Skrevet av Emne: Kjendiser som er Leeds fans  (Lest 144212 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #330 på: September 17, 2011, 01:38:20 »
Vil tro det blir veldig bra å bo i Florø de neste fire årene, godt jobbet Bengt, vil også tro det etterhvert jobbes iherdig for at Leeds får seg en ny vennskapsby 8)

...vi får bare håpe at Jack Bauer for en gangs skyld får mer enn 24 timer på seg  ;D

Regner med at 100-dagersregelen gjelder også i denne sammenhengen;)

kimba1980

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #331 på: September 17, 2011, 13:16:37 »
Mark Foster(engelsk golfspiller) er også Leeds fan, Monty er ikke Chelsea fan, han er stadig Leeds fan. Ian Poulters caddie er også men han er nok ikke så kendt  ;)
Check out my Leeds blog, http://kimba1980.blogspot.com

And follow me on twitter, http://twitter.com/KimLeeds
M.O.T

h.b

  • Gjest
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #332 på: September 17, 2011, 18:11:57 »
Off topic  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Brian G.

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #333 på: September 27, 2011, 15:47:46 »
Se etter min: 06:48 . Han hadde en sinsykt kul genser på seg !  ;D ;D

http://nrksuper.no/super/tv/vis/?vid=788653&pro=1364

noen som vet hvem han er ?  ;D
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

Sydhagen

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #334 på: September 27, 2011, 17:31:32 »
Se etter min: 06:48 . Han hadde en sinsykt kul genser på seg !  ;D ;D

http://nrksuper.no/super/tv/vis/?vid=788653&pro=1364

noen som vet hvem han er ?  ;D

Såg på det der igår sammen med sønnen :D Respekt!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #335 på: Januar 09, 2012, 15:38:52 »
David Seaman og Jan Ã…ge Fjørtoft - ingen nyhet at de er Leedsfans, men kjekt å få det fra deres egen munn :)

@thedavidseaman twitter
Sitat
Been a Leeds fan all my life but love Arsenal !!!

@JanAageFjortoft
Sitat
Battle in the Fjörtoft house 2day.My son @MarkusFjortoft a #AFC -fan and I v followed #lufc since 1974.Great game at #viasatfotball#FAcup
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bites Yer Legs

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #336 på: Mars 17, 2012, 14:27:11 »
Birkir Mar Sævarsson:

– Frem til jeg var 15-16 år spilte jeg alltid med Leeds-drakt under drakten, men det har jeg sluttet med, sier Birkir Sævarsson.

http://fotball.bt.no/eliteserien/article228437.ece

Klasse.  8)







KEEP FIGHTING!!

Leedsgutt

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #337 på: Mars 17, 2012, 14:38:14 »
Tarjei Westby, han som spilte Goggen i Hotel Cæsar.

Han skriver litt om Leeds på sin Twitterkonto

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #338 på: Mars 26, 2012, 15:06:32 »
Rekdal er jo som velkjent Leedsfan: http://www.nrk.no/sport/fotball/eliteserien/1.8050132

Sitat
– Men siden Rekdal sier det måtte gjelde Premier League, så er det vel Manchester United som er mest nærliggende for Solskjærs del. Da lurer jeg veldig på hvordan Rekdal hadde klart seg om de møtte Leeds. Det kunne blitt et artig syn å se assistenttreneren stå på sidelinjen og heie på motstanderen, humrer Nesbø.

Leedsfan

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #339 på: Mars 26, 2012, 15:55:14 »
Svend Anders Moum er jo Norwegians nye posterboy, så reklamen i går og måtte smile når jeg så det...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #340 på: Mars 30, 2012, 17:04:56 »
Birkir Mar Sævarsson

Denne artikkelen kunne jeg like gjerne postet under 'ønskeliste' men regner med at alle utenfor Bergens byporter ville reagert med hoderystelse.

Dette er imidlertid en skikkelig skryteartikkel. Som vi som ser Brann jevnlig lenge har lagt merke til...

Og Leeds er laget :)

Sitat
Leeds-supporteren kan ikke se sitt lag i Premier League, og ser i stedet hver eneste Barcelona-kamp.

http://fotball.smp.no/eliteserien/article230605.ece

Brann-trener Rune Skarsfjord mener Birkir Sævarsson er blitt en back av internasjonalt format.



Publisert: 30.03.2012 kl. 09:52 , endret: 30.03.2012 kl. 09:53

Av: Øystein Vik

- Hvis en klubb vil ha en slik type back som Birkir, kan de godt se på ham. Det er ikke gitt at det bare er Kim (Ojo) eller Rudy (Austin) andre klubber kommer for å se på, sier Skarsfjord.

