo vært vår beste spiller i det siste .Faen det her er dårlig ,og hvis ikke vi klarer å snu denne så er det nok dessverre ikke lenger tvil om hvor vi spiller fotball til neste år .

Casper er vel skadet.

Moore 4 England!