Skrevet av Emne: Klarer vi oss?  (Lest 7619 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MrK

Re: Klarer vi oss?
« Svar #60 på: Mars 19, 2007, 17:50:09 »
Nei - dessverre

"ingen kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Masinga

Re: Klarer vi oss?
« Svar #61 på: Mars 19, 2007, 18:00:47 »
Skal vi se. Gjenstående kamper:

 40  Leeds - Preston  31/03
 41  Leeds - Plymouth  07/04
 42  Colchester - Leeds  09/04
 43  Leeds - Burnley  14/04
 44  Southampton - Leeds  21/04
 45  Leeds - Ipswich  28/04
 46  Derby - Leeds  06/05

Det bekymrer meg at Leeds ikke klarer å komme vekk fra sisteplassen, som vi har ligget på i nesten hele år. Men jeg biter merke i at Leeds ikke har tapt de siste tre kampene og det virker som de nye lånespillerne gjør en god jobb og gir Leeds bedre soliditet. Så lenge Leeds ligger under streken kan vi ikke slappe av. Skulle vi få et par seire og i beste fall klatre over streken, vil jeg bli mer bekymringsfull. Da vil det nok snike seg inn en lettelse som gjør at spillerne slapper litt mer av. Det har vi ikke råd til.

Kampprogrammet, ja. Den er slett ikke avskrekkende. Til tross for at Leeds har vært i hengemyra omtrent hele sesongen, er det spillermateriell her som tilsier at man ikke skal la seg avskrekke av noen. Det handler nå om selvtillit og profesjonalisme resten av sesongen.

Det sene målet mot Southend gjør at jeg svarer JA. Leeds klarer seg. Kanskje er det avgjort allerede før Leeds møter Derby borte i siste kamp.
 


Masinga, medl.nr. 1250
« Siste redigering: Mars 19, 2007, 18:02:14 av Masinga »
Masinga, medl.nr. 1250

baste

Re: Klarer vi oss?
« Svar #62 på: Mars 20, 2007, 00:54:45 »
Sånn jeg ser det så er det 7 lag som sliter..av dem sliter Leeds mest...det sier seg selv..Er ikke noe som heter lette kamper, men sett utfra hvem vi skal møte, samt hvem de andre 6 lagene skal møte, så er det langt fra UMULIG...

Vi er i sesongens beste form ---> COME ON LEEDS..

Trygve

  • Gjest
Re: Klarer vi oss?
« Svar #63 på: Mars 20, 2007, 01:09:16 »
Kan ikke se ikke at vi har lette kamper igjen , måtte være Plym. Ipswich som ikke har noe og spille for. Burnley vil nok prøve og kjempe seg til fortsatt eksistens i divisjonen.
Preston,Southampton og Derby vil opp, men disse kan og spille med litt nerver nå.
Står litt på spill for disse nå.
Men vi trenger fortsatt 12 poeng.dvs. 4 seire..............

Erik M

Re: Klarer vi oss?
« Svar #64 på: Mars 20, 2007, 01:11:27 »
JA. Jeg tror det går selv om det er langt fra sikkert.  De som mener alt håp er ute tenker litt anderledes enn meg, for å si det mildt.  Vi skal ta igjen 4 poeng på 7 kamper - ingen umulighet.  Det er vel mange innbyrdes kamper utover så spennende blir det hele veien.