Siden Sævarsson kom til Brann sommeren 2008 har han nytt stort tillit hos klubbens trenere. Mons Ivar Mjelde brukte løpsmaskinen som altmuligmann, Steinar Nilsen gjorde ham til fast høyreback og Skarsfjord har fortsatt trenden med at Sævarsson er ett av de første navnene som skrives opp på arket når laget tas ut.

- Birkir har vært et forbilde i klubben lenge. Helt i det stille har han utviklet seg til å bli en internasjonal høyreback. Han jobber knallhardt, er konsentrert og målbevisst.

- Han er blitt litt bedre på alt: Han er bedre til å time når han skal gå på løp, han er flinkere i pasningsspillet og innleggene er blitt bedre. Og i det defensive ligger han nå bedre plassert enn tidligere. Derfor er han fast på landslaget til Island, skryter Skarsfjord.

Har det godt i Brann
Birkir Sævarsson reagerer med et glis og frasen «kjekt at han sier det», når han hører om trenerens lovord. Islendingen er langt fra den som snakker i store ord. Han sier han ikke har noe behov for å være verken publikumshelt eller stjerne på laget.

- Men jeg føler jeg har tatt store steg siden jeg kom til Brann og har kunnet konsentrere meg om fotball på heltid. Selv synes jeg at jeg har tatt størst steg defensivt, men også innleggene er blitt bedre, sier Sævarsson.

27-åringen sier han «ikke gidder å spekulere i fremtiden sin», men:

- Jeg har ambisjoner om å bli en bedre spiller. Og som alle andre har jeg lyst til å spille i en stor liga.

- Men det er stor forskjell på å ha lyst til det, og å ønske seg bort. Jeg ønsker meg ikke bort, jeg liker meg godt i Brann, sier Sævarsson.

Vil markedsføre Sævarsson
Det kan bli flere av de utenlandske speiderne i sesongen som er i vente. I alle fall dersom Sævarssons agent Olafur Gardarsson får det som han vil.

- De første årene i Brann visste vi at Birkir måtte blir bedre før det var aktuelt med en bedre liga enn den norske, men nå vil jeg gjøre mer for å få klubber inn for å se på ham. Jeg mener han er klar nå. Birkir ville passet bra i England, Tyskland eller Nederland, sier Gardarsson.

Agenten sier han har hatt klubber som har kontaktet ham angående Sævarsson allerede.

- De har notert navnet hans når de i utgangspunktet har vært på Brann-kamp for å sjekke andre spillere. Det klubber merker seg med Birkir er farten hans og den offensive slagkraften, sier Gardarsson.

- Alt kommer an på hvordan Birkir utvikler seg og hvordan han spiller. Men som treneren sier, han kan være klar for å ta et steg ut snart.

Ikke fått kontraktstilbud
Sævarssons kontrakt med Brann går ut 2013. Han har ifølge Gardarsson ennå ikke fått tilbud om forlengelse, slik Kim Ojo, som også er knyttet til Brann ut 2013, nylig fikk og takket nei til.

- Men vil de ha ham med videre, så regner jeg med at jeg hører noe i løpet av sesongen, sier Gardarsson.

Sævarsson har langt fra en latinsk spillestil, men han henter likevel inspirasjonen sin i sørligere strøk. Leeds-supporteren kan ikke se sitt lag i Premier League, og ser i stedet hver eneste Barcelona-kamp.

- Jeg synes Dani Alves er den beste backen i verden, sier Sævarsson.


Fakta
Birkir Már Sævarsson


Født: 11. november 1984

Fødested: Reykjavik

Høyde: 187 centimeter

Vekt: 71 kilo

Klubber: Valur (2003-2008), Brann (2008-)







...og i en parallellartikkel om venstreback-kollega Demir trekkes Birkir frem:

Sitat
Sævarsson: - Kommer med erfaring
I Brann har både stopperne og de dype midtbanespillerne ansvar for å holde igjen når backene går. Demir mener noe av grunnen til at Brann har slitt når han har gått fremover, er at dette ikke har fungert optimalt.

- Iblant kan det nok se ut som om jeg er i helt feil posisjon, men hele laget må være på topp skal vi spille bra. Jeg tror alle i laget vet hva de skal gjøre, men det er ikke alltid like lett i praksis som i teorien, sier Demir.

Også backkollega Birkir Sævarsson går på mange løp fremover. Han har i større grad knekt koden når det gjelder å time løpene offensivt.

- Birkir har lært seg disse tingene, mens Erdin er fortsatt i støpeskjeen. Vi må akseptere at han gjør feil, og gi ham tid til å lære seg rollen, sier Skarsfjord.

Sævarsson (27) sier det å være god på å vite når man skal gå fremover som back, kommer med erfaringen.

- Jeg prøver å velge de riktige løpene. Når du får mer erfaring, lærer du å lese situasjonene bedre. Jeg har spilt mange kamper for Brann både i Norge og i Europa, og jeg har spilt på landslaget. Det har lært meg litt om å lære motstandernes backer og vinger å kjenne, og hvordan svakheter kan utnyttes, sier Sævarsson.

