Skrevet av Emne: Kjendiser som er Leeds fans  (Lest 142987 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #390 på: September 17, 2012, 18:34:31 »
Mags Musgrove, nektet på ER etter å ha stormet banen i siste hjemmekamp 2011  ;D

Hun er fremdeles nektet!

Mags? Kunne like gjerne kalt seg "Mugs".....  ::)

 ;D

Men hun er visst ikke nektet lenger får jeg nå beskjed om 8)

Thomas

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #391 på: November 02, 2012, 22:58:36 »
Dette er strengt tatt feil tråd, siden Arne Scheie holder med et lag litt lenger sørvest, men hans uttalelser om Leeds under TV-aksjonen bør absolutt nevnes her på forumet. :)

http://tv.nrk.no/serie/tv-aksjonen/mdsp15000112/21-10-2012#del=1&t=34m26s

Hvis direktelinken ikke fungerer, spol til 34.26.

Leedsfan

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #392 på: Desember 03, 2012, 10:25:13 »
Flytte til Raufoss?

Sitat
Det var også på Raufoss Dag-Eilev Fagermo ble Leeds-fan, og det av den helt naturlige årsaken: Han og familien bodde i Leeds.

 - Det var slik på Raufoss at alle boligfelt hadde sine engelske klubbnavn, og vi bodde i Leeds, forteller han
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

mac_gyver

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #393 på: Desember 11, 2012, 18:12:00 »
Vet ikke om det er nevnt her tidligere, men TV2 reporter Magnus Sveen er Leedsfan.

Litt galgenhumor fra Millwallkampen for noen uker sida. Sikkert postet her før, men er mer morsom nå når vi har vunnet noen kamper i det siste...

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/championship/tv-2reporter-fikk-enorm-respons-paa-fotballreferat-3929317.html
Pride of Yorkshire

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Oppdrettslaksen

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #395 på: Mars 30, 2013, 15:34:36 »
Mark Cavendish er Leeds-fan! :)

Thomas

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #396 på: April 06, 2013, 12:03:30 »
Tore Strand, tidligere Brannspiller (cupmester 82) og nåværende BT-journalist, er Leeds-fan. Fra 10:20 i denne videoen.  
http://fotball.bt.no/eliteserien/article274784.ece

Skjønt, kjendis og kjendis, men han er i det minste norgesmester i fotball! :)
« Siste redigering: April 06, 2013, 12:05:24 av Thomas »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #397 på: April 12, 2013, 23:41:45 »
Tore Strand, tidligere Brannspiller (cupmester 82) og nåværende BT-journalist, er Leeds-fan. Fra 10:20 i denne videoen.  
http://fotball.bt.no/eliteserien/article274784.ece

Skjønt, kjendis og kjendis, men han er i det minste norgesmester i fotball! :)

...og i kveld har han offentliggjort følgende blogg:

«Ellen Road»
 
NY MANAGER: Håpet om Play Off er ute. Nå skal Brian McDermott gi håp til Leeds-supporterne.

Jeg er i ferd med å bli immun mot tap og nedturer, skriver Tore Strand.

BLOGG: Det henger først og fremst sammen med at jeg er Leeds United-fan. Det første nederlaget jeg skal nevne er til å leve med. Som sin far har også mine to døtre sett lyset og holder med Leeds. Da min eldste nylig ble mor til en skjønn datter, foreslo jeg at hun kunne bli oppkalt etter Elland Road og hete Ellen. Nei, den bet hun ikke på, og like greit er kanskje det.

Men nederlag er vi – ja, i denne sammenheng snakker jeg om vi – vant til som holder med de helhvite. Snart er klubben klar for sin tiende sesong i det som mine kolleger med andre preferanser kaller tegneserien. Og da snakker vi om Championship, League One og League Two i samme åndedrag. Alt under Premier League er for dem røkla.

Foran denne sesongen var jeg som vanlig optimist og trodde på direkte opprykk, og i verste fall play off-plass. Fem runder før slutt er vi fem poeng unna nedrykk, og i reell fare for å ta steget ned så lenge vi taper den ene kampen etter den andre.

Et lite lyspunkt er det at en ny manager visstnok blir ansatt snart. Det bringer alltid med seg en viss optimisme, men sikker kan en aldri være. Neil Warnock kom til klubben med en slags opprykksgaranti etter å ha lykkes syv ganger tidligere. Det gikk ikke bra. Den nye manageren som er på vei heter Brian McDermott, har erfaring med å lose Reading til Premier League, og virker i det store og hele fornuftig, saklig og dyktig.

Galgenhumor får en jo når motgangen har vart så lenge at huden har fått elefanttykkelse, og den kom til uttrykk umiddelbart av Leeds-fansen. "There´s only two Brian McDermotts" blir det sunget lørdag når Sheffield Wednesday kommer på besøk, for utrolig nok så heter manageren for Leeds Rhinos, rugbylaget i Leeds, også Brian McDermott. Noe som jeg aner meg onde tunger og Leeds-fiender vil utnytte til fulle.

Det er snart klart for semifinaler i mesterligaen, noe som bringer minner tilbake til 2001 da Leeds møtte Valencia i semifinalen der spanjolene ble for sterke og avanserte til finalen. Siden den gang er historien om Leeds en sammenhengende nedtur med dårlig lederskap og turbulens på og utenfor banen.

Først var det styreleder Peter Ridsdal som kastet penger og fete lønninger etter middelmådige spillere, og så kom gjerrige Ken Bates og overtok. Han har styrt det hele fra eksil i Monaco, og er blitt mer og mer upopulær blant fansen som bare kaller ham for Papa Smurf.

Siden har en gruppe fra Bahrain overtatt styringen, men om de har penger og fotballkunnskap er det fortsatt ingen som har den ringeste anelse om.

Men er du supporter så er du nettopp det, og du svikter ikke selv om motgangen melder seg. Og ingen ende vil ta.

Det siste har også kostet meg de siste sesongene. I disse dager er jeg i ferd med å tape nok et veddemål med en kollega som skuer mot Anfield og av prinsipp tipper mot Leeds. At Leeds ikke engang skulle nå playoff hadde jeg ikke vurdert som tenkelig en gang før sesongstart.

Og et annet veddemål med en som holder med et annet tidligere storlag, Nottingham, er også mer eller mindre tapt i og med at de havner foran oss på tabellen.

Ta med på kjøpet noen sure lørdager som går med til å fordøye nye tap, så kan en saktens lure på om det er verdt all entusiasmen og trofastheten. Ja, er selvfølgelig svaret, for med en ny manager er det nye muligheter, og det er jo ikke lenge til august! Da begynner en ny sesong med nytt håp, ny optimisme – og nye veddemål.

Da håper jeg på to ting. At det jeg har ønsket meg til jul de siste førti årene endelig kan bli en realitet. Noen der ute som husker de hvite Leeds-strømpene med flagrende blå tall hengende på hver strømpe?

Og så opprykk selvfølgelig. For jeg regner med at vår nye manager lever opp til klengenavnet han fikk blant Leeds-fansen da det ble klart at han var mannen som sannsynligvis overtar uriasposten. På Elland Road går flintskallede Brian McDermott nå kun under tilnavnet Eggman. Leverer han som eggmannen, eller blir det hvitgule håpet knust nok en gang?

Inntil videre holder jeg meg til mottoet mitt:

Say Leeeeds and you´re smiling!

http://fotball.bt.no/blogg/tore_strand_blogg/article275902.ece#debate
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

rober

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #398 på: April 13, 2013, 10:54:18 »
Tore Strand, tidligere Brannspiller (cupmester 82) og nåværende BT-journalist, er Leeds-fan. Fra 10:20 i denne videoen.  
http://fotball.bt.no/eliteserien/article274784.ece

Skjønt, kjendis og kjendis, men han er i det minste norgesmester i fotball! :)

...og i kveld har han offentliggjort følgende blogg:

«Ellen Road»
 
NY MANAGER: Håpet om Play Off er ute. Nå skal Brian McDermott gi håp til Leeds-supporterne.

Jeg er i ferd med å bli immun mot tap og nedturer, skriver Tore Strand.

BLOGG: Det henger først og fremst sammen med at jeg er Leeds United-fan. Det første nederlaget jeg skal nevne er til å leve med. Som sin far har også mine to døtre sett lyset og holder med Leeds. Da min eldste nylig ble mor til en skjønn datter, foreslo jeg at hun kunne bli oppkalt etter Elland Road og hete Ellen. Nei, den bet hun ikke på, og like greit er kanskje det.

