Skrevet av Emne: RYKTE: Sam Allardyce er ledig....  (Lest 1279 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

RYKTE: Sam Allardyce er ledig....
« på: April 29, 2007, 15:30:45 »
Ok få han hit for et par-tre spillerlønninger, så er vi  "a major force in two-three years........"


http://www.newsoftheworld.co.uk/story_pages/sport/sport2.shtml

[8D]

Promotion 08....?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

nellejr

Re: RYKTE: Sam Allardyce er ledig....
« Svar #1 på: April 29, 2007, 17:04:28 »
Det samme rykte forteller vel at Leeds United er førstevalget til Sam når det gjelder ny klubb tenker jeg......HALLO, ingen 3. divisjonslag kan velge på øverste hylle!!!!!!!

Nellejr

"To build a team doesnt have to take a long time. To build a club does."   Claudio Ranieri
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

kjelvi

Re: RYKTE: Sam Allardyce er ledig....
« Svar #2 på: April 29, 2007, 17:06:21 »
you must be kidding.
big Sam er en av Premiership big spenders. ser dessverre ikke for meg han som en 'lagbygger'.
nå må det bygges sten og sten - og tæring etter næring (sunnmørsk ord for å ikke bruke mer cash enn hva man har).
vår neste manager må ha et stort HJERTE for klubben, fansen, byen og West Yorkshire.

har mange ganger flashet hvem jeg vil ha - Gary McAllister, gjerne med Eddie Gray og Gary Speed i andre nøkkelroller.
realistisk? ikke sikker, men Macca er glad i klubben og klar for jobb, Speedy har vel kontrakt som spiller enda noen år i Bolton Wankers, mens Eddie er alltid klar for å hjelpe til å klubben i sitt og vårt hjerte.

lov å håpe!
« Siste redigering: April 29, 2007, 17:06:40 av kjelvi »

Budda

Re: RYKTE: Sam Allardyce er ledig....
« Svar #3 på: April 29, 2007, 17:17:57 »
quote:
Originally posted by kjelvi

you must be kidding.
big Sam er en av Premiership big spenders. ser dessverre ikke for meg han som en 'lagbygger'.
nå må det bygges sten og sten - og tæring etter næring (sunnmørsk ord for å ikke bruke mer cash enn hva man har).
vår neste manager må ha et stort HJERTE for klubben, fansen, byen og West Yorkshire.

har mange ganger flashet hvem jeg vil ha - Gary McAllister, gjerne med Eddie Gray og Gary Speed i andre nøkkelroller.
realistisk? ikke sikker, men Macca er glad i klubben og klar for jobb, Speedy har vel kontrakt som spiller enda noen år i Bolton Wankers, mens Eddie er alltid klar for å hjelpe til å klubben i sitt og vårt hjerte.

lov å håpe!



Sam og Bolton er jo ikke akkurat big spenders hvis du sammenligner med en del andre lag i Premier League. Kjøper jo bare gamle FM stjerner.

Kunne godt tenkt meg McAllister i hovedsetet jeg. Er litt mer usikker på hvilke kvaliteter han har som manager. Det er også litt avhengig hvem som styrer klubben. Hvis Bates fortsetter så fortsetter Wise også. Hvis det kommer inn nye eiere så blir det nok et managerbytte. Blir spennende å følge med fremover
Endre

stian

Re: RYKTE: Sam Allardyce er ledig....
« Svar #4 på: April 29, 2007, 18:50:40 »
Hvem vet, kanskje Dennis Wise kan utvikle seg til en god manager med Leeds i L1

She was half woman, half fish. Terrible in the kitchen, but a bloody good swimmer.

marve

Re: RYKTE: Sam Allardyce er ledig....
« Svar #5 på: April 29, 2007, 19:00:05 »
quote:
Originally posted by stian

Hvem vet, kanskje Dennis Wise kan utvikle seg til en god manager med Leeds i L1

She was half woman, half fish. Terrible in the kitchen, but a bloody good swimmer.


Enig la dem få 1år til ,rykker vi ikke opp neste år så kan vi kvitte oss med dem .Men nå synes jeg virkelig vi trenger litt stabilitet i klubben våres .
 

Trygve

  • Gjest
Re: RYKTE: Sam Allardyce er ledig....
« Svar #6 på: April 29, 2007, 19:01:26 »
Ryktet sier vel at han er på vei til Man.C

JanT

Re: RYKTE: Sam Allardyce er ledig....
« Svar #7 på: April 29, 2007, 19:14:50 »
quote:
Originally posted by kjelvi

you must be kidding.
big Sam er en av Premiership big spenders. ser dessverre ikke for meg han som en 'lagbygger'.
nå må det bygges sten og sten - og tæring etter næring (sunnmørsk ord for å ikke bruke mer cash enn hva man har).
vår neste manager må ha et stort HJERTE for klubben, fansen, byen og West Yorkshire.

har mange ganger flashet hvem jeg vil ha - Gary McAllister, gjerne med Eddie Gray og Gary Speed i andre nøkkelroller.
realistisk? ikke sikker, men Macca er glad i klubben og klar for jobb, Speedy har vel kontrakt som spiller enda noen år i Bolton Wankers, mens Eddie er alltid klar for å hjelpe til å klubben i sitt og vårt hjerte.

lov å håpe!



Særdeles enig i innlegget ditt.
Faktisk overaskende fornuftig til å være skrevet av en sunnmøring[;)]
Neida, spøk til side, McAllister har hele tiden vært mitt førstevalg.
Hadde faktisk store forventninger til Wise også, men synes resultatene totalt sett har vært litt i underkant.


Jan Tore, luscos 1119
Jan Tore, luscos 1119