Islendingen er enig i at hele laget må dele skylden for at Brann har vært sårbare på sin venstreside i sesongstarten.

- Erdin er en god back, men han er avhengig av at Rudy (Austin) og Soko (Tomasz Sokolowski) trer inn og blir igjen og dekker rom når han går forover, sier Sævarsson.

« Siste redigering: Mars 30, 2012, 17:08:37 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #341 på: Mai 20, 2012, 10:22:22 »
Jonas Gahr Støre ‏@jonasgahrstore
Bayern München må fortsatt betale for den urimelige seieren over Leeds United i 1975....
Marching on together!

Torpe-do

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #342 på: Mai 20, 2012, 11:26:14 »
Jonas Gahr Støre ‏@jonasgahrstore
Bayern München må fortsatt betale for den urimelige seieren over Leeds United i 1975....

Hvor er liker-knappen når en trenen den som mest? :)

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #343 på: Juni 27, 2012, 13:27:35 »
kevin LUFC fordham  @KevinFordham
@Leeds_Talk @russellcrowe yes he is from when we had viduka and Harry and couple of other Aussies playing for us

Russell Crowe @russellcrowe
@KevinFordham @Leeds_Talk bollocks, that's just a coincidence, Leeds since 1970

 ;D

Ian Baird

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #344 på: Juli 11, 2012, 00:17:13 »
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #345 på: August 06, 2012, 15:37:22 »
Vinnie Jones @therealvinniej
 Marching all together were gonna see us win la lalalala we are are so proud well sing it out loud we love u leeds leeds leeds come on vj

 ;D

MrK

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #346 på: August 06, 2012, 17:22:44 »
Ottar Kvalheim - the Man
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Jon R

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #347 på: August 06, 2012, 18:20:02 »
Ottar Kvalheim - the Man

Fin fyr.  Bra mann. :)
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #348 på: August 06, 2012, 18:20:41 »

MrK

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #349 på: August 06, 2012, 19:16:35 »
Poenget mitt var egentlig at det er masse tråder som gir ingen mening, assosisasjon, høre på tråd etc..... Dette er etter mitt hode støy og unødvendig - fotballrelatert stoff ja takk, tøv not!

One man - the K;-) kraftig medisinert

Can u hear me Sve?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

lojosang

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #350 på: August 06, 2012, 19:28:50 »
Poenget mitt var egentlig at det er masse tråder som gir ingen mening, assosisasjon, høre på tråd etc..... Dette er etter mitt hode støy og unødvendig - fotballrelatert stoff ja takk, tøv not!

One man - the K;-) kraftig medisinert

Can u hear me Sve?

Nå er vi så heldige at hver enkelt tråd har en tittel slik at folk skal kunne styre unna det de ikke gidder lese. Et par av trådene inneholder også enkelt innlegg som handler om det trådtittelen gir inntrykk av.

Det er ikke sånn at forumet tvangsleses høyt midt i dagsrevytid hver dag for alle forumets medlemmer.  ;)
- Leif Olav

MrK

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #351 på: August 06, 2012, 19:50:25 »
Synes distrikts Norgenhar for stor impact, få det unna lista over levende greier da - har ingenting med LUFC å gjøre!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #352 på: August 06, 2012, 19:57:23 »
Synes distrikts Norgenhar for stor impact, få det unna lista over levende greier da - har ingenting med LUFC å gjøre!
Vinnie Jones som eks-spiller og LUFC-fan, ikke LUFC-relatert?

Vi bor i et fritt land.  :)

Jon R

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #353 på: August 06, 2012, 20:04:53 »
Denne tråden kunne godt vært off-topic. Det er nå min mening.  :)
Jon R.

Borge

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #354 på: August 06, 2012, 21:06:22 »
Denne tråden kunne godt vært off-topic. Det er nå min mening.  :)
Støttes!!
Borge

Kato

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #355 på: August 06, 2012, 21:07:49 »
Støttes her også
 

bjoggis

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #356 på: August 06, 2012, 21:13:58 »
Geir Ludvig Fevang og Mads Stokkelien er Leedsfans! Stokkelien var bl.a tilstede på uptown sportsbar i krsand under opprykkskampen i 2010 :)

lojosang

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #357 på: August 07, 2012, 00:26:49 »
Denne tråden kunne godt vært off-topic. Det er nå min mening.  :)

Ja, det er jeg forsåvidt halvveis enig i.
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #358 på: August 07, 2012, 00:36:32 »
...men ingen gjør noe med det  ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #359 på: August 07, 2012, 00:39:05 »
...men ingen gjør noe med det  ;D

Tør ikke uten å spørre sjefen om lov først!  ;D
Jon R.