Men nederlag er vi – ja, i denne sammenheng snakker jeg om vi – vant til som holder med de helhvite. Snart er klubben klar for sin tiende sesong i det som mine kolleger med andre preferanser kaller tegneserien. Og da snakker vi om Championship, League One og League Two i samme åndedrag. Alt under Premier League er for dem røkla.

Foran denne sesongen var jeg som vanlig optimist og trodde på direkte opprykk, og i verste fall play off-plass. Fem runder før slutt er vi fem poeng unna nedrykk, og i reell fare for å ta steget ned så lenge vi taper den ene kampen etter den andre.

Et lite lyspunkt er det at en ny manager visstnok blir ansatt snart. Det bringer alltid med seg en viss optimisme, men sikker kan en aldri være. Neil Warnock kom til klubben med en slags opprykksgaranti etter å ha lykkes syv ganger tidligere. Det gikk ikke bra. Den nye manageren som er på vei heter Brian McDermott, har erfaring med å lose Reading til Premier League, og virker i det store og hele fornuftig, saklig og dyktig.

Galgenhumor får en jo når motgangen har vart så lenge at huden har fått elefanttykkelse, og den kom til uttrykk umiddelbart av Leeds-fansen. "There´s only two Brian McDermotts" blir det sunget lørdag når Sheffield Wednesday kommer på besøk, for utrolig nok så heter manageren for Leeds Rhinos, rugbylaget i Leeds, også Brian McDermott. Noe som jeg aner meg onde tunger og Leeds-fiender vil utnytte til fulle.

Det er snart klart for semifinaler i mesterligaen, noe som bringer minner tilbake til 2001 da Leeds møtte Valencia i semifinalen der spanjolene ble for sterke og avanserte til finalen. Siden den gang er historien om Leeds en sammenhengende nedtur med dårlig lederskap og turbulens på og utenfor banen.

Først var det styreleder Peter Ridsdal som kastet penger og fete lønninger etter middelmådige spillere, og så kom gjerrige Ken Bates og overtok. Han har styrt det hele fra eksil i Monaco, og er blitt mer og mer upopulær blant fansen som bare kaller ham for Papa Smurf.

Siden har en gruppe fra Bahrain overtatt styringen, men om de har penger og fotballkunnskap er det fortsatt ingen som har den ringeste anelse om.

Men er du supporter så er du nettopp det, og du svikter ikke selv om motgangen melder seg. Og ingen ende vil ta.

Det siste har også kostet meg de siste sesongene. I disse dager er jeg i ferd med å tape nok et veddemål med en kollega som skuer mot Anfield og av prinsipp tipper mot Leeds. At Leeds ikke engang skulle nå playoff hadde jeg ikke vurdert som tenkelig en gang før sesongstart.

Og et annet veddemål med en som holder med et annet tidligere storlag, Nottingham, er også mer eller mindre tapt i og med at de havner foran oss på tabellen.

Ta med på kjøpet noen sure lørdager som går med til å fordøye nye tap, så kan en saktens lure på om det er verdt all entusiasmen og trofastheten. Ja, er selvfølgelig svaret, for med en ny manager er det nye muligheter, og det er jo ikke lenge til august! Da begynner en ny sesong med nytt håp, ny optimisme – og nye veddemål.

Da håper jeg på to ting. At det jeg har ønsket meg til jul de siste førti årene endelig kan bli en realitet. Noen der ute som husker de hvite Leeds-strømpene med flagrende blå tall hengende på hver strømpe?

Og så opprykk selvfølgelig. For jeg regner med at vår nye manager lever opp til klengenavnet han fikk blant Leeds-fansen da det ble klart at han var mannen som sannsynligvis overtar uriasposten. På Elland Road går flintskallede Brian McDermott nå kun under tilnavnet Eggman. Leverer han som eggmannen, eller blir det hvitgule håpet knust nok en gang?

