EX-spiller: Mark Viduka

Started by Harte, March 13, 2007, 22:13:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harte

Ville bare gi alle som ikke har hørt denne flotte sangen om vår gamle helt få sjansen her:

http://www.myspace.com/alistairgriffinonline

Flott sang om en flott spiller.

3 poeng i kveld!

Sheridan

Fin den :-)

Om en strålende spiller!
Hvem glemmer de 4 mot 'Pool!
Nesten så man begynner å grine... :-)

Runar

Den gøyeste sangen....[:)]

Kickthemdown

[:)] Maaaaaaaaaark viduuuuka

Legend.

Mvh

Alta-White

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

auren

Hehe.... Litt rart at en kar med en slik stemme, og sikkert nokså kjent også, spiller inn en slik sang. Artig!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Harte

Nesten som man får frysninger av å høre den. Må si jeg savner den store mannen.

P.S Låten er nydelig orginalt også av Jeff Buckley, Hallelujah heter den. Check it out!

Yeboah

Herlig sang! Noen måte å laste den ned på? :)

Runar

Søkte på limewire etter mark viduka - fant den der og lastet den ned

LeedsUnited

Herlig.  Fikk nesten tårer i øynene og tankene falt tilbake på den legendariske kampen mot Liverpool.

Dennis

quote:
Originally posted by Harte

P.S Låten er nydelig orginalt også av Jeff Buckley, Hallelujah heter den. Check it out!

Ikke for å være pirkete, men Hallelujah er vel originalt en Leo Cohen sang, ikke Jeff Buckley.

- Dennis
Marching on together!

Geir Magne

Så, så, gutter. Ikke glem at sangen faktisk er en hyllest til en Middlesbrough-spiller, ikke en Leeds United-spiller.
Og det er ikke Buckley som har skrevet den, men Leonard Cohen, som selvfølgelig er originalartisten med låta.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Sheridan

quote:
Originally posted by Geir Magne

Så, så, gutter. Ikke glem at sangen faktisk er en hyllest til en Middlesbrough-spiller, ikke en Leeds United-spiller.
Og det er ikke Buckley som har skrevet den, men Leonard Cohen, som selvfølgelig er originalartisten med låta.

Ã...ååh, er det ikke gitarkameratene som har dikta den altså ?

[:D] [B)]

Per-Stian

Grusom versjon av ein i utgangspunktet flott låt av Cohen! Forby!

Sheridan

Sheridan

En strålende spiller og sympatisk fyr.
En av de jeg først tenker på når jeg minnes
de "ville glade dager" under O'Leary...

Eriksen55

Mark Viduka er og blir en stor mann i Leeds historien. Han ga oss noen forestillinger og mål som aldri blir glemt, hvertfall ikke for meg. Absolutt en favoritt :)

Sheridan

quote:
Originally posted by eriksen55

Mark Viduka er og blir en stor mann i Leeds historien. Han ga oss noen forestillinger og mål som aldri blir glemt, hvertfall ikke for meg. Absolutt en favoritt :)

Støtter jeg 100%, eriksen55 [:)]

pesi

Viduka var fantastisk i Leeds, en helt i mine (å sikkert mange andres) øyne!!!

Side before self!!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Harte

Cohen orginalt ja, stemmer det. Men Buckley sin versjon er 100 ganger bedre Per-Stian :-)

Viduka er velkommen tilbake til Leeds når som helst. Kan ta med seg Woodgate i samme slengen!

Per-Stian

quote:
Originally posted by Harte

Cohen orginalt ja, stemmer det. Men Buckley sin versjon er 100 ganger bedre Per-Stian :-)

Viduka er velkommen tilbake til Leeds når som helst. Kan ta med seg Woodgate i samme slengen!

No har eg vaske opp med Leonard Cohen sin versjon, men syns Buckley si tolkning er fin. Men denne Boro-versjonen og "Gitargutta" sin er smaklaus. Mark Viduka, derimot, er ein stor mann og ein av mine all-time favorittar i Leeds.

Peter7

Synes å huske at "Pie-man" ganske ofte var stillestående og lite effektiv (bortsett fra de 4 mot Liverpool,da) ... nei, jeg husker nok feil.

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Yeboah

http://www.youtube.com/watch?v=4JFW7R6R2iM

Når vi er inne på Mark Viduka... Ta en titt på denne! Fy f**n. Tårer i øynene... Skikkelig på gråten. Pinglete :P

Per-Stian

quote:
Originally posted by Yeboah

http://www.youtube.com/watch?v=4JFW7R6R2iM

Når vi er inne på Mark Viduka... Ta en titt på denne! Fy f**n. Tårer i øynene... Skikkelig på gråten. Pinglete :P

Utruleg sterke minner! Fin vri å supplere bildene med dramatisk klassisk musikk.

ragnar

Viduka var en god spiller ingen tvil om det. Fantastisk teknikk for en mann på den størrelsen. Men mener å huske at han ikke hadde altfor god arbeidskapasitet.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

fmtj

Man glemmer lett slike detaljer etter en stund, men det jeg ikke klarer å glemme var nas klønete utvisning i en av skjebnekampene da vi rykket ned, tror det var mot Bolton da vi tapte 4-0 eller noe. Han nærmest provoserte frem en utvisning. MEN, jeg glemmer selvsagt ikke hans fantastiske evne til å holde på bllen og komme til sjanser de gangene gan hadde dagen.

quote:
Originally posted by ragnar

Viduka var en god spiller ingen tvil om det. Fantastisk teknikk for en mann på den størrelsen. Men mener å huske at han ikke hadde altfor god arbeidskapasitet.

*Champions of CCC 06/07*

Yeboahs vitne

RoarG

Jeg mener at vi scoret i den kampen. Ble ikke resultatet 1-4?
quote:
Originally posted by fmtj

Man glemmer lett slike detaljer etter en stund, men det jeg ikke klarer å glemme var nas klønete utvisning i en av skjebnekampene da vi rykket ned, tror det var mot Bolton da vi tapte 4-0 eller noe. Han nærmest provoserte frem en utvisning. MEN, jeg glemmer selvsagt ikke hans fantastiske evne til å holde på bllen og komme til sjanser de gangene gan hadde dagen.

quote:
Originally posted by ragnar

*Champions of CCC 06/07*

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Vi tapte 4-1 etter å ha ledet ved Vidukas straffemål. Han ble så uvist etter to kjappe gule. Her er hva som skjedde:

KEY MOMENTS
27 mins: Viduka scores from the spot
33 mins: Viduka is dismissed after two bookings
47 mins: Djorkaeff levels
53 mins: Djorkaeff puts Bolton ahead
55 mins: Harte puts through his own net
78 mins: Nolan bags a fourth

auren, også svært skuffet over Viduka ved den anledningen...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Feite-Mark hadde en enorm ballkontroll på sitt beste og var nær sagt umulig å ta fra ballen. Syns Daniel Bråten er en Viduka-light. Men arbeidsinnsatsen hadde vi ikke trengt i dagens Leeds. Teknikken han hadde på sitt beste derimot? Ã... ja...

- Dennis
Marching on together!

Asbjørn

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Feite-Mark hadde en enorm ballkontroll på sitt beste og var nær sagt umulig å ta fra ballen. Syns Daniel Bråten er en Viduka-light. Men arbeidsinnsatsen hadde vi ikke trengt i dagens Leeds. Teknikken han hadde på sitt beste derimot? Ã... ja...

Ja, er ikke sikker på at han hadde "fungert" i dagens CCC.

Men jeg likte Marky Mark jeg [:)]

But Mona Lisa musta had the highway blues
You can tell by the way she smiles

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan