Siste mulighet til å unngå......

Started by Kato, March 03, 2007, 23:48:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Kato

den totale ydmykelse er å kjeppjage udugelige Wise og kompisen hans så langt ut av Elland Road at de aldri finner veien tilbake.

Et managerbytte kan gi en umiddelbar effekt. Endring for endringens skyld.

Med de karene som styrer nå er vi rett og slett ferdige (har vi jo forsåvidt vært lenge).

Nå må snart alle Wise-fans se at fyren ikke har noe i en managerstol å gjøre.  

Svend Anders

Ikke uenig,

men hvem mener du skal tre inn i managerstolen og redde plassen?

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Per-Stian

Det er nok INGEN manager i heile verda som kan berge oss frå eit nedrykk no uansett. Når Wise pakkar sekken må vi tilsetje ein trenar for framtida. Sheridan og McAllister er nemnd.

Kato

Hent Gary Johnson fra Bristol City. Erfaren, kan gi oss et raskt løft. Siste spiker er ikke slått inn ennå.

Tom S

Wisey bør vere stor nok til å takke for seg no.
Han har prøvd, men oppgåva vart for stor for han.

Trur ikkje eit managerskifte no vil redde plassen, men vi kan begynne å tenke på lag og formasjoner for neste sesong med ny manager.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

Svend stilte et betimelig spørsmål i matchtråden:
quote:
Så er jo spørsmålet: hvem i alle dager gidder å ta over denne skuta?

Svaret er: En med hjerte for klubben.

Han ville drite i divisjonsstatus og gå på oppgaven med dødsforakt!

It ain't that I'm questionin' you to take part in any quiz
It's just that I ain't got no watch and you keep askin' me what time it is

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ferre

Wise kommer garantert ikke til å takke for seg! Den eneste måten vi blir kvitt han er ved at Bates sparker han, noe han garantert ikke kommer til å gjøre. Tror heller vi ikke har økonomi til å sparke og ansette en ny manager nå.

Håper fansen i Leeds gir litt lyd i fra seg og viser sin misnøye med situasjonen. Noen må ta ansvaret for det som har skjedd med klubben vår. "I predict a riot".

Er Ranieri fortsatt klubbløs? [:)]

-WE'LL BE BACK-

auren

Er det noen Wise tilhengere her inne da? Som synes han har gjort en god jobb?

Tror faktisk en kar som Tom Nordlie kunne fått ting til på slutten av sesongen. Det blir jo selvsagt utopi, men nå er jo hele situasjonen Leeds United Football Club befinner seg i ganske så utopisk da...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

oak-tjome

EDDIE GRAY!!!! Uansett hva, hvem, hvor, kem, ka som har skjedd tidligere. Tror han kan klare å håndtere denne gjengen.

MOTTO: Fremdeles håp!

kjelvi

quote:
Originally posted by Ferre

Er Ranieri fortsatt klubbløs? [:)]

Parma

kjelvi

quote:
Originally posted by auren

Tror faktisk en kar som Tom Nordlie kunne fått ting til på slutten av sesongen.

Fxxck off!

kjelvi

quote:
Originally posted by Svend Anders

Gary McAllister
Med Eddie Gray i spissen for en solid og erfaring backroom staff.
Gary Speed kommer inn som ass. når han er ferdig som spiller i Bolton Wankers.

Ellers kan jeg ta jobben......

Asbjørn

quote:
Originally posted by kjelvi
Gary Speed kommer inn som ass.

Kaller du Gary Speed en ass en gang til, kommer jeg & tar deg [:(!]

[:X]

It ain't that I'm questionin' you to take part in any quiz
It's just that I ain't got no watch and you keep askin' me what time it is

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Robert H.

Tiltredes Kato. Wise er ubrukelig.

veteranen

quote:
Originally posted by kjelvi

quote:
Originally posted by Svend Anders

Gary McAllister
Med Eddie Gray i spissen for en solid og erfaring backroom staff.

Gary Speed kommer inn som ass. når han er ferdig som spiller i Bolton Wankers.

Ellers kan jeg ta jobben......

Er enig med deg, Kjelvi. Dessuten tror jeg vi kan glemme å hente managere fra andre klubber akkurat nå.

Gary McAllister som manager og Eddie Gray som sjef for trenerteamet, tror jeg vil være en god løsning. De er begge sympatiske og meget seriøse mennesker, og dessuten føler jeg meg trygg på at de står for en sammenfallende fotballfilosofi.  

Selv om vi nå står i en prekær situasjon, med fare for nedrykk, så mener jeg at det er viktig at klubben tenker langsiktig. Jeg vet at mange har problemer med å følge min tankegang når jeg sier at et nedrykk ikke trenger¨å være en så voldsom katastrofe. Men klubben må uansett satse på å utvikle egne talenter og la disse få sjansen - og da kan det være like greit å begynne dette arbeidet fra League-One. Men dette forutsetter at vi har de riktige personene i de riktige posisjonene - og her har jeg god tro på at Mcallister/Gray kan være den riktige duoen for oss.

Til slutt det sedvanlige hjertesukket fra meg: Hovedproblemet i Leeds heter Ken Bates! Ã... tro at vi skal oppleve noen konstruktiv gjennoppbygging av klubben så lenge han sitter med makten, er totalt illusorisk!  

Dennis Wise gidder jeg ikke skrive noe mere om.

agehvitstein

Det er bare å legge seg flat når det gjelder Wise. Jeg har vært av av hans store tillhengere her på forumet. Jeg tok feil! Voldsomt feil! Wise mangler totalt de fotballfaglige kvalitetene som er nødvendig for jobben. Problemet er nok Bates, som mange av dere påpeker. Når det gjelder ny manager har jeg ingen tro på Mcallister. Var vel ingen stor suksess i Coventry. Eddie Gray er sikkert flink med juniorere, men noen managertype er han ikke. Nå må vi ikke glemme at han feilet totalt sist han fikk sjansen. Sheridan hadde vært spennende, Speed like så. Det beste tror jeg imidlertid at vi får tak i en mann med en bra CV fra de lavere divisjoner. Kunne godt tenkt meg nåværende Derby manager som resultatmessig imponerer meg stort, men det er nok totalt urealistisk. Tror vel heller ikke supporterene hadde tatt så godt i mot han heller...

Jeg har innstilt meg på league one. Like greit at vi går ned nå. Kanskje det kan helpe å få ut all daukjøttet. Nicholls har jeg ikke ord for! Skandale!

marve

quote:
Originally posted by auren

Er det noen Wise tilhengere her inne da? Som synes han har gjort en god jobb?

Tror faktisk en kar som Tom Nordlie kunne fått ting til på slutten av sesongen. Det blir jo selvsagt utopi, men nå er jo hele situasjonen Leeds United Football Club befinner seg i ganske så utopisk da...

auren

Leeds
Till
I
Die!

Her har du kansje en ,synes wise og poyet jobber stein hardt jeg for klubben vår .Virker på meg som om dom virkelig ønsker å lykkes og at de går 110% inn for jobben .Faktum er at de har en jæ... vanskelig jobb ,vi sliter med en hel jævla haug med skader ,med spillere som vill vekk midt i kampens hete vår KAPTEIN til og med .Penger til forsterkninger har de ikke fått (det at spillere ,manageren og vår eier går ut og oppfordrer fansen til å kjøpe cola for kansje å få 250 000 pund å handle spillere for sier sitt om økonomien til klubben vår ).
Nei wise og poyet har ingen enkel jobb ,men de går inn for den med krum hals og gir 110% for å lykkes og det synes jeg de fortjener mere kredd for .
Se på curbishley som vi alle skrek etter ,hva har han fått til etter at han tok over whest ham ,ingen ting det beviser bare hvor vanskelig det er å rette opp feila fra i går .Curbishley lykkes jo i charlton ,men der fikk han tid til åbygge opp sitt eget lag .Nei tid for å lykkes er noe som har bevist seg å være lønnsomt ,,og kansje hvis vi gir wise og poyet tid så vill dette bli virkelig så bra .
Ã... sparke dem nå er jo helt på tryne ,hvor mange managere skal vi ha i løpet av 1 sesong ,og hvem vill ha jobben ???
Nei la oss gi dem tid nå gutter , med den viljen og gløden de viser for vårt kjære leeds u så er jeg sikker på at de vill klare å få oss på rett kjøl igjen .[:)]

Kato

1. Skader har alle. Mange hos oss fordi vi henter utrente pensjonister, og kaster inn spillere før de er restituert. Ansvaret ligger hos Wise.