Inntil videre holder jeg meg til mottoet mitt:

Say Leeeeds and you´re smiling!

http://fotball.bt.no/blogg/tore_strand_blogg/article275902.ece#debate

Bra blogget.
Kjenner meg godt igjen i det han skriver. :)

ArneS

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #399 på: Mai 18, 2013, 21:37:59 »
Olav Viksmo Slettan har lenge vært kjent som Leedsfan.  I dagens Magasinet ble han spurt om hva Gud sier til ham når han kommer etter sin død.  Han svarte noe sånn som: "Deg har jeg ventet på lenge.  Billy Bremner og Jimi Hendrix sitter og venter på deg ved et bord med en Newcastle Brown Ale"

Good man
Den 17. mann

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #400 på: Juli 26, 2013, 17:02:52 »
http://www.rbnett.no/100Sport/fotball/eliteserien/article383962.snd

Leeds er drømmen for Rekdal

Kjetil Rekdal drømmer om en karriere som Leeds-manager. Det kommer fram i Hamar Arbeiderblads fotballmagasin Corner.



  Ole Kristian Lyngstad

Publisert: 26 juli 2013 13:20 PM Sist oppdatert: 26 juli 2013 13:25 PM





Vålerenga-trener og småbarnsfar Kjetil Rekdal har nemlig bosatt seg i Ottestad. Og i denne ukas Corner får vi bli med hjem til Kjetil Rekdal i Ottestad. I et fem minutters videoinnslag viser Rekdal en svært åpenhjertig side. Og ikke minst så viser han hvilket varmt forhold han har til sønnen Mikael (5).

– Jeg trives bra her. Været er fint i forhold til det jeg er vant med fra Vestlandet de siste årene. Det er kjekt, spesielt når man har to små gutter som raser rundt, smiler Kjetil Rekdal.

I vår reiste VM-helten fra 1998 tilbake til trenerjobben i Vålerenga, etter suksessfulle år i Ã…lesund. Da kjøpte han og kona Ane Guro Skaare-Rekdal en enebolig i Ottestad, og her holder de nå hus sammen med sønnene Mikael (5) og Gabriel (2). 

– Jeg er ikke så mye her. Det blir en tre-fire bilturer til og fra Oslo i uka, så jeg begynner å bli lei av vegarbeidet opp til Minnesund, forteller den tidligere Hertha Berlin-kapteinen.

Vålerenga-sjefen har kontrakt med hovedstadslaget ut neste år, og aner ikke hvor lenge han blir boende på Hedmarken.

– Det vet man ikke. Vi har lenge snakket om å kjøpe et hus, så vi har en base, og nå har vi det. Men hvor jeg er i 2015, er det ingen som vet. Det kan hende huset her bare blir en base, og at vi ikke blir boende her noe særlig mer enn denne perioden, opplyser Rekdal.

Aller helst skulle nok Rekdal ønske at han fikk jobben som Leeds-manager i England. Det går tydelig fram at den gamle storheten i Championship er Rekdals favorittlag, og da han tuller med sønnen Gabriel på fanget er det tydelig at Leeds er Vålerenga-trenerens favorittlag.

- Kanskje pappa skal bli trener for Leeds. Da må du flytte til England, sier Rekdal til sønnen med glimt i øyet.

I morgen gjester Lionel Messi og Barcelona Ullevaal, og Kjetil Rekdal kan stå ved siden av Gerardo «Tata» Martino under hans trenerdebut, dersom den nysignerte argentineren blir med til Norge.

7. august kommer også Liverpool til Ullevaal.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

rai

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #401 på: August 12, 2013, 10:35:21 »
Jan Tore Sanner (nestleder i Høyre) fortalte at han har vært Leeds fan siden 70 tallet i Tv2 programmet "Prøv mitt liv".

ollan

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #402 på: August 19, 2013, 14:37:09 »
om det er riktig vet ikke jeg
Ollan

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #403 på: August 19, 2013, 22:00:12 »
om det er riktig vet ikke jeg
Han er leedsfan ihvertfall, så er nok riktig det ja!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #404 på: September 01, 2013, 13:13:06 »
En 'kjendis' som ex-Branntrener Tor Thodesen (i sin tid 'sidestilt' med Monsamjelden), i dag trener i en av disse araberstatene ;)

Tor Thodesen ‏@ThodesenTor  12m 
Møtte til gymtimene på barneskolen i denne drakta. Følelsen det gav meg: Untouchable! (Takk, @GJuva)









...ps, Juva viste til Geir Juva ‏@GJuva  45m 
I dag er det 40 år siden Super-Leeds kjørte over Spurs på White Hart Lane. Billy Bremner i storform.
http://www.youtube.com/watch?v=eq_iW0qEfG8 …

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #405 på: September 08, 2013, 22:47:48 »
Såg nettopp Jan Tore Sanner fra Høgre med Leeds skjerf rundt halsen (tv2).
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bites Yer Legs

