Skrevet av Emne: 11 clean sheets på 17 kamper!  (Lest 953 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

11 clean sheets på 17 kamper!
« på: April 24, 2007, 22:43:57 »
Det er Neil Sullivans statistikk i Doncaster. Han har nå returnert til Leeds. Blir nok ikke å finne i verken førsteelleveren eller på benken de to siste kampene, men det var en imponerende statistikk på et lag vi sannsynligvis møter neste sesong.

auren

Leeds
Till
I
Die!

Edit: Her er linken: http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_2084367,00.html
« Siste redigering: April 24, 2007, 22:45:22 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Re: 11 clean sheets på 17 kamper!
« Svar #1 på: April 24, 2007, 23:21:01 »
Hvis Wise hadde hatt vett til å satse på Sullivan, tror jeg vi hadde hatt de to poengene ekstra som vi sårt hadde trengt før de to siste serierundene. Warner og spesielt Stack har fått lov til å tulle det til for oss i litt for mange kamper denne sesongen. Greit nok at også Sully har gjort noen tabber i Leeds trøya, men jeg synes ikke han har fortjent å bli skjøvet ut i kulden  og jeg er ganske sikker på at det ikke har gavnet laget. Bad judgement, Dennis!   [xx(]

Jon R.
Jon R.

Per-Stian

Re: 11 clean sheets på 17 kamper!
« Svar #2 på: April 25, 2007, 00:41:51 »
Sullivan gjorde stort sett sakene sine bra i Leeds, men det blir spekulativt å tru at vi hadde vore betre stilt enn vi er idag med han som førstekeeper. Er sjølvsagt einig i at Stack/Warner aldri skulle ha blitt foretrukken foran Sully, men Ankergren har gjort mange kvalifiserte redningar. Dansken er mannen vi må lite på også i våre to siste og avgjerande kampar.