Fellesturenes tid er over,eller

Started by h.b, March 24, 2007, 14:24:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Nå har vel tiden for fellesturer løpt fra oss.Jeg vil heller foreslå at det blir lagt ut en form for påmelding til diverse ting som skjer i Leeds her på nettet.
La oss si at vi ordner turen selv og heller møter opp der hvor reiselederen evt er.
Hvis da reiselederen legger inn at vi møtes i Leeds den og den datoen.Da kan vi heller melde vår ankomst til reiselederen her på forumet samt evt maile denne reiselederen om at jeg kommer etc.
Det å betale dobbel pris bare fordi at vi skal ha servicen fra et reisebyrå som er totalt fraværende uansett er bortkastede penger.

Trygve

Det er ikke mange som driver og organiserer gjennom byrå . Det er blitt enklere og reise og bo billig. Kan få deg flere turer i året for disse summene.

tee

.... hvis det ikke er noen fellestur, hvem skal man henvende seg til som du kaller "reiseleder" da? Ingen fellestur betyr ingen reiseleder eller hva!!!!!!!!!!!!!

h.b

man kan kalle det hva man vil, men det å si at vi møtes på f.eks La Comida og Torgeir er ansvarlig for fellesutfluktene på denne turen er et eksempel

Svend Anders

quote:
Originally posted by h.b

man kan kalle det hva man vil, men det å si at vi møtes på f.eks La Comida og Torgeir er ansvarlig for fellesutfluktene på denne turen er et eksempel

Og da er du selvfølgelig med å betaler Torgeir's utgifter i forbindelse med dette?
Eller tar du det for gitt at en frivillig person reiser over og betaler alt sammen selv?

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

h.b

La en som har dette som et ansvar i gåseøyne få en liten sjekk fra luscos.Det med at vi skal reise gjennom et reisebyrå er i grunnen rett og slett korrupsjon.Jeg har sett en og annen reiseleder rimelig dritings på disse turene.

MrK

quote:
Originally posted by h.b

La en som har dette som et ansvar i gåseøyne få en liten sjekk fra luscos.Det med at vi skal reise gjennom et reisebyrå er i grunnen rett og slett korrupsjon.Jeg har sett en og annen reiseleder rimelig dritings på disse turene.

Ã... kalle det korrupsjon er å dra det langt............edru reiseleder er kjipt anyway!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Runar

La oss sette opp kontigenten for å dekke utgiftene [:D]

MrK

Meningsløs diskusjon - hvis folk reiser for seg selv - helt OK. Voksne mennesker kan da ikke mene at f.eks. Torgeir drar over for å fikse greier men står for alle kostnader selv.
At luscos skal betale for det er like høl i hodet!

Alt annet er komplett idioti!

Enten er en med på felles opplegg eller så er en ikke - Ole Brum er ikke medlem i Luscos - men ha og sa ja takk begge deler.

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?