2. Spillere vil bort mest sannsynlig fordi de ikke kommer overens med Wise.

3. Penger er brukt på Kandol. Elendig investering. Ansvarlig er Wise.

4. 110% betyr lite når du har null peiling på fotball.

Sheridan

Mitt håp er hos kaptein Sabeltann

marve

quote:
Originally posted by kato

1. Skader har alle. Mange hos oss fordi vi henter utrente pensjonister, og kaster inn spillere før de er restituert. Ansvaret ligger hos Wise.

2. Spillere vil bort mest sannsynlig fordi de ikke kommer overens med Wise.

3. Penger er brukt på Kandol. Elendig investering. Ansvarlig er Wise.

4. 110% betyr lite når du har null peiling på fotball.

1.joda skader har alle og det er et problem for alle lag som sliter med skader slik som vi har gjort denne sesongen (altså et problem ).
Og hvorfor henter ikke wise og poyet inn yngre spillere... VI HAR IKKE PENGER !!!!!!!!!.Våre mangere må ta den tunge jobben å prøve å hente inn spillere som kan forsterke oss på kort sikt ,ewn meget vanskelig og tid krevende jobb .Med den økonomien leeds har nå så må vi ta sjanser når vi henter inn nye spillere ,vi har rett å slett ikke råd ttil å hente inn spillere som har bevist at de er gode nok på dette nivået nå.Vi må hente gamle spillere med et vist rykte  og unge spillere som ennå ikke har bevist hva de er gode for.

2.
Og det vet du ?????spillere som vill vekk nå kan bare pelle seg vekk fra min klubb umidelbart ,vi kjemper for livet og så vill dem vekk .Nei slike spillere trenger vi ikke i leeds u .Går de ikke i hop med sjefen så biter de det i seg å kjemper til sesongen er over uannsett .

3.
Ja og hvem vet kansje vi hyler etter han som vi nå gjør etter beckford en gang .Wise har sakt at han er en spiller for framtiden ,så hvem vet kansje han blir vår nye helt en gang i fremtiden .Beckford har fått prøvd seg i år og alle her inne var vell enig om at han ikke var god nok da .Nå spiller han i en klubb med flyt og i en klubb som er i 1 div under oss .

4.
Ã... hevde at wise og poyet ikke har peil på fotball blir vell helt feil når en ser på hvilken karriere de 2 har hatt .Wise og poyet hadde vell bra sukksess i swindon  ,og wise førte faktisk MILLWAL til cup finalen for et par år siden ikke værst det vell .

Kato

Med all respekt, Stack, Heath, Flo osv. Enhver CCC-klubb kan skaffe seg bedre kvalitet enn det. Er det slik at gode spillere ikke vil spille for bandittene som styrer hos oss?

Når det gjelder Nicholls er det rene spekulasjoner fra min side. Wise i forhold til man-management har jeg NULL tro på.

Når du ligger sist, er i fare for å rykke ned, og har 250000 tilgjengelig.....
Kjøper du da en spiller som kan slå til en gang i fremtiden??????? Nei da kjøper du en god STOPPER for pengene. Gjør forøvrig oppmerksom på at hele stallen til Reading koster tilsammen under £2mill. Så det går an.

Vurderingen min er ut fra det jeg ser i kampene
1. Ingen struktur defensivt (Forferdelig 1.F, 2.F, faller aldri bak duell, pusher aldri ut, faller aldri korrekt. Hva faen er det de lærer dem på feltet?

DE KLARER IKKE EN GANG Ã... GÃ... UT MED TO MANN NÃ...R MOTSTANDEREN HAR CORNER.