« Siste redigering: Oktober 04, 2013, 10:56:03 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #407 på: Oktober 07, 2013, 10:05:52 »
Øystein Djupedal
Yeboahs vitne

Thomas

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #408 på: Desember 04, 2013, 19:56:42 »

Lukic

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #409 på: Desember 26, 2013, 22:11:45 »
Har noen nevnt Arne Erlandsen på denne tråden, da? Arne er Leeds og var en stor fan under Super-Leeds!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #410 på: Desember 27, 2013, 11:33:57 »
Har noen nevnt Arne Erlandsen på denne tråden, da? Arne er Leeds og var en stor fan under Super-Leeds!





.....og fantastisk trener for Kråkene i Moss!! Det var ekstra hyggelig å høre at han er Leeds fan i tillegg!!  :)
Yeboahs vitne

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #411 på: Januar 05, 2014, 20:34:17 »
Egentlig trist lesning når Karl Erik Bøhn skriver "Mitt siste bidrag" (publisert også i dagens nett-VG), men gjennom humoren skjønner vi hvor Karl Eriks egentlige sympati ligger :)

Sitat
Det er 2. januar 2014, Solskjær har blitt manager i Cardiff, og samtidig fått en ny supporter i meg. Sorry Leeds, men jeg har ikke tid til å vente til dere er i Premier League!

http://www.vg.no/nyheter/meninger/artikkel.php?artid=10149329
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #412 på: August 12, 2014, 10:04:16 »
Noen som så intervjuet med Odd-trener Dag E Fagermo på Nrk i går kveld?
Det er jo godt kjent fra før at han er Leeds-fan, men veldig artig at han sier det så direkte på spørsmål fra Nrk om han er aktuell for en annen klubb.
Han svarer at den eneste klubben han kunne tenke seg å forlate Odd for er LEEDS UNITED....

Herlig!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #413 på: August 13, 2014, 15:27:58 »
Noen som så intervjuet med Odd-trener Dag E Fagermo på Nrk i går kveld?
Det er jo godt kjent fra før at han er Leeds-fan, men veldig artig at han sier det så direkte på spørsmål fra Nrk om han er aktuell for en annen klubb.
Han svarer at den eneste klubben han kunne tenke seg å forlate Odd for er LEEDS UNITED....

Herlig!!


Min nye helt fra nå av!! Stå på DEF!!!
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #414 på: Februar 21, 2015, 11:29:46 »
@sethtownsley: @sport_simon @russellcrowe http://t.co/vv0mcP18Gw

Russell Crowe er IKKE i tvil!

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #415 på: Mars 16, 2015, 22:05:31 »
Hvem er Leedsfan i TV2 sin "Frikjent" produksjon?? :)
Episode 4!



Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #416 på: Oktober 09, 2015, 18:26:29 »
Har hørt mye på podcasten til Fru Larsen på P13 i det siste.
Der har de en fast gjest som snakker om fotball. Blant annet.
Harriet Karoliussen heter hun, og er ved siden av å være Leedsfan dessverre også belemret med å være Vaalerengen-fan.

https://radio.nrk.no/sok?q=Harriet%20Karoliussen&filter=rettigheter

- Leif Olav

ØBS

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #417 på: Oktober 18, 2015, 14:53:49 »
Lars "villmark" Monsen...

Hørte noe rykter om at dama hans, Trine Rein, hadde valgt å synge "You'll Never Walk Alone" i Stjernekamp på NRK1, og om hun gjorde det ville han slå kontra med å reise seg med et Leeds United banner under fremføringen hennes.

...og det gjorde han...
LUSCOS-hilsen
ØBS

lojosang

Sv:
« Svar #418 på: Oktober 18, 2015, 17:01:18 »
Stakkars mann. Som om han ikke har hatt nok å slite med de siste åra. ;D
« Siste redigering: Oktober 18, 2015, 23:39:53 av lojosang »
- Leif Olav

ØBS

Sv:
« Svar #419 på: Oktober 24, 2015, 20:08:58 »
Stakkars mann. Som om han ikke har hatt nok å slite med de siste åra. ;D

...og med DEN dama og DETTE fotballaget er det ikke noe tegn til at det vil forandre seg heller med det første.........

MOT åkke som..........
LUSCOS-hilsen
ØBS