2. Offensivt ikke sett et eneste angrep i år som kan minne om tegnebrettet. Kun tilfeldigheter.

Sorry, ingenting fra han tok over i oktober har fått meg til å forandre mening. All elendigheten er bare blitt forsterket.

marve

Får en virkelig en god stopper uten å ta en sjanse for 250000 i dag ?????.Og hvor lang tid brukte reading på å komme ditt de er i dag da ????.
Faktum er at vi har vist spillemessig fremgang etter wise og poyet tok over ,vi har ikke sluppet inn like mange mål som før og vi skaper daq en del sjanser .Vi scorer bare ikke mål på alle sjansene våre ,noe som  vell skyldes alle skadene vi har hatt på våre spisser i år .
Ta kampen i dag leeds var totalt overlegne når dt gjelder sjansestatistikken ,men vidreit oss ut på teite personlige feil .

Kato

Det er dessverre slik at:

Flaks går til de som fortjener det. Bånnlag har utur.

Personlige feil sender deg ned en divisjon.

Syns ikke det har vært fremgang. Null struktur, slipper inn billige baklengs, må stort sett ha dødball for å score.

Det viktigste for å berge seg er å sette et lag. Vi har brukt 45 spillere, keeperne bytter i snitt hver tredje kamp, Wise bytter vilt på laget. Ingen kontinuitet.

Og sist men ikke minst: Resultatene de siste 5 kampene gjør at vi er ferdige.

marve

Men han sier jo selv at det er et problem at han ikke kan stille det samme mannskapet i kamp etter kamp .Det er her problemet med alle skadene kommer inn .

Kato

Da må han jo ikke hente utrente pensjonister. Og heller ikke kaste inn spillere før de er restituerte.

Er det virkelig nødvendig at vi på 40 kamper skal skifte keeper 14 ganger?

marve

quote:
Originally posted by kato

Da må han jo ikke hente utrente pensjonister. Og heller ikke kaste inn spillere før de er restituerte.

Er det virkelig nødvendig at vi på 40 kamper skal skifte keeper 14 ganger?

Nok en gang alt dette kommer av at vi har hatt for mange skader og alt for lite penger .

jarle

la oss være enige om en ting...

vi har gjort mange rare valg iår når det gjelder spillere...
feil spillere ble solgt
feil spillere har blitt kjøpt/lånt inn

de riktige forsterkningene kom altfor sent

vi startet sessongen utrent og elendig forberedt
defensiv organisering...det finnes ikke i LEEDS

Spilte inn Bakke på midten bare for så å fryse ham ut etter et par kamper???
kom det som en overaskning at han hadde god lønn etter 2 kamper...

solgte Hulse uten å erstatte

så skader på viktige spillere
pluss spillere totalt ute av form og motivasjon...

det er vanskelig om ikke umulig å treffe spikeren på hodet her...

MEN EN TING ER SIKKERT
BATES ER ANSVARLIG HAN ER SJEFEN

ANSVARLIG PÃ... BANEN HAR MANAGERENE VÆRT
OG SPILLERE SOM UNDERPRESTERER...

ENESTE STED DET HAR FUNGERT I Ã...R ER PÃ... TRIBUNEN
DER ER VI PÃ... PLAY OFF PLASS MINIMUM...

ragnar

En viss Lucas Radebe kostet i sin tid noe sånt som £250.000.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

marve

quote:
Originally posted by ragnar

En viss Lucas Radebe kostet i sin tid noe sånt som £250.000.

*Champions of CCC 06/07*

Sant nok, men selv lucas trenkte vell litt TID for å overbevise .
Hvis en i dag gir 250 000 for en forsvars spiller så mener jeg en tar en sjanse .En får rett å slett ingen spiller som har bevist at han holder en slik klasse som lucas gjorde uten å ha en smule flaks i dag .Faen 250 000 dekker ikke agent konstnadene til en nogenlunde god spiller i dag en gang .
Hørte bates fortelle at de hadde fått låne en spiss fra en klubb ,klubben var også villig til å betale hele lønna hans ,alt var klart men så kom agent å krevde 200 000 pund i agen fee ,avtalen ble da skrinlakt .Spissene var vist en skikkelig målgjører også .

Kickthemdown

Enig. Time to go Wise...

Jeg som ikke trodde det kunne bli verre enn Blackwell...
[xx(]

